30v mies ja 20v tyttönen.
Hyväksyisitkö? Kyse ei siis ole mistään lapsen hyväksikäytöstä, vaan ihan aidosta seurustelusuhteesta.
Kommentit (33)
Saattaisin ajatella että menee hyvää tavaraa hukkaan, siis jollekin 30v "miehelle". Olisin siis lähinnä kateellinen.
41v m
Saako 20 vuotiasta nuorta naista yleisesti "tytötellä"? Haittaisiko feministejä jos "tytöttelisin"?
41v m
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:12"]
Saako 20 vuotiasta nuorta naista yleisesti "tytötellä"? Haittaisiko feministejä jos "tytöttelisin"?
41v m
[/quote]
Riippuu yksilöstä. Ei minua silloin 20-vuotiaana olisi haitannut jos 4-kymppinen setä tytöttelee. Paitsi tietysti jos yrittää iskemään tulla, mutta siinäkin häiritsisi enemmän se vanhan miehen iskuyritys kuin tytöttely.
Kuulostaa todella arvelluttavalta, moraalittomalta ja perverssiltä.
Mä oon 30v nainen ja 40v mies olis kovasti kiinnostunut musta... Mutta en halua noin vanhaa ja tuhlata viimeisiä "nuoruus"aikoja vanhenevaan mieheen... Ja sit kymmenen vuoden päästä se on 50v. Ja tiedä miten raihnainen.....
19&30 oltiin kun alettiin, nyt ollaan 26&37, hyvin menee. Olen aina ollut pikkuvanha ja silloin kahdenkympin kynnyksellä minulla ei ollut ikäisteni kanssa mitään yhteistä, ei kiinnostanut juuri mamman helmoista irrottautuneet pojat. Ihan kolmekymppistä en hakenut, mutta ei se enää tutustumisen jälkeen tuntunut yhtään missään. Epäilevät vanhempanikin hyväksyi heti kun huomasi miten samanlaisia ihmisiä olimme.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:29"]Mä oon 30v nainen ja 40v mies olis kovasti kiinnostunut musta... Mutta en halua noin vanhaa ja tuhlata viimeisiä "nuoruus"aikoja vanhenevaan mieheen... Ja sit kymmenen vuoden päästä se on 50v. Ja tiedä miten raihnainen.....
[/quote]
Elintavoista riippuu täysin, jotkut kuusikymppisetkin voi olla vielä hyvässä kunnossa ja seksikkäitä kun osa taas oksettavia papparaisia.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:29"]Mä oon 30v nainen ja 40v mies olis kovasti kiinnostunut musta... Mutta en halua noin vanhaa ja tuhlata viimeisiä "nuoruus"aikoja vanhenevaan mieheen... Ja sit kymmenen vuoden päästä se on 50v. Ja tiedä miten raihnainen..... [/quote] Elintavoista riippuu täysin, jotkut kuusikymppisetkin voi olla vielä hyvässä kunnossa ja seksikkäitä kun osa taas oksettavia papparaisia.
[/quote]
No ehkä saman ikäisten mielestä, mutta ei 20 vuotta nuoremman.
Saispa itekkin 20v korkkaamattoman naikkosen ;-)
M42
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:47"]
Saispa itekkin 20v korkkaamattoman naikkosen ;-)
M42
[/quote]
Kuulostitpa todella vastenmieliseltä. Minä isänä luultavasti etsisin kirvestä, jos puhuisit tyttärestäni noin. Korkkaisin sinulta pään irti :D
Iskä
Kuinka monta kuukautta putkeen ajattelit jauhaa tätä samaa paskaa?
Ainakin 2-kymppiset tytöt naureskelevat sellaiselle ikätoverille, joka ei saa oman ikäistä poikakaveria. Sen muistan omasta nuoruudesta. Eli sen 2-kymppisen tytön pitää olla henkisesti vanha, että voi löytää ystäviä sen miehen ikäisistä.