Erikoinen kusetustilanne
Olin kesällä kaverin kanssa festareilla ja meidän seurassa oli kaverini miespuolinen työkaveri, jonka kanssa tällä ystävälläni on jonkinlaista peliä, vaikka on naimisissa ja lapsia. Ja hän veti mustaisukkaisuusdraamankin tuolla festareilla, kun olin tän hänen työkaverin kanssa anniskelualueella kaksistaan.
Myöhemmin ehdotin tälle miehelle, et voidaan olla kavereita, mutta hän ei vastannut. Instassa seurasimme toisiamme kuukauden verran, kun hän poisti minut seuraajistaan ja lopetti minun seuraamisen.
Itse nyt tässä hiljattain sitten poistin tämän festarikaverini fb ja ig monien muidenkin erimielisyyksin ja erilaisten arvojen vuoksi ja muutoinkin siivosin kumpaakin tiliä. En erikseen lähtenyt tälle kaverilleni kertomaan syytä.
Nyt tässä pari päivää sitten tää mieshlö laittoi viestiä ja kyseli kuulumisia yms. Menin sit typeränä selittämään miksi en oo tän kaverin kanssa enää tekemisissä yms. ja sovittiin vähän et ensi viikolla nähtäis. No hän ei sen jälkeen ole enää viestiä laittanut ja pyysin ig lupaa seurata, ei hyväksynyt. Ja seuraavana päivänä tää minun kaveri laitto fb et miksi oon hänet plokannut.
Siinä kohtaa tajusin, et nää kaksi on tehny jotain yhteistyötä selvittääkseen syyt miksi en oo kaverini kanssa tekemisissä.
Minusta hyvin outoa, kun ei olla koskaan oltu erityisen läheisiä ja ollaan lähinnä vaan biletetty yhdessä.
Onko muilla ollu tällaisia tilanteita? Mitä tässä pitäis tehdä?
Kommentit (6)
Oliks tää joku lastentarhan kesäretken tarina?
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää joku lastentarhan kesäretken tarina?
No melkein kyllä on
Vierailija kirjoitti:
Viina ja silli haisee. Opthyi!
Ne kuuluukin haista, vaikka pahalta haiseeki.
Ei widdu mitä läppää, heitä se android järveen ja hanki elämä somen ulkopuolelta 😂