Raskaudenkeskeytys vko12
Onko millainen projekti ? Riskit, kova vuoto tmv?
Kommentit (10)
Ei mitään, siksi kysyn kokemuksia jos jollain on.
Mitä just joo, kyllähän raskauksia keskeytetään, itseäni vain hiukan mietityttää tämä lääkkeellinen keskeytys, olisko parempi kuitenkin kaavinta.
En ole missään nimessä abortinvastustaja mutta nähtyäni omat vauvat ultrassa viikoilla 10-12 niin en pystyisi aborttia tekemään enää jonkun viikon 6-7 jälkeen, ellei sitten ole tosi painava lääketieteellinen syy. Sikiö näyttää tossa vaiheessa jo vauvalta ja on monta senttiä pitkä. Varmaan kaavinta sairaalassa tarvitaan. Kamalaa olisi kotona 12 viikkoista abortoida. Mulla ei synnytyksen jälkeen ollu kauheasti vuotoa edes, kun tehtiin kaavinta (istukan osia tms poistaessa).
5, juu, tiedän että näyttää, mutta sitä se ei ole. Vauva se on vasta sitten kun pystyy itse elämään kohdun ulkopuolella. Taidan ehkä kuitenkin sen kaavinnan pyytää, luin että verenvuoto voi olla aika kovaa .
Vierailija kirjoitti:
5, juu, tiedän että näyttää, mutta sitä se ei ole. Vauva se on vasta sitten kun pystyy itse elämään kohdun ulkopuolella. Taidan ehkä kuitenkin sen kaavinnan pyytää, luin että verenvuoto voi olla aika kovaa .
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin sinun tapauksessasi. Tsemppiä! Olin kauan sitten tilanteessa, jossa harkitsin aborttia. En tehnyt sitä. Jossain vaiheessa elämä oli hyvin vaikeaa asuntopulan takia, asuttiin ulkomailla. Lapseni on aikuisena syyttänyt minua holtittomasta seksihurjastelusta, mikä tuntuu todella loukkaavalta ja ikävältä. Hänen syntymänsä jälkeen elämässäni on ollut monen vuoden mittaisia täysin seksittömiä kausia.
Lääkkeellinen keskeytys tehdään alle 12 vkoselle sikiölle, kaavintaan sä joudut. Ja nimenomaan joudut, se on toimenpiteenä raskaampi ja vaikeampi. Miksi et ollut ajoissa liikkeellä?
Mitä lääkäri sanoi?