Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tyydyttäminen käsin

Vierailija
15.12.2021 |

Kuinka tapahtuu? Olen vähän aloittelija vielä. Miten penistä kannattaa hieroa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että kysyjä on nainen.

Kannattaa kiusata muuten pitkään ja välistä käydä peniksellä... Helposti kun nainen yrittää auttaa niin rupeaa vain vatkaamaan ja miehessä ... kuten naisessakin on paljon muitakin erogeenisia alueita.

Sanoisin pikaisena ohjeena mitä olen itse ajatellut, että kokeile ajatella miehen keho omana kehona ja tunnustele miehen kehossa saman suuntaisesti asioita mitä itse haluaisit. Esim. nännit, reidet, peppu... kassit, penis ja taas jostain muualta... Ihmisiä on toki monenlaisia niin naisia kuin miehiä, mutta pelkän munan vatkaaminen on vähän monotoonista ja ei niin kokonaisvaltaista kuin voisi kuvitella. 

Saman varmaan naiselle; että miltä tuntuu jos ei koskettelisi muuten kehoa ja syöksyisi suoraan klitorikseen eikä tekisi mitään muuta kuin sitä hinkuttaisi.

Vierailija
2/6 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että kysyjä on nainen.

Kannattaa kiusata muuten pitkään ja välistä käydä peniksellä... Helposti kun nainen yrittää auttaa niin rupeaa vain vatkaamaan ja miehessä ... kuten naisessakin on paljon muitakin erogeenisia alueita.

Sanoisin pikaisena ohjeena mitä olen itse ajatellut, että kokeile ajatella miehen keho omana kehona ja tunnustele miehen kehossa saman suuntaisesti asioita mitä itse haluaisit. Esim. nännit, reidet, peppu... kassit, penis ja taas jostain muualta... Ihmisiä on toki monenlaisia niin naisia kuin miehiä, mutta pelkän munan vatkaaminen on vähän monotoonista ja ei niin kokonaisvaltaista kuin voisi kuvitella. 

Saman varmaan naiselle; että miltä tuntuu jos ei koskettelisi muuten kehoa ja syöksyisi suoraan klitorikseen eikä tekisi mitään muuta kuin sitä hinkuttaisi.

Tämä niin totta! Ei mitään puuduttavaa yhtä ja samaa.. ei klitorikselle eikä kaluunkaan. Oma mies haluaa  pitkiä , hitaita vetoja, joissa vaikka han toisella kädellä terskankin yli, hiukan viiveellää siinä alapinnalla. Terskalle ehkä just hiukan ahdasta vetoa siihen nupin yli. Hidas ja kaiusoitteleva, ehkä pyöriväkin käden liike, ja puristusta vaihdellen myös! Missään nimesä ei innostu hurjaan "käteen vetoon"!. Puristusta myös vaihdellen. Ja liukkaria käyttäen myös. Suuhoito terskaan ei tosin haittaa myöskään..kielellä alapintaa hoidellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide! Eikä mitään yksitoikkoista nopeaa edestakas-veivausta vaan sulavaa käsittelyä mitä erilaisimmilla tekniikoilla. Välillä vaikka vain parilla sormella hitaasti ja hellästi, sitten taas molemmilla käsillä ruuvausliikettä koko mitalta. Välillä pientä hipsuttelua frenulumin kohdalla tai kämmenen pyörittämistä terskalla. Kannatta käyttää runsaasti mielikuvitusta.

Vierailija
4/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoiteen käyttö riippuu käsittelyn antajasta. Olen kesäisten lavatanssien jälkeen saanut syljen ja käsihoidon yhteisvaikutuksesta upeaa kokemuksella annettua hoitoa. Upea näky vihkisormusten kimalteleva vieraan rouvan käsi kullilla.

M32

Vierailija
5/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttele kuinka hyvänsä kättäsi kalun ympärillä,

Välillä nopeasti / hitaasti

Välillä puristan kunnolla / ihan kevyesti.

Näistä mies tuntuu tykkäävän.

Vierailija
6/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kun kasseja murjotaan ja kuritetaan kunnolla. Polvi potku kasseille saa mulkun seisomaan super kovana.

Tyylejä on monta, kysy kumppaniltasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä