Pään tahaton nykiminen?
Ehkä pari kuukautta kestänyt. Tulee ihan sellaisia mikroliikkeitä aivoihin, että pää nytkähtää huomaamattomasti. En tiedä onko se näkyvää vai koenko sen vain jotenkin aivoissa. Kukaan ei ole kyllä maininnut. Tällaisia ”kohtauksia” tulee muutama päivässä, ihan yhtäkkiä ja tahattomasti. Onko muilla samanlaista? Ikää 27.
Mietin, voikohan johtua väsymyksestä, stressistä, lihasjumista.. mietin jopa voiko olla koronarokotuksen sivuoire..
On aika pelottavaa :(
Kommentit (48)
ENtä kenopää kuten Trump puhuessaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä :D Lähdin googlettamaan taas oireita, enkä edes muistanut omaa aloitusta.
Tilanne on pysynyt samana. Huomaan, että oire pahenee väsymyksessä, stressissä ja jonkinlaisessa sosiaalisessa painetilassa.
Ja kyllä, olisi varmasti pitänyt mennä lääkäriin jo aiemmin. Nytkähtäminen kestää ihan sekunnin ja se on täysin tahaton. Uskon että se on niin pieni, ettei muut sitä huomaa. Nyt niitä on tullut enemmän, koska olen ollut todella väsynyt ja stressaantunut. Silloin kun en ole niin stressitilassa, niitä tulee vähemmän eikä edes päivittäin. Muita oireita ei ole ja tilanne jatkunut samana nämä vuodet. Jotenkin olen yhdistänyt tämän myös koronapiikkiin, koska nämä alkoivat heti sen ottamisen jälkeen. Enkä ole salaliittoteoreetikko.
Nyt mietin että eiköhän asia pitäisi selvittää, ja mietin menenkö julkiseen terveydenhuoltoon vai työterveyshuoltoon.
Ja lisään, että mulla on aina hartiat tosi jännittyneen oloiset ja näytän jotenkin jännittyneeltä. Lisäksi ryhti mennyt huonommaksi toimistotöiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitti:
Käytätkö psykoosilääkkeitä ? Tahdon vastaiset liikkeet on eräs niiden haittavaikutus joka tulee joillekin
Ite käyttänyt pieniä määriä nukahtamiseen ketipinoria, ja ajoittain diapamia pieniä määriä. Totaalisesti käytön kyllä lopettanut 4kk sitten.
Ketipinor ja diapamit ?? En söisi noita vaikka maksettaisiin että söisin. Melatoniini (resepti vahvuus) on nukkumiseen ja nukahtamiseen oiva lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touret?
Ei ole kyllä mitään muita oireita🤔
Eikö mene jakeluun muuten? Ei silti pahalla mutta yleistä kovapäisimmillä ja ilkeillä ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä :D Lähdin googlettamaan taas oireita, enkä edes muistanut omaa aloitusta.
Tilanne on pysynyt samana. Huomaan, että oire pahenee väsymyksessä, stressissä ja jonkinlaisessa sosiaalisessa painetilassa.
Ja kyllä, olisi varmasti pitänyt mennä lääkäriin jo aiemmin. Nytkähtäminen kestää ihan sekunnin ja se on täysin tahaton. Uskon että se on niin pieni, ettei muut sitä huomaa. Nyt niitä on tullut enemmän, koska olen ollut todella väsynyt ja stressaantunut. Silloin kun en ole niin stressitilassa, niitä tulee vähemmän eikä edes päivittäin. Muita oireita ei ole ja tilanne jatkunut samana nämä vuodet. Jotenkin olen yhdistänyt tämän myös koronapiikkiin, koska nämä alkoivat heti sen ottamisen jälkeen. Enkä ole salaliittoteoreetikko.
Nyt mietin että eiköhän asia pitäisi selvittää, ja mietin menenkö julkiseen terveydenhuoltoon vai työterveyshuoltoon.
Älä mene. Saisit vielä apua. Sehän voi olla esim, Parkinson tai vaikka epilepsia tai jokin muu hermoston sairaus. Sehän voi johtaa vaikka autolla ajamisen kieltoon. Sehän taas tarkoittaa sitä että et voi mällätä omaa ja toisten elämää motarilla. Älä vain pyydä tutkimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touret?
Eikö mene jakeluun muuten? Ei silti pahalla mutta yleistä kovapäisimmillä ja ilkeillä ihmisillä.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touret?
?
Sitä saa mitä tilaa.
Kannattaa pohtia niitä ongelmia.