Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin avustusryhmistä vielä

Vierailija
16.12.2021 |

Huvittaa, miten herkkäuskoinen olin vielä pari vuotta sitten. Tunsin suurta sääliä noita Facebookin avustusryhmissä olevia tarinoita kohtaan ja pidin tosi julmina ja ilkeinä ihmisiä täällä jotka suhtautuivat noihin kyynisesti ja olivat sitä mieltä, että pääosa siellä on huijareita.

No, oltuani sitten aktiivinen yhdessä ryhmässä viimeiset pari vuotta ja tultuani törkeästi huijatuksi sekä seurattuani ryhmää, niin kyllä te näitä epäilevät olitte ihan oikeassa.

Tuollakin on paljastunut useita huijareita jotka ovat valehdelleet kaikesta, törkeää käytöstä lahjoittajia kohtaan, suoranaista rahan kiristystä, Kelalta salassa pidettyjä tilejä joille kerätään rahaa samalla kun nostetaan täydet tuet, se että ruoka- ja tavara-apu ei koskaan kelpaa vaan pelkkää rahaa pitää saada ja sitä pitää saada paljon ja jatkuvasti ja sitä väärinkäytetään aivan törkeästi.

Yp itse epäluotettava ja selvästi valehtelee avustuskohteiden tilanteista. Useimpien tilanteiden kuvaus on sellaista, että asiat eivät yksinkertaisesti voi olla totta ja useampia törkeitä huijauksia tosiaan paljastunut.

Yp saattaa hyvinkin ottaa rahaa myös itselleen, kun on kertonut olevansa työkyvytön pitkäaikaistyötön joka on ulosotossa.

Joten kyllä, te olitte oikeassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko ryhmän nimi käsi sydämellä?

Nimittäin tuossa ryhmässä olen kokenut aivan saman, epäuskottavia juttuja, draamaa ja lisäväritystä monessa avustuskohteessa. Ja todellakin, niin uskomattomia mielikuvitus tarinoita, jotka eivät ole totta.

Huijattu on niin yptä kuin jäseniäkin rankalla kädellä. Rahaa liikkuu tonnitolkulla etkä koskaan saa tietää minne sinun antamat rahat loppujen lopuksi menivät. Sinun on luotettava pähkähulluun avunpyyntöön ja varsin epäluotettavaan ylläpitäjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä