Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittävästi seksiä

Vierailija
25.03.2015 |

Mikä määrä seksiä on sinulle riittävästi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussakin olisi edes jotakin, mutta mieluisin tahti olisi varmaan kerran, pari viikossa (keskimäärin, ainahan niitä muutoksia on). 
Tällä hetkellä saldo taitaa olla 1-2 krt vuodessa, ja parisuhteessa olen. 
Hitsi, miksi minä aina ajaudun näihin keskusteluihin? Parempi olisi ettei vain ajattelisi koko asiaa.

Vierailija
22/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:08"]Kerran kuussakin olisi edes jotakin, mutta mieluisin tahti olisi varmaan kerran, pari viikossa (keskimäärin, ainahan niitä muutoksia on). 
Hitsi, miksi minä aina ajaudun näihin keskusteluihin? Parempi olisi ettei vain ajattelisi koko asiaa.
[/quote]

Miksi on niin niukasti seksiä?

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:20"]Kaksi kertaa päivässä olisi hyvä. Ei valitettavasti onnistu.

N31
[/quote] täällä olisi 17-vuotias mies tarjolla jos seksiseuraa etsit

Vierailija
24/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:08"]Kerran kuussakin olisi edes jotakin, mutta mieluisin tahti olisi varmaan kerran, pari viikossa (keskimäärin, ainahan niitä muutoksia on). 
Hitsi, miksi minä aina ajaudun näihin keskusteluihin? Parempi olisi ettei vain ajattelisi koko asiaa. [/quote] Miksi on niin niukasti seksiä? N31

[/quote]

Puolisoni haluttomuus. Viimeisimmät kerrat ovat olleet hyvin ilottomia, oikeastaan sellaisia väkinäisiä "Onko ihan pakko?" sessioita. Ja... niin, noh. Ei tietenkään ole pakko. Suhteessa kaikki muu on hyvin, on hellyyttä ja kumppanuutta ja kaikkea, mutta seksin suhteen minä en vain ole tarpeeksi. Olen tehnyt sen suhteen muutoksia ja yrittänyt muuttua, mutta joo... tähän asti paras "muutos" on ollut se, että asiasta ei puhuta, en lähesty miestäni tässä mielessä enkä odota, että minua kukaan sillä tavalla lähestyisi. On se vaikeaa, etenkin aamuisin kun jää jälleen kerran ilman, tai päivinä, jolloin on yhteistä aikaa, mutta itse haluaisi karata paikalta ihan minne tahansa, kun tietää, ettei se yhteinen ilta tule oikeasti olemaan mitään erityistä. Arki tuntuu harmaalta ja merkityksettömältä, vaikka pitäisi olla hirveän kiitollinen että on hyvä ja rakastava mies. 

Sori, tämä on aika hemmetinmoista pahan olon oksentamista. Tämä on vain liian kipeä aihe puhuttavasti omin kasvon yhtään kenellekään.

Vierailija
25/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kasvoin, siis

Vierailija
26/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:42"]* kasvoin, siis
[/quote]

Olen pahoillasi puolestasi. Eikä minulla ole mitään järkevää ehdotiksia muuta kuin onko miehesi käynyt lääkärissä? Jos hormonit on matalalla tms. Ja mikäs olisikaan parempi paikka avautua kuin vauvapalsta:) Ainahan me täälä luetaan jossakin linjojen päästä näitä avautumisia. Mielestäni parisuhde ei kuitenkaan ole koskaan kunnossa, jos ei ole seksiä. Lukuunottamatta tilanteita, että on yhteisesti sovittu seksittömyydestä. Teillä ei näin kuitenkaan ole.

N31

Vierailija
27/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:42"]* kasvoin, siis [/quote] Olen pahoillasi puolestasi. Eikä minulla ole mitään järkevää ehdotiksia muuta kuin onko miehesi käynyt lääkärissä? Jos hormonit on matalalla tms. Ja mikäs olisikaan parempi paikka avautua kuin vauvapalsta:) Ainahan me täälä luetaan jossakin linjojen päästä näitä avautumisia. Mielestäni parisuhde ei kuitenkaan ole koskaan kunnossa, jos ei ole seksiä. Lukuunottamatta tilanteita, että on yhteisesti sovittu seksittömyydestä. Teillä ei näin kuitenkaan ole. N31

[/quote]

Eihän tämä kunnossa ole, ja muutosta tuskin tapahtuu niin kauan, kun en ihan itse saa suutani auki ongelmasta. Se taas tietäisi sitä, että minun pitäisi olla valmis kuulemaan totuus ihan ääneen ("Olet ulkoisesti epäviehättävä, en pidä sinua haluttavana, himoitsen toista naista"...). Pitäisi olla rohkeutta kuulla totuus että pääsisi eteenpäin, mutta minä pelkään että kuolisin. Ihan rehellisesti. Ehkä se on naurettavaa, mutta en minä osaa sitä muutenkaan kuvailla.

Näitä keskusteluja lukiessa tulee aika lailla selväksi, että kelpaisin, jos olisin laiha. Minä pelkään, että jos laihduttaisin, en kelpaisi silloinkaan... tai että kelpaisin aivan satakertaisesti ja mieheni jumaloisi minua vain silloin, kun olisin laiha. Että minä en ole oikeutettu parisuhteeseen kuuluvaan hyvään, koska olen kaskelotti, ryhävalas, norsu ja mitä niitä nyt voikaan olla. 

Rakastan miestäni, enkä vaihtaisi häntä keneenkään. Himoitsen häntä. Joskus tuntuu, että sain jotakin liian hyvää, jotakin, mitä en ansaitse. Ja... no, eipä tässä ole seksiä omilla ansioilla ansaittukaan. Vaikka yritän ylipainostani huolimatta pitää itseäni niin viimeisen päälle huoliteltuna, että minua kehtaisi katsella. Puhun hänestä kauniisti ja myös suhteestamme, joten varmaankin ihmisillä on oletus, että olemme se tyypillinen kyyhkyläispari, joilla harvoin menee huonosti. Udellaan, koska mennään naimisiin. Että olemme luodut toisillemme. Että koska tulee lapsia. Silloin vain nyökyttelee, että joo, hyvinhän tässä. Jos saisin itseni kumitettua jotenkin pois tästä tarinasta, menisi varmaankin oikein hirmuisen hyvin.

Vierailija
28/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:39"]

Hitsi, miksi minä aina ajaudun näihin keskusteluihin? Parempi olisi ettei vain ajattelisi koko asiaa. [/quote] Miksi on niin niukasti seksiä? N31

[/quote]

Puolisoni haluttomuus. Viimeisimmät kerrat ovat olleet hyvin ilottomia, oikeastaan sellaisia väkinäisiä "Onko ihan pakko?" sessioita. Ja... niin, noh. Ei tietenkään ole pakko. Suhteessa kaikki muu on hyvin, on hellyyttä ja kumppanuutta ja kaikkea, mutta seksin suhteen minä en vain ole tarpeeksi. Olen tehnyt sen suhteen muutoksia ja yrittänyt muuttua, mutta joo... tähän asti paras "muutos" on ollut se, että asiasta ei puhuta, en lähesty miestäni tässä mielessä enkä odota, että minua kukaan sillä tavalla lähestyisi. On se vaikeaa, etenkin aamuisin kun jää jälleen kerran ilman, tai päivinä, jolloin on yhteistä aikaa, mutta itse haluaisi karata paikalta ihan minne tahansa, kun tietää, ettei se yhteinen ilta tule oikeasti olemaan mitään erityistä. Arki tuntuu harmaalta ja merkityksettömältä, vaikka pitäisi olla hirveän kiitollinen että on hyvä ja rakastava mies. 

Sori, tämä on aika hemmetinmoista pahan olon oksentamista. Tämä on vain liian kipeä aihe puhuttavasti omin kasvon yhtään kenellekään.

[/quote]

Ei mitään sori. Hyvä, kun pystyit kertomaan asiasta. Sitäkin varten me täällä ollaan ja piipahdetaan palstalla, että kuunnellaan vuodatuksiakin

Vierailija
29/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:39"]

[/quote]

[/quote]

Ei mitään sori. Hyvä, kun pystyit kertomaan asiasta. Sitäkin varten me täällä ollaan ja piipahdetaan palstalla, että kuunnellaan vuodatuksiakin

[/quote]

Kiitokset siitä. :) Joskus vain meinaa pää räjähtää.

Vierailija
30/30 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä määrä varmaan olisi noin jokatoinen päivä,  on päiviä tai kausia että haluaisi monesti päivässä, välillä riittää vähempikin, onhan elämässä toki muutakin kuin seksi. Tärkeintä olisi että se olisi molemminpuolista ja hyvää, minulle pussailu, hyväily ja halailu jo aamusta alkaen on osa seksiä vaikka itse seksi tapahtuisi vasta illalla, olen rakastelia, mutta lopulta rajukin nussia... Mies 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan