Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mira ja miljoonakodit täys floppi.

Vierailija
25.03.2015 |

Mira ja miljoonakodit täys floppi.

1,6 miljoonan asuntoa katselemassa joitan parikymppisiä, joille tarjoillaan kuohuviniä huh, huh.

Ohjelma filmattu joskus alkysyksystä ja tämäkin kämppä edelleen myynnissä.

Voi tätä teatteria.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipitkä mainos koko ohjelma. Mira vaikuttaa aivan feikiltä.

Vierailija
82/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:53"]

Mainokset jo on niin raivostuttavia, etten viitsi katsoa. 'Mä rakastan myymistä!' My ass.. En ikinä ostaisi ihmiseltä, joka näin julistaa.

[/quote]

Sama täällä. "Asuntokauppa on aina pieni skaba. Onneks kisaaminen on mulla verissä." Ai prkl kun ärsyttää, en ees tiedä miksi mutta höyry nousee korvista aina kun noi mainokset tulee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:32"]"Vähän" kateus paistaa täällä :D Mira on paremman näköinen ja tienaakin varmaan enemmän ku tämän palstan kateelliset kotiäidit yhteensä. Olen puhunut.
[/quote]
Voi vittu tätä kateutta. Olen niin kateellinen. Olisinpa Mira. Perkele kun en ole. Yhyy.

Vierailija
84/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on kyllä ihana.

M42

Vierailija
85/109 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Että ootte yksinkertaisia. Ei ohjelmassa olisi mitään ideaa jos näytettäisiin kolmensadantuhannen euron kolmioita, joilla Mira tekee tilinsä. Lisäksi hän sanoi myyvänsä kaksi miljoonakämppää kuukaudessa. En sitten tiedä tarkoittiko tiimiään vai itseään. Ainakaan se yksi talo ei enää ole myyntikohteissa, joissa talo kiersi pihaa ja oli joku Muumilaaksoseinä tms. On siis joko myyty tai vedetty pois markkinoilta. Samoin Marsalkantiellä oli netissä 2 kotia myynnissä, nyt vain yksi. Jos asunnot seisovat niin ymmärsin, että syynä on hinta. Jos myyjä ei halua sitä tiputtaa niin ei halua. 

Eiköhän se homma ole sellaosta mitä ei ohjelmassa näytetä, itseä ei ainakaan kiinnosta ottaa sarjaa kiinteistövälitysalan oppituntina, vaan katsoa ja kuunnella kiinnostavaa naista. Kaisa Liski ei minua ole edes koskaan kiinnostanut. Teennäisen oloinen hekottaja. Mira on mielenkiintoisempi!

[/quote]

Minua olisi kiinnostanut nähdä niitä miljoonakoteja, mutta näenkin vain Miran ravintolassa, kuntosalilla, latautumassa työporukan kanssa, tiimipalaverissa, puhelimessa, kauneushoitolassa, kampaajalla jne. plus takaumia edelliseen ohjelmaan ja otteita seuraavasta ja mainoksia mainosten perään. Pettymys!

Ohjelman tuottajalle vinkki, että jätetään jatkossa Mira pois ja tehdään ohjelma niistä kalliista kodeista. Ihan sama, myydäänkö ne vai ei.

Vierailija
86/109 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ne lounaat "mielenkiintoisten" ihmisten kanssa on nyt jo nähty. Kiinnostavaa on kiinteistönvälitys ja jos näytettäis siihen liittyvää valmistelua, näyttöjä ym.

Nämä Miran omat "juontopätkät" joissa naama ei näy mutta ääni kuuluu on niin kiusallisia että ihan punastun.

Vierailija
87/109 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nääkin "ostajaehdokkaat" otettu kadulta tonne... Jos itse olisin ostamassa, en haluaisi telkkariin rahojeni ja lainajuttujeni kans.

Vierailija
88/109 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira, Kaisa ja Jethro - siinäpä kiinteistönvälittäjien aatelia! Oikeesti, kyllä mua vituttais jos olisin kiinteistönvälittäjä. Varsinaista peeärrää alalle.

Vierailija
89/109 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:52"]

Mun mies sanoi just hyvin: Jos se olis mies, niin kaikki naiset kiittelis miten hyvin hoitaa työt. Kun selitin, että naiset ei kestä Miraa. Mä taas ihailen, tavoitteeni on tulla yhtä itsevarmaksi kuin Mira ja samalla säilyttää pehmeys sekä löytää toisen kuuntelemisen taito. Ihailin taas viime jaksossa, kuinka Mira hoitaa neuvottelut asiakkaiden kanssa. Samoin se on oikein, että mokan tullen ei selitä asiakkaalle, jota syy ei kiinnosta. En tiedä, jos kuka selittääkään, mutta kuitenkin. 

[/quote]

Vitsilläkö sun mies tuon sanoi vai pitääkö se naisia ihan idiootteina :D Jos kämpät on ja pysyy myymättä, niin ei siinä kyllä olla töitä hoidettu hyvin. Oli myymässä sitten nainen tai mies.

Vierailija
90/109 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:22"]

Mua ärsyttää Mirassa siitä huokuva kokoomuslaisuus. Yäk. Eipä muuten.

[/quote]

??? Eihän hän ole henkäissytkään mitään politiikan suuntaan.

[/quote]

Demarien ehdokkaana on ollut takavuosina vaaleissa.

Vierailija
91/109 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira sanoo, ettei ole asuntoesittelijä vaan myyjä. Mutta taitaa asia ollakin toisinpäin, myyjästä esittelijäksi. Ei ole myynyt luukun luukkua koko talvena-keväänä tai koskaan. Täyttä p....

Joku sanoi et jos Mira olisi mies naiset ihastelisivat kuinka se hoitaa työt - mitkä työt? Eihän se sen ohjelman prusteella tee mitään :D

[/quote]

No, käy se meikattavana ja ravintolassa syömässä. :D

[/quote]

Vierailija
92/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja 350 000 maksava asuntokin oli viime viikolla siellä. Että niin miljoonakoteja :D:D:D:D:D

Vierailija
93/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:50"]

Jep ja 350 000 maksava asuntokin oli viime viikolla siellä. Että niin miljoonakoteja :D:D:D:D:D

[/quote]

No mut markoissahan se on melkein parin miltsin kämppä!

Vierailija
94/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene Miran vika jos tolkuttoman hintaiset asunnot eivät mene kaupaksi. Jos olisin miljonääri niin en takuulla Suomesta miljoonalukaalia ostaisi sillä samalla rahalla saisi muualta Euroopassa ostettua jo oikean linnan. Kälysiä kämppiä jostain Hesan keskustasta, ei kiitos.

Vierailija
95/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplatyö vielä isommassa kuplassa. Onneksi Mira on nyt vähän laihempi. Enää ei ole ilmaisia lounaita kun asunnot eivät mene kaupaksi.

Vierailija
96/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:53"]

Mainokset jo on niin raivostuttavia, etten viitsi katsoa. 'Mä rakastan myymistä!' My ass.. En ikinä ostaisi ihmiseltä, joka näin julistaa.

[/quote]Tavallinen suomalainen on kauhuissaan kun joku tykkää myymisestä. Ymmärrän.

[/quote]

En sinällään ole kauhuissani. On vain todella idioottimaisen kuuloista mainostaa sillä miljoonakotien luokkaa olevien kiinteistöjen kauppaa sillä, että "rakastaa myymistä ja sitä, että voi tehdä mahdottomasta mahdollista". Siis että myydä paskaa kalliilla, esimerkiksi? Se on heti mielikuvani. Mira vaikuttaa muutenkin mainoksissa jotenkin pennulta - siis siltä, että "nyt tää täti olis tässä tosissaan ja niinku olis tosi huippumyyjä". Kuten sanottu, my ass. Hyvä myyjä ei minusta mainosta sitä, kuinka rakastaa myymistä. Hän yksinkertaisesti tekee tulosta.

Jos tätä vertaa ulkomaiden verrokkeihin (Upeat skandikodit yms.), myyjät vaikuttavat olevan oikeasti päteviä ja asiansa osaavia. Mira sorttaa jotain samppanjalaseja ja kämpät (jotka aniharvoin näköjään tosissaan ovat miljoonakoteja) näyttävät jäävän myymättä. Edelleen - ei jatkoon, enkä ottaisi kämppäni myyjäksi.

Vierailija
97/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:09"]

Mira on kyllä ihana. M42

[/quote]

Hauska provo, Pirjo :D

Vierailija
98/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:32"]

"Vähän" kateus paistaa täällä :D Mira on paremman näköinen ja tienaakin varmaan enemmän ku tämän palstan kateelliset kotiäidit yhteensä. Olen puhunut.

[/quote]

Juu - onnea vaan sen kristallipallon kanssa. Ihan vielä ei tarkkuus riitä näköjään tänne asti. Säädä vähän. Lillero lallero kiinteistövälittäjä.. ihan oikeasti, mistä kaikesta ihmisten kuvitellaan olevan kateellisia.. Näköradioon pääsemisestäkö?

Vierailija
99/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi huomenna saadaan oikea kiintristökuningatar ruutuun! Tää Mira on kyllä niin wannabe Kaisa :) Ja mikä toi sen myyntitiimi on?? Kaks pikkulikkaa leikkii bisnesnaisia. Ajatuksena sarja kiinnosti mut olikin todella nolo, liian feikki ja tönkkö.

Vierailija
100/109 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:32"]

Sanonpa vaan että mikähän sekin feikkipuhelu oli sinne ulkomaille kun hän niin tohkeissaan selittää jollekkin jostain arvoasunnosta kuinka huikee se on, haluaisinpa nähdä sen ostaja ehdokkaan joka lentää vartavasten Suomeen sitä katsomaan

[/quote]

No niinpä! Puhui kuin vanhalle kaverilleen :D "Siis sun pitää ihan ehdottomasti nähä tää!!" "Ai millaset näkymät? Nooo, mä seison nyt täs olohuonees ja ihan mahtavat näkymät."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi