Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittiin vainon kanssa ettei anneta lahjoja - aattona hän mököttää jollei ollut lahjaa

Vierailija
16.12.2021 |

Tämä toistuu JOKASAATANANVUOSI.

Sovitaan ettei lahjoja. Monta kertaa. Ja aattona hänellä sitten yllättäen onkon pikku lahja ja hän odottaa minulta vähintäin timanttisormusta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostuit moiseen? Olisit sanonut hänelle että lahjan antaminen ei ole kaupankäyntiä ja jos hän ei halua ostaa lahjaa, se sopii sinulle, mutta sinä pidätä itselläsi oikeuden antaa tai olla antamatta lahjaa.

Vierailija
22/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tuosta kerralla opi että lahjat ostetaan AINA, sanoi kuka mitä tahansa.

EI!!!

Minä haluan, että EI osteta lahjoja kun kerran on sovittu että ei osteta lahjoja!!

Oikeesti, naiset, jos haluatte lahjan niin SANOKAA se, jos sovitte, ettei osteta, niin hittovie, älkää ostako!!

N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla ostettu moniin vuosiin lahjoja muuta kuin lapsille. Minusta on ihana katsoa, kun lapset avaavat lahjoja. En oikeasti kaipaa mitään lahjoja, eikä mieskään.

Vierailija
24/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyypillistä toimintaa naisille tuommoinen, vaikka joku u li tässä ketjussa yrittää käytää tätäkin yksittäistapausta naisviha-aseena.

Vierailija
25/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin naisten puheet ja teot menee käsikädessä ja miehet saa syyttelyn kun uskoo puheita

Vierailija
26/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lahja nyt on järjestelykysymys, sen hankkii muutamalla klikkauksella. Mutta jos joutuu rakentamaan tulevaisuuttaan ihmisen kanssa, joka ei osaa puhua tarpeistaan edes noin yksinkertaisessa asiassa, vaan ilmaisee niitä mököttämällä, niin se on kyllä stananmoinen riesa sukupuolesta riippumatta.

N44.

Vierailija
27/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä höperö olet, osta kunnon lahja niin mamma on tyytyväinen, itsellä odottaa paketissa eukolle uusi imuri

Vierailija
28/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla ostettu moniin vuosiin lahjoja muuta kuin lapsille. Minusta on ihana katsoa, kun lapset avaavat lahjoja. En oikeasti kaipaa mitään lahjoja, eikä mieskään.

Meillä on myös sovittu näin, tai oikeastaan että molemmat ostaa itselleen sen haluamansa kirjan - ajaa ihan saman asian kuin että sanotaan ristiin "osta mulle vaikka tuo kirja "Päätös - näin syntyvät liike elämän kovimmat ratkaisut" - ja sitten olla "yllättyneitä" kun sieltä paketista paljastui se kyseinen kirja.

Vierailija
29/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 20 vuotta ja ikinä ei yksikään ostamani vaate ole vaimolleni kelvannut.

Annan aina lahjakortin vaikka se on todella typerä lahja.

Kai tämä on trolli? Ei aikuiselle ihmiselle osteta vaatteita lahjaksi. Lahjakortti on hyvä lahja.

Ap, osta vaimollesi lahja. Montako vuotta sinulla menee oppia että tuo ei osteta-mussutus on pelkkää sanahelinää?

Vierailija
30/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaas miten vaikea naiselle on ostaa lahjaa. Sen takia on pakko venyä johonkin timanttisormukseen koska mikään muu ei ole mieluinen. Ei kirjat, vaatteet, ei mikään. No uusin iPhone kelpaisi kyllä.

Kannattaa hankkia fiksumpi nainen.

Vierailija
31/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi meillä "Ei osteta lahjoja" tarkoitaa, että ei osteta lahjoja. Mulla olis kyllä viimeinen yhteinen joulu, jos joutuisin katsomaan, kun aikuinen ihminen mököttää, kun ei saanutkaan lahjoja.

Vierailija
32/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 20 vuotta ja ikinä ei yksikään ostamani vaate ole vaimolleni kelvannut.

Kai tämä on trolli? Ei aikuiselle ihmiselle osteta vaatteita lahjaksi. Lahjakortti on hyvä lahja.

Ap, osta vaimollesi lahja. Montako vuotta sinulla menee oppia että tuo ei osteta-mussutus on pelkkää sanahelinää?

Naiset haluavat muuttaa miesten ulkonäköä miellyttämään ainoastaan itseään niin naiset ikävä kyllä hankkivat vaatteita lahjaksi miehelle. Ja jos sovitaan että ei osteta niin silloin on ihan turha kitistä jos ei olla ostettu

Vierailija
33/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun vaimo.

Ostat sille lahjan koska haluat ostaa rakkaallesi lahjan, hänhän on sinun rakkaasi eikö niin?

Vierailija
34/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat muuttaa miesten ulkonäköä miellyttämään ainoastaan itseään niin naiset ikävä kyllä hankkivat vaatteita lahjaksi miehelle. Ja jos sovitaan että ei osteta niin silloin on ihan turha kitistä jos ei olla ostettu

Okei, en ole törmännyt moiseen. 

Ja aapee tietää jo hyvin että vaimo pahoittaa taas mielensä kun ei saanut lahjaa, niin ehkä hän nyt vuosien jälkeen voisi ostaa sen lahjan ja katsoa mitä tapahtuu. Hän on itse valinnut itselleen puolison joka ei ole rehellinen haluistaan ja tarpeistaan. 

Vierailija
35/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaihdamme lahjat. Tiedän jo, että saan mieheltä paistinpannun. (Voin siis kokata hänelle ruokaa.) Minä annan miehelle neulomani villasukat (oli toivelahja).   :D

Vierailija
36/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä