Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin naisen joka nauttii yksinolosta yhtä paljon kuin minä

Vierailija
16.12.2021 |

Ei tule riitaa siitä, että ei vietetä tarpeeksi aikaa yhdessä vaan ollaan kotonakin aika ajoin omissa oloissamme. Kaipaan tottakai läheisyyttä ja elämänkumppanin, mutta tarvitsen myös paljon aikaa ihan itsekseni. Jos löytäisi naisen, joka on samanlainen niin se olisi kiva. Voisimme yhdessä vaikka rakentaa talon, jossa on molemmille paljon tilaa viettää omaa aikaa. Minä voisin vaikka rakentaa pihalle talvilämpimän vajan missä voin lukea kirjaa tai tehdä puutöitä.

M30

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo varattu

Vierailija
2/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä, mutta liian vanha sinulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista minäkin olen ajatellut, kyllä meitä on.

N29

Vierailija
4/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakentaisin kellarikerrokseen baarin missä voi olla itsekseen tai katsella kavereiden kanssa jalkapalloa tai pelata bilistä. Sinne samaan kellariin voisi myös rakentaa kunnon sauna-osaston.

Vierailija
5/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tilaa netistä barbara , se on varmaan hiljaa.

Vierailija
6/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut avioliitto jossa tavattaisiin 2sti viikossa ja muuten elettäisi omissa oloissa olisi ihanne.  On valtavan rasittavaa introvertille olla koko ajan tietoinen toisesta ihmisestä lähietäisyydellä, joten joutuist rakentamaan mulle erämökin:).

Silti avioliitto olisi yhteinen matka ei mikään avoin tms.

Vierailija
7/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kivahan se on täältä Helsingin kantakaupungin pienestä kaksiosta unelmoida tällaisesta. Käytännössähän se vaatii isohkon omakotitalon, jotta tällaista suhdetta voisi toteuttaa. Tässä nykyisessä 40 neliöisessä kaksiossani tulisin hulluksi jos täällä asuisi joku toinen=D 

-ap

Vierailija
8/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan itseksenioloa siinä määrin, etten halua parisuhdetta.

Ja btw, jos jo suunnittelet kuinka viettäisitte kumppanisi kanssa mahdollisimman paljon aikaa erikseen kotonakin, niin miksi tunnet haluavasi parisuhdetta?

Vierailija
9/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertin kohtalo puhuttaa

Vierailija
10/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tuollaisen miehen. Isot omakotitalot ja mökit ja verstaat on jo, mutta puolisolla ei ole mitään tarvetta kuulla omia ajatuksiaan koskaan. Ramppaa ympäri taloa iltamyöhään saakka ja kyselee mielipidettä joka asiaan aina kun on hereillä. Soittaa hissimusiikkia radiosta koko ajan kun ei itse puhu. Ihmettelee, miksi haluan vieläkin olla yksin vaikka sain jo käydä yksin kaupassa. En tajunnut miten erilaisia ollaan ennen lapsia.

Vierailija
11/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni ollut tuollainen. Viihdyn yksin hyvin ja aina on mukavaa puuhailua ja tekemistä, myös lukemista paljon. Aikoinaan löytyi aviopuolisoksi merikapteeni, joka oli usein viikkojakin työmatkoilla, hoitelin työni ja lapset melkein yksin, muttei siitä koskaan riitaa ollut, se sopi minulle. Leskeksi jäätyäni pitkän suruajan jälkeen ei ole ollut vaikeuksia olla yksin. Lapset asuvat kaukana ulkomailla mutta välit ovat hyvät. Suurin osa ihmisistä on laumasieluja, jota ominaisuutta he kutsuvat sosiaalisuudeksi koska he eivät yksinkertaisesti tule toimeen itsensä kanssa, ihailijoita ja liehittelijöitä tarvitaan paljon että elämä on heidän mielestään elämisen arvoista.  

Vierailija
12/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko valmis suhteeseen 40+ vuotiaan naisen kanssa? ;)

Täytyy myöntää, että ikäisenäsi en ollut vielä aivan näin rauhaa ja yksinäisyyttä  rakastava, mutta näin 40+ en muuttaisi edes yhteen, ellei koti olisi kuvailemasi kaltainen.  En ole läheisriippuvainen, kuten suuri osa naisista, ehkä miehistäkin, vaikuttaa olevan. 

En kaipaa seuraa jatkuvasti ja nautin omasta ajasta, rauhasta ja hiljaisuudesta, tunnelmoimisesta siistissä kodissani.

Lapseton elämäni mahdollistaa tämän.

Suosittelen sinullekin kypsää ja lapsetonta naista kumppaniksi seesteiseen elämääsi! 

Vierailija
13/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erossa oleminen vahvistaa tunnesidettä, koska suhde ei muutu arjeksi, itsestäänselväksi. Osapuolilla on näin enemmän energiaa panostaa suhteeseen.

Vierailija
14/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat naisen jos haluat olla yksin?

Vierailija
15/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaapa kivalta:-)

Olen myös introvertti ja ahdistaa ajatus parisuhteesta, koska tarvitsen niin paljon omaa tilaa ajatella ja olla.

Vierailija
16/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan itseksenioloa siinä määrin, etten halua parisuhdetta.

Ja btw, jos jo suunnittelet kuinka viettäisitte kumppanisi kanssa mahdollisimman paljon aikaa erikseen kotonakin, niin miksi tunnet haluavasi parisuhdetta?

Miinuksien sijaan olisi kiinnostavaa kuulla, että miksi haluaa parisuhteen, mikäli haluaa olla yksin?

Itse haluan olla yksin, ja koen ajatuksen parisuhteesta enemmän kuormittavaksi kuin tavoiteltavaksi voimavaraksi. Siksi en myöskään hae parisuhdetta.

Vierailija
17/23 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden introvertin parisuhteessa kumpikin puuhailee suurimman osan päivästä omiaan, mutta jaamme pedin, syömme yhdessä ja vietämme joka päivä aikaa yhdessäkin. Tiedämme toistemme asiat, olemme parhaat ystävät ja rakastavaiset. Kumpikaan ei tuo perhe-elämään liikaa rasitetta muista ihmisistä eikä kaipaile usein sosiaalisiin tapahtumiin. Viihdymme kotona ja yhdessä ja olemme onnellisia. Minun on vaikea ymmärtää kommentteja, että voisi olla yhtä hyvin yksin, jos pitää yksinolosta, minusta ainakin on parasta olla sekä suhteessa että yksin.

Vierailija
18/23 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän voitais olla mutta ollaan vaan omissa kodeissamme. No niin näinhän se käy.

Vierailija
19/23 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet suomalaisista on introverttejä, joten luulis tuollainen nainen löytyvän.

Vierailija
20/23 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneat etsintään. Uskon, että löydät vielä jonkun kivan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi