Laitoin soijarouhetta ruokaan ja se ruoka maistui kamalalta.En käytä enää.
Ruoka oli siis perus makaronilaatikko johon ruskistin hiukan jauhelihaa ja lisäksi sitä rouhetta.
Kommentit (55)
Vähän enemmän sitä lihaa ja vähemmän soijarouhetta. Mausteeksi ainakin jeeraa. Ketsuppia päälle, kyllä on ihan hyvää. Uusiin makuihin myös kestää tottua, mutta tässä tapauksessa kannattaa, sillä annoksesta tulee terveellisempi ja monipuolisempi.
En syö mitään soijatuotteita. Ne ovat kaikki oudon makuisia.
Minä myös kerran maistoin, ei kiitos ja annoin ne vege perheelle.
Eihän se soijarouhe maistu juurikaan miltään! Höpöhöpö. Enemmän pitää maustaa kuin lihaa jotta makua saa, suolaa ja pippuria ainakin. Et kai sentään kuivana sinne laatikkoon laittanut?
Vierailija kirjoitti:
Jotain mokasit kun soijarouhe ei ihan hirveästi maistu miltään ilman maustamista.
Joo, ei maistu käytännössä miltään.
Vierailija kirjoitti:
Jotain mokasit kun soijarouhe ei ihan hirveästi maistu miltään ilman maustamista.
Maistuuhan se semmoiselta märältä paperilta tai puun oksalta.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei maistu muka? Soijarouheen maku on vahva (ja paha) ja sen saa peitettyä vain rankalla maustamisella. Onko teillä jollakin sitten oikeasti noin surkea makuaisti?
Korvasin Soijarouheen puun kaarnalla. Tuli heti parempaa.
Minä aina keitän runsaassa vedessä soijarouheen ennen käyttöä ja sen jälkeen vielä huuhtelen hyvin. Ei maistu lehmän lannalle sen jälkeen 😅
Yeensä teen isomman satsin kerralla ja pakastan sopiviksi annoksiksi pusseihin niin ei tarvi joka kerralla nähdä samanlaista vaivaa. Sitten vaan hyvät mausteet ruokaa laittaessa, niin ei tule mautonta 😊
Unohdit paahtaa soijarouheen pannulla ja turvottaa sen grillimausteella höystetyssä soijakastikkeessa.
Soija maistuu lähinnä kaurapuurolle mielestäni. Ei se pahaa ole, mutta en halua jauhelihakastikkeen / makaronilaatikon maistuvan kaurapuurolta. :D
Kyllä on syöty soijaa ja muita vekeruokia miniän mieliksi. Ei ole ihmisen ruokaa ne
paska kokki, mulla se ei kyllä muuta makua millään tavalla.
sOIJAN VOI KORVATA sahajauholla tai paperisilpulla, parempaa tulee ;-)
Yäk! Ei mitään soijarouheita, vaan kunnon ruokaa. Lopettakaa hullutukset.
Miksi ihmeessä pilata ruoka jollain soijalla
Vierailija kirjoitti:
Minä aina keitän runsaassa vedessä soijarouheen ennen käyttöä ja sen jälkeen vielä huuhtelen hyvin. Ei maistu lehmän lannalle sen jälkeen 😅
Yeensä teen isomman satsin kerralla ja pakastan sopiviksi annoksiksi pusseihin niin ei tarvi joka kerralla nähdä samanlaista vaivaa. Sitten vaan hyvät mausteet ruokaa laittaessa, niin ei tule mautonta 😊
Tuolla tavalla soijasta lähtee paljon ravintoaineita pois. Ymmärrän kutienkin miksi teet noin sillä soijarouhe on pahaa.
Turvotan rouheen ensin lihaliemessä. Puritan enimmän nesteen pois ja paistan sipuli, pippurin ja jauhelihan kanssa ....puolet ja puolet.. mutten kuin normaali makaroonilaatikko... hyvää on.