Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei halua koskaan puhua exästään

Vierailija
16.12.2021 |

Mua kiinnostaisi millainen suhde heillä oli ja mitä he tekivät vaikka yhdessä, olenko mä tosi erilainen kuin hän ja millainen suhde oli poikkiksen vanhempiin ja sellaista. Mut poikaystävä sanoo aina, että ei halua keskutella aiheesta ja menee ihan vihaiseksi. Mua on alkanut epäilyttää, että onko vaikka jotain väkivaltaa tai pettämistä taustalla? Aina vaan sanoo, että anna olla, ei halua puhua siitä aiheesta. Silti mä olen kyllä kertonut paljonkin existä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan liikaakin

Vierailija
2/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo utelu, hän on tehnyt selväksi ettei halua puhua aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää puhuko eksistä, ellei tilanne ole se, että joku on vielä kaveri (silloinkaan ei pidä puhua menneestä suhteesta, vaan pysyä nykyisyydessä). Mitä vähemmän tietää sen parempi - miksi käyttäisit aikaasi miettimällä kumppanisi suhdetta, ellei se säteile jotenkin outona käytöksenä teidän suhteeseenne?

Vierailija
4/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Toki luottamuksellisessa suhteessa ei suuria tabuja pitäisi olla, mutta ap kuulostaa kyllä tosi rasittavalta. Laajemminkin tämä, että heti epäillään pettämistä, väkivaltaa tms. 

Vierailija
5/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Joku juntti olisi jo silmät loistaen alkanut tarinoimaan.

Vierailija
6/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää puhuko eksistä, ellei tilanne ole se, että joku on vielä kaveri (silloinkaan ei pidä puhua menneestä suhteesta, vaan pysyä nykyisyydessä). Mitä vähemmän tietää sen parempi - miksi käyttäisit aikaasi miettimällä kumppanisi suhdetta, ellei se säteile jotenkin outona käytöksenä teidän suhteeseenne?

No en nyt ihan sitäkään näkemystä jaa, että oman historin pitäisi olla suhteessa kielletty aihe. Eiköhän kukin pari osaa itse määrittää mistä puhuu tai on puhumatta. 

Mutta jos taustalla on esim. pitkä parisuhde, niin eihän omasta historiasta voi oikein sanoa, mitään jos exät on kielletty aihe. 

Vierailija
7/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan asiaan kuuluvaa, että kelataan exät, varsinkin rakastumisprosessissa. Siinä ikään kuin päivitetään historia ja aloitetaan uutta aikaa. Onko ap:n suhde miten pitkään kestänyt? Toisaalta kaikkea ei tarvitse kaivella kovin pikkutarkasti.

Vierailija
8/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli kaikin puolin tasokkaampi kuin sinä. Sitten mies menetti hänet, nyt pitää tyytyä sinuun.

Sitähän sä kysyit.

Vierailija
9/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä oli kaikin puolin tasokkaampi kuin sinä. Sitten mies menetti hänet, nyt pitää tyytyä sinuun.

Sitähän sä kysyit.

Ei vaan ap tahtoo tietää, että hän on paljon parempi kuin poikkiksen entinen tytyyde. 

Vierailija
10/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti se eksistä puhuminen.

Vierailija
11/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä, että ihminen on ex. Jos hän ei halua puhua asiasta, niin jätä se siihen. Hän on nyt sinun kanssasi ja mitä enemmän pakotat häntä tekemään asioita joilla ei ole nykyhetkessä merkitystä, sitä enemmän kasvaa riski sille, että myös sinä olet tulevaisuudessa ex.

Vierailija
12/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaisi kertoa, miten ihana exä oli, miten kivat vanhemmat tällä oli, miten hän koki olevansa yksi perheestä. Ja mitä exä osasi sängyssä, se oli kaikkea, mitä mies voi ikinä toivoa. Sen lisäksi hän teki kaikki kotityöt, loistavaa ruokaa ja maksoi itse kaikki menonsa.

Mies on onneton ja surullinen, että hänen pitää tyytyä ap:n seuraan, koska tämä ei ikinä eikä missään asiassa tule olemaan kuin hailakka varjo siitä, mitä exä oli.

Vierailija
13/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan asiaan kuuluvaa, että kelataan exät, varsinkin rakastumisprosessissa. Siinä ikään kuin päivitetään historia ja aloitetaan uutta aikaa. Onko ap:n suhde miten pitkään kestänyt? Toisaalta kaikkea ei tarvitse kaivella kovin pikkutarkasti.

Ei näissä mitään sääntöjä ole. Jotku kelaa, toiset taas ovat käsitelleet asiat ennen uutta rakastumisprosessia. Ei näissä mitään yhteistä sääntöä ole. Oman kokemus kuitenkin on se, että jos nimenomaan suhteen alussa exät nousee pintaan, niin taustalla on liikaa käsittelemättömiä asioita, jotka heijastuu sitten suhteeseen. 

Vierailija
14/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ja heidän suhde ei kuulu sinulle.

Vierailija
15/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen suhteen päättyessä mulla ei ollut mitään hyvää sanottavaa ex:stä ja halusin vain unohtaa koko ihmisen. Jos joku nainen olisi pakottanut mut miettimään kaikkea sitä paskaa vielä kertaalleen läpi ja puhumaan asiasta kaunopuheisesti niin, että hän ei saa käsitystä, että olen patologinen naisvihaaja niin ei siitä olisi tullut yhtään mitään. 

Vierailija
16/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronsa käsitelleellä kypsällä ihmisellä ei ole mitään tarvetta kelata ja vatvoa exiään ja entisiä suhteitaan.

Vierailija
17/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on fiksu. Sinä haluat vertailla ja siihen ei kannata lähteä. 

Vierailija
18/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot mustasukkainen tyyppi. sen paljastaa kirjoituksesi. myönnä se ja yritä oppia elää olematta mustasukkainen.

Vierailija
19/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä exää olemassakaan?

Vierailija
20/20 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on tarvetta prosessoida entisiä suhteitaan niin kannattaa mennä terapeutille eikä rasittaa nyxää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi