Mitä sanoisit 14-vuotiaalle itsellesi?
Minä sanoisin: Älä välitä niin paljon muiden mielipiteistä. Nauti lapsuudesta, leiki jos siltä tuntuu! Älä stressaa tulevaa, aikaa on.
Kommentit (47)
"Anna hyvä ihme sen ystävyyden olla. Hänellä on persoonallisuushäiriö, ja tulevina vuosina hän tulee kohtelemaan sinua todella huonosti, vaikka osaa myös olla hurmaava."
Älä murehdi, sinulle tulee hyvä elämä. Pidä huoli terveydestäsi.
Kaikki ei vihaa sinua. On ihan ok olla ahkera ja fiksu koulussa. Viinaa ei tarvitse vetää että saisi kavereita.
Ei tarvitse sanoa mitään. Hän kyllä ymmärtää ja osaa itse asiansa
Sinä olet riittävän hyvä. Ei tarvitse esittää ja pukeutua outoihin kledjuihin saadaksesi huomiota.
Älä ole niin kiltti ja nöyrä, äläkä häpeile itseäsi, vaikka vanhempasi itseään häpeilevät. Nostele painoja. Julista olevasi muunsukupuolinen.
Olet kaunis. Luota itseesi. Olet etuoikeutettu, vaikka olo tuntuu usein yksinäiseltä.
Kerro jollekin kotiväkivallasta.
Oi että, kun olisikin päässyt tuossa vaiheessa hoitoon. Ei olisi menneet kaksikymppiset traumatisoituneena hukkaan...
Älä turhaan haaveile tyttöystävästä, naista et nimittäin saa koskaan.
M39
Elät nyt elämäsi parasta aikaa. Nauti siitä.
Sittenkun pääset armeijasta, niin mieti ainakin kolme kertaa . . .
Älä ala dokaamaan. Älä ala uusioperheitä. Älä ala tupakoimaan. Luota itseesi, niin kuin alaasteen opettajakin sanoi. Pärjäät kyllä kun yritätät. Tää on vain elämää.
Tapa itsesi. Elämälläsi ei ole mitään annettavaa.
Terv. Minä 55-v.
Olet jo nyt fiksumpi ja kypsempi kuin maamme päämisteri vuonna 2021. Ja oikeasti olinkin.
Elä nuoruus, ihastu, rakastu, eroa, selviä!
Matkustele, opiskele, tee muistoja!
Vois sitä välillä muutakii tehä ku tattia hakata.
Että vanhempasi ovat kaheleita. Älyssäsi ei ole mitään vikaa.
Tee itsestäsi lasu