30v mies ja 20v tyttönen.
Hyväksyisitkö? Kyse ei siis ole mistään lapsen hyväksikäytöstä, vaan ihan aidosta seurustelusuhteesta.
Kommentit (33)
Onhan se tosiaan niin, että tuollainen vasta miehistynyt 30v poikanen on vähän nuori vielä 20v naiselle, mutta en puhuisi silti hyväksikäytöstä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:33"] [quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:29"]Mä oon 30v nainen ja 40v mies olis kovasti kiinnostunut musta... Mutta en halua noin vanhaa ja tuhlata viimeisiä "nuoruus"aikoja vanhenevaan mieheen... Ja sit kymmenen vuoden päästä se on 50v. Ja tiedä miten raihnainen..... [/quote] Elintavoista riippuu täysin, jotkut kuusikymppisetkin voi olla vielä hyvässä kunnossa ja seksikkäitä kun osa taas oksettavia papparaisia. [/quote] No ehkä saman ikäisten mielestä, mutta ei 20 vuotta nuoremman. [/quote] Olen 28
[/quote]
No, minä olen 32 ja 4-kymppinenkin alkaa olla liian vanha.
Itse 36v ja nelikymppinen on kieltämättä ihan eläkeläinen. Itse vielä nuori varsa.
Miksi en hyväksyisi? 20v ei ole tyttönen, vaan nainen.
Hyväksyisin. Olin itse 19 kun menin naimisiin yli kolmekymppisen miehen kanssa. Tyytyväisinä yhdessä jo kohta 15 vuotta.
Eihän tuossa ole kuin 10v ikäeroa eikä se joidenkin kohdalla ole yhtään mitään. Henkinen ikä on aina se tärkeä suhteessa.
No jos tyttö ei ole henkisesti ikäistään nuorempi, niin kyllä. Ja joka tapauksessa molemmat on aikuisia, joten mitäs se muille kuuluu.
Hyväksyisin. Molemmat aikuisia ihmisiä.
Ennen olisin sanonut, että tuossa on jotakin hyvin väärää. Sitten minä (N25) menin rakastumaan tulisesti itseäni 10 vuotta vanhempaan mieheen. Nyt ei ole enää varaa tuomita. :p
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Aika monet naiset seurustelevat vanhemman miehenkaa.
Onko sun/hengenheimolaisesi oikeesti pakko ulostaa tätä paskaa tänne joka toinen päivä? Aikuisia ihmisiä, joten tehköön mitä haluavat. Mitä helvettiä sulle kuuluu?
Oletko rölli vai älyllisesti vajaa?
Ap haluaa varmistuksen sille, että jos hän tyttösenä alkaa seurustelemaan aikuisen miehen kanssa jolla on jo lapsia, ja miehen lapset alkavat oireilla hyväksikäyttöä, niin onhan se ok?
Minä sain joulu- ym. kortteja tittelillä Tyttönen, kun olin jotain 7-vuotias. Täysjärkinen 20-vuotias on nainen, ei mikään tyttönen. Revi siitä!
Ihmettelisin vähän, pitäisin miestäkin tyhmänä. 25 ja 35 ei olisi niin paha.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:32"]
Itse 36v ja nelikymppinen on kieltämättä ihan eläkeläinen. Itse vielä nuori varsa.
[/quote]
Minä olen neljäkymmentäkuusi vuotias harmaa viiksine mies. Minulta on muuten kysytty papereita alkossa. Olen hyvin viriili ja osaa tanssia parhaimmat iskelmät 90-luvulta.
Jos nelikymppinen on kolmekymppisen mielestä vanha, niin voi hyvää päivää. Toisaalta, eihän se mikän ihme ole kun henkinen kehitys on jäänyt teini-iköisen tasolle, treffi-ilmoituksissakin "olen nuori 35" nainen, just just.
Musta 10v.on liikaa ikäeroa ja varsinkin kun miehet tuppaa kuolla ensin :P
Toki jos rakastuu täysiä, niin iällä ei kaiketi sillo oo väliä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:32"]
[/quote]
Minä olen neljäkymmentäkuusi vuotias harmaa viiksine mies. Minulta on muuten kysytty papereita alkossa. Olen hyvin viriili ja osaa tanssia parhaimmat iskelmät 90-luvulta.
[/quote]
Haluan huomauttaa että viikseni on monia vittuja vietelleet. Monet ovat olleet kolmekymppisiä. Taidat olla jotenkin poikkeus kun nelikymppiset tai viisikymppiset eivät maistu.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:04"]
Jos nelikymppinen on kolmekymppisen mielestä vanha, niin voi hyvää päivää. Toisaalta, eihän se mikän ihme ole kun henkinen kehitys on jäänyt teini-iköisen tasolle, treffi-ilmoituksissakin "olen nuori 35" nainen, just just.
[/quote]
Ei liian vanha ihmisenä, mutta liian vanha seurustelemaan 10 vuotta nuoremman kanssa.
Omassa henkisessä kehityksessäsi on kyllä vakavia puutteita, kun käytät tuota "ikäloppua" teini-ikäisen ajatusmaailmasta syyttelyä. Kelpaa silloin kun yritää loukata, mutta äly ei riitä mihinkään kärkevään kommenttiin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:29"]Mä oon 30v nainen ja 40v mies olis kovasti kiinnostunut musta... Mutta en halua noin vanhaa ja tuhlata viimeisiä "nuoruus"aikoja vanhenevaan mieheen... Ja sit kymmenen vuoden päästä se on 50v. Ja tiedä miten raihnainen..... [/quote] Elintavoista riippuu täysin, jotkut kuusikymppisetkin voi olla vielä hyvässä kunnossa ja seksikkäitä kun osa taas oksettavia papparaisia.
[/quote]
No ehkä saman ikäisten mielestä, mutta ei 20 vuotta nuoremman.
[/quote]
Olen 28