Briteissä asuvat pienten poikien vamhemmat
Pidättekö te pienillä pojillanne shortseja talvellakin? Vai onko noloa pukeutua lämpimästi pitkäpunttisiin tai jopa välikausihaalariin?
Kommentit (11)
Onko Britit jo hereillä? Miksei saa ohmetellä erilaisia asioita. Onhan täällä kaikenlaisia alapääjuttujakin ollut Ne eivät kyllä kuulu vauva-palstalle.
Herraisä, sinä olet lapsesi huoltaja ja päätät miten lapsesi puet, ei britti imperiumi! Voi ziisus näitä tumpelo vanhempia.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 07:58"]
Herraisä, sinä olet lapsesi huoltaja ja päätät miten lapsesi puet, ei britti imperiumi! Voi ziisus näitä tumpelo vanhempia.
[/quote] En minä kysynyt, olenko tumpelo. JOS muuttaisin britteihin, pukisin tietysti lämpimästi. Espanjassakin puetaan pikkutytöille saapikkaat heti kun lämpötila laskee alle +20 asteen. Tarkoitin kysymykselläni, pukevatko suomalaiset pilttinsä shortseihin, ei tarvitse vääntää kaikkea, asiallinen kysymys oli.
Pikkupojilla sortsit -kaavan mukaan elävät vain kuninkaalliset.
Vanhoissa tv-filmeissä on köyhilläkin shortsit jalassa talvella. Kakkonen on herännyt väärällä jalalla? Me petiin takaisin. Pitääkö aina ilkeillä, minuakin itse asiassa kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 07:58"]
[/quote] Ei minulla ole pieniä lapsia. Ap.
Miten niin olisi noloa pukea lapsensa asianmukaisesti asui sitten missä päin maailmaa hyvänsä? Noloa on ainoastaan kysellä yksinkertaisuuksia. Ihme nillittämistä, kaikkea sitä jaksetaan ihmetellä ja kysellä.
Vapaa-ajalla saa pukea tenavansa haluamallaan tavalla, mutta koulussa on koulupuku. Ja jos oma koulu vaatii pojilta shortseja, niin ei siinä mamman mielipide paljon paina. Siinä painellaan kouluun lyhyissä housuissa ja polvisukissa polvet sinisinä kylmästä; tytöt puolestaan hameessa ja polvisukissa.
Paljon kiitoksia fiksusti vastanneille!!!!
Kyllä se vaan niin on, että lapsilla on siellä aika vähän päällä. Vanhemmilla usein paljon lämpimämmät vaatteet, lapset shortseissa tai hameessa. Olin nyt maaliskuussa käymässä, eikä siellä ollut yhdelläkään lapsella minkäänlaista pipoa päässä, myös 6viikkoa vanhan vauvan vaunuissa ilman päähinettä. Oma vauva vaikutti täysin ylipuetulta talvihaalarissaan, vaikka oli ohut kevätpipo, eikä edes hanskoja. Koululaiset tulivat liikuntatunnilta shortseissa ja pikeepaidassa.