Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mira ja miljoonakodit täys floppi.

Vierailija
25.03.2015 |

Mira ja miljoonakodit täys floppi.

1,6 miljoonan asuntoa katselemassa joitan parikymppisiä, joille tarjoillaan kuohuviniä huh, huh.

Ohjelma filmattu joskus alkysyksystä ja tämäkin kämppä edelleen myynnissä.

Voi tätä teatteria.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi just hyvin: Jos se olis mies, niin kaikki naiset kiittelis miten hyvin hoitaa työt. Kun selitin, että naiset ei kestä Miraa. Mä taas ihailen, tavoitteeni on tulla yhtä itsevarmaksi kuin Mira ja samalla säilyttää pehmeys sekä löytää toisen kuuntelemisen taito. Ihailin taas viime jaksossa, kuinka Mira hoitaa neuvottelut asiakkaiden kanssa. Samoin se on oikein, että mokan tullen ei selitä asiakkaalle, jota syy ei kiinnosta. En tiedä, jos kuka selittääkään, mutta kuitenkin. 

Vierailija
42/109 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:21"]

mun mielestä mira vaikuttaa tosi mukavalta ja symppikseltä.

[/quote]Tämän täytyy olla sarkasmia.. Kaisa vaikuttaa kylä oikeasti sellaiselta. Ihanat säteilevät silmät!

[/quote]

Ei ollut! Se on sattumoisin just mun viesti!

85

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:07"]

Minusta taas Mira on mielenkiintoinen nainen. Ei ollenkaan sellainen hihihii, onkohan minusta nyt tähän, vaan kerrankin naisellinen nainen, jolla on munaa! Jos olisin mies, niin tässä ois mun nainen.

[/quote]Hassua. Minusta -ja monesta miespuolisestakin- ei ole naisellinen vaan maskuliininen.

Vierailija
44/109 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:53"]

[/quote]Tämän täytyy olla sarkasmia.. Kaisa vaikuttaa kylä oikeasti sellaiselta. Ihanat säteilevät silmät!

[/quote]

85

Kovin erilailla me ihmiset asioita näemme ja koemme. Minusta hänestä saa kovan ja kalsean vaikutelman. Ja hyvin teennäisen.[/quote]

Vierailija
45/109 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:07"]

Minusta taas Mira on mielenkiintoinen nainen. Ei ollenkaan sellainen hihihii, onkohan minusta nyt tähän, vaan kerrankin naisellinen nainen, jolla on munaa! Jos olisin mies, niin tässä ois mun nainen.

[/quote]Hassua. Minusta -ja monesta miespuolisestakin- ei ole naisellinen vaan maskuliininen.

[/quote]

No okei, maskuliinen, mutta ei silti mikään epänaisellinen.

Vierailija
46/109 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:53"]

[/quote]

85

Kovin erilailla me ihmiset asioita näemme ja koemme. Minusta hänestä saa kovan ja kalsean vaikutelman. Ja hyvin teennäisen.[/quote]

[/quote]

No teennäisiä nyt löytyy 13 tusinasta kun on teeveessä. En nyt ymmärrä miten Mira heistä sitten poikkeaa. Kuka ei ole teennäinen nainen julkisuudessa? 

Vierailija
47/109 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt siihen ohjelmaan palataan niin minustakin se on ihan käsikirjoitettua ja huonosti näyteltyä teatteria  koko juttu.

Joku sanoi et jos Mira olisi mies naiset ihastelisivat kuinka se hoitaa työt - mitkä työt? Eihän se sen ohjelman prusteella tee mitään :D

Vierailija
48/109 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaisa ali katja nyykvisti onkin ihan sivistymätön. hirveätä nuoleskelua kun näytetään niin nk luksuskoteja ja muka heittelee väliin jotain knoppeja. muija tokasi joskus vanhoissa ohjelmissa,että minägän myyn tämän kämpän alta aikayksikön ennen ku oli kynnyksen yli päässy. kyllä sen nousukasmaisuuden huomaa ja sen tyttö on niin umpityhmä puhumattakaan miten juntti ukko sillä on.

tuohon kiinteistövalittäjän hommaan änkeää kaikki jotka ei muualla pärjää, käydään pari kirjekurssia ja eiku näytöille.

tuo mira on ollu kyllä pankissa töissä ja uskottavampi myyjä kuin mustilaiskatjakaisa.

palautuhan se mikkoseten kotikin takas myyntiin vaikka kaisa koetti kehuskella silläkin - vastenmielinen nousukas. aikuinen poika ainoa normaali joka ei oo vielä ängenny julkisuuteen.

Vierailija
49/109 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:23"]

Jos nyt siihen ohjelmaan palataan niin minustakin se on ihan käsikirjoitettua ja huonosti näyteltyä teatteria  koko juttu.

Joku sanoi et jos Mira olisi mies naiset ihastelisivat kuinka se hoitaa työt - mitkä työt? Eihän se sen ohjelman prusteella tee mitään :D

[/quote]

No, käy se meikattavana ja ravintolassa syömässä. :D

Vierailija
50/109 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miralla ei ole työntekijöitä, kun se on syöny ne aamupalaksi :) Muutenkin surkea ohjelma!

Vierailija
51/109 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ja miljoonakilot.

Vierailija
52/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään asuntojen myyntiä vastaan, mutta toiste en katsele ohjelmaa jossa Mira suurimmaksi osaksi puhuu puhelimessa ja sen lisäksi shoppaa, lounastaa, tilaa cocktail-paloja ja asettelee niitä pöydille.... Tylsää!!!!

Vierailija
53/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan tuolta hyvä vinkki, että kaksi astianpesukonetta helpottaa ison perheen arkea. Hyvä idea kaikille, joilla on paljon tiskiä ja iso keittiö!

Vierailija
54/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ohjelma on ihan liian hidastemponen! Siinä on muutama action-kohta, jotka on näytetty etukäteen jo monta kertaa.

en jaksa käsittää sitä Mikonkadun asunnon hehkutusta, valaiskaa helsinkiläiset vähän. Siis asunnosta näkymä "Suomen ainutlaatuisin" = kämäinen Helsingin rautatieasema ja bussivarikko! Ei se asema nyt sentään mikään Eiffel torni ole. Raitiovaunu kolistelee ikkunan alta aamusta yöhön. 

Ja se eilisen jakso sen sisustussuunnittelijan kotiin, olipa käsikirjoitettu, huh huh! Veikkaan, että kyseessä on Miran hyvä tuttava, jonka sisustussuunnittelubisnestä tässä potkitaan eteenpäin. 

Vierailija
55/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komediaa koko sarja. En ikinä asioisi ko naisen kanssa.

Vierailija
56/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se Mikonkadun kämppä on kieltämättä näkymineen ihan huikee. Tietty, jos on kotoisin jostain Juupajoelta, niin ei sitä voikaan ymmärtää. 

Vierailija
57/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:16"]

Tulihan tuolta hyvä vinkki, että kaksi astianpesukonetta helpottaa ison perheen arkea. Hyvä idea kaikille, joilla on paljon tiskiä ja iso keittiö!

[/quote]

Ikivanha juttu. Nähty sisustuslehdissä jo varmaan 10 vuotta sitten.

Vierailija
58/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumin mä Kaisaa kattelen, ku tätä snobitanttanaa.

Vierailija
59/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:53"]samalla rahalla saisi muualta Euroopassa ostettua jo oikean linnan.

[/quote]Totta, mutta niissä taitaa ylläpitokustannukset olla sellaista luokkaa, että ostaminen jää monelta haaveeksi. Moni aatelinen on joutunut myymään kartanonsa ja linnansa juuri siitä syystä.

Myyntihinta ei ole kaikki kaikessa.

Vierailija
60/109 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita asuntoja halua kukaan koko show on täyttä farssia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan