Kenellä ollut kuukautiset raskaana ollessa?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:15"]Minulla tuli menkat rv 15 asti ja tuolloin sain sitten tietää raskaudesta.
Menkat olivat aika lailla samanlaiset kuin aiemminkin.
[/quote] oliko sulla rinnat kipeät kuukautisten loputtua?
Vaimolla oli parit heikot kuukautiset ja me panikoimme aina keskenmenoa.
Onneksi ei ollut. Menkkojen pois jääminen kun oli ainoa raskausoire jonnekin 25+ viikoille asti, jolloin masu alkoi näkyä. Enhän mä ois tajunnut ollenkaan testiä tehä ja neuvolaan mennä jos menkat ois tullu normaalisti :D.
Minulla ei ollut menkkoja mutta veristä vuotoa oli molemmissa raskauksissa enemmän tai vähemmän eikä syytä tiedetä. Kaikkea tuhrusta siihen että verta oikein tulvahti. Pelottavaa!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:15"]Minulla tuli menkat rv 15 asti ja tuolloin sain sitten tietää raskaudesta. Menkat olivat aika lailla samanlaiset kuin aiemminkin. [/quote] oliko sulla rinnat kipeät kuukautisten loputtua?
[/quote]
Eivät olleet.
Ylipäänsä minulla ei ollut mitään raskausoireita. Vasta menkkojen poisjäänti sai tekemään raskaustestin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:13"]
Ja minkälaista vuoto oli?
[/quote]
Pilkunviilaaja tässä, moi... Raskauden aikana ei ole varsinaisesti kuukautisia. Tiputteluvuotoa voi olla joillakin, ja sitä esiintyy siihen aikaan kuukaudesta kun oisi kuukautiset (jollei olisi raskaana). Äitiysneuvolan terveydenhoitajaan kannattaa olla yhteydessä, jos paljon tiputteluvuotoa.
Onnellista odotusta kaikille raskaana oleville.
Minulla oli raskauden alettua yhdet täysin normaalit kuukautiset ja kuukauden päästä toiset niukemmat. Rinnat muistaakseni aristivat jo tuossa välillä, mutta kuukautisten takia en osannut ajatella olevani raskaana. Sitten noiden niukempien jälkeen alkoi sellainen päivittäinen pahoinvointi, että lopulta tajusin. Ensin luulin, että minulla täytyy olla vähintään joku syöpä tai vastaava.. Onneksi olikin sitten hieman hyvänlaatuisempi se "kasvain". :)
Mä ite mietin voisinko olla paksuna. Mulla alko dpo 8 tuhru vuoto joka muuttu sitten runsaammaks. Ajattelin että no ei sitte. Vuoto kumminkin loppui ja rinnat on vieläkin kipeät ja turvonneet..oikein muita oireita ei kyllä ole..
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:02"]Mä ite mietin voisinko olla paksuna. Mulla alko dpo 8 tuhru vuoto joka muuttu sitten runsaammaks. Ajattelin että no ei sitte. Vuoto kumminkin loppui ja rinnat on vieläkin kipeät ja turvonneet..oikein muita oireita ei kyllä ole..
[/quote] vai mikä mun tissejä vaivaa
Kyllä mulla ainakin on rinnat toisinaan kipeämmät kuin taas toisella kertaa ei juurikaan. (onko toi edes suomea?:) ) Pientä tuhrua on ollut raskauden alussa aina, mutta en ole sitä pelästynyt koskaan.. En ole ihan varma onko raskauteen aina liittynyt erityisen kovaa tissikipua.. joskus ehkä..
Pelottaa että oon vaa hullu..mutta tää rintojen kipu kyllä hämää. mite nyt tunnistan oviksen jos jo valmiina tissit kipeät..? Vuoto loppu ja rinnat vaa kipeytyy enemmän. Outoa!
Eikö kenelläkään muulla ole kokemuksia?
Minulla tuli menkat rv 15 asti ja tuolloin sain sitten tietää raskaudesta.
Menkat olivat aika lailla samanlaiset kuin aiemminkin.