Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittiin vainon kanssa ettei anneta lahjoja - aattona hän mököttää jollei ollut lahjaa

Vierailija
16.12.2021 |

Tämä toistuu JOKASAATANANVUOSI.

Sovitaan ettei lahjoja. Monta kertaa. Ja aattona hänellä sitten yllättäen onkon pikku lahja ja hän odottaa minulta vähintäin timanttisormusta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan tunne naisia tämän paremmin?

Se mitä sanotaan ei koskaan tarkoita sitä mitä tehdään.

Vierailija
2/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö ole oppinut jo parista joulusta muistuttamaan, että sulla ei sitten oikeasti ole lahjaa? Tai sitten ostamaan myös itse jotain pientä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset odottavat/vaativat miehiltä aina lahjoja/rahaa/ym. Vaikka olisi kuinka köyhä.

Juuri tästä asetelmasta pikavippifirmat elää.

Vierailija
4/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on insinööri.

Vierailija
5/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeen typerys edes toimii noin? Kyllä meillä ihan avoimesti puhutaan että lahjat ostetaan. Kiva antaa ja saada.

N42

Vierailija
6/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset odottavat/vaativat miehiltä aina lahjoja/rahaa/ym. Vaikka olisi kuinka köyhä.

Juuri tästä asetelmasta pikavippifirmat elää.

Tämä.

Vierailija
7/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas miten vaikea naiselle on ostaa lahjaa. Sen takia on pakko venyä johonkin timanttisormukseen koska mikään muu ei ole mieluinen. Ei kirjat, vaatteet, ei mikään. No uusin iPhone kelpaisi kyllä.

Vierailija
8/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuosta kerralla opi että lahjat ostetaan AINA, sanoi kuka mitä tahansa.

Vierailija
9/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavaa on vaimosi toiminta. Olen itse nainen, enkä toimi noin, tuo ei todellakaan ole normaali tapa toimia.

Vierailija
10/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 20 vuotta ja ikinä ei yksikään ostamani vaate ole vaimolleni kelvannut.

Annan aina lahjakortin vaikka se on todella typerä lahja.

Vierailija
11/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinä kirjoitat vauvapalstalle avauksen "mitä antaa vaimolle lahjaksi?" ja kuvailet vähän mistä vaimo tykkää ja millainen budjetti sinulla on.

Vierailija
12/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa osta mitään, idioottimainen tapa.

Vierailija
13/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tuosta kerralla opi että lahjat ostetaan AINA, sanoi kuka mitä tahansa.

Eikö tuosta kerralla opi, että jos sanotaan ettei lahjoja osteta, niitä ei sitten osteta.

Vierailija
14/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdekriisi paljastui heti tuosta "vainon" kanssa sopimisesta. Nää ei enää seuraavaa joulua yhdessä näe :(

Vierailija
15/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahja, mutta älä anna sitä, jos ei ole ihan pakko. Säästyy seuraaville vuosille.

Vierailija
16/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme sopineet vuosia sitten ettei osteta lahjoja (synttärit,joulu yms) ja hyvin on toiminut. Itse en edes välitä lahjoista,ostan itse mitä tarvitsen,samoin mies.

Vierailija
17/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on insinööri.

Vielä daijumpi DI!

Kumppania EI jätetä ilman lahjaa- pelastan sun joulun jo nyt tällä tiedolla. Eikä mitään random- markettiroinaa vaan mieti mitä on tullut kuultua että tarvii oikeesti.

Vierailija
18/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh meillä on ihan sama tilanne, mutta tajusin jo aikaa sitten, että naisen ei on toisinaan ei ja toisinaan kyllä, välillä myös ehkä tai vaikka sun pitää sijata vuode. Osta nyt sille jotain pientä kun muuten oot tunteeton törppö

Vierailija
19/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan joka vuosi mieheni kanssa että joululahjoja ei osteta, ja JOKA SAATANAN VUOSI se ostaa mulle jotain ja sitten mua vituttaa kun en ole ostanut hänelle mitään. Enkä ostakaan, koska ollaan sovittu ettei osteta, mutta millä helvetillä sen kaaliin saisi että en todellakaan tarvitse korvakoruja tai hajuvettä tms. mitä se kuvittelee kaikkien naisten haluavan. Oikeasti MIEHET! Argh

Vierailija
20/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sovitaan, että lahjoja ei osteta, niin samassa yhteydessä pitää sopia, että sitten ei myöskään mökötetä, kun niitä ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä