Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut ilman naisia jäävät miehet oikein jaksatte elämää?

Vierailija
15.12.2021 |

:(

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa, niin 80% suhteessa olevista miehistä haluaisi vaihtaa naista parempaan. Joten ei suhde miestä onnelliseksi tee.

Ja loput 20% harkitsevat MGTOW.

Ei, osa suhteessa olevista miehistä oikeasti on löytänyt sen helmen, jonka kanssa suhteessa ovat aidosti onnellisia. Valitettavasti hyviä naisia on yllättävän vähän.

Näissäkin tapauksissa nainen on tyytymätön ja aikoo erota kun lapset ovat päässeet lukiosta. Miehen hommana on vain antaa rahaa siihen asti, rakkaus on jo kuollut.

Näissä suhteissa myös nainen on onnellinen, molemminpuolinen onnellisuus on hyvän suhteen kivijalka. Ja näitäkin suhteita on.

Vierailija
42/43 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ohjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn huorissa, tulee halvemmaksi ja saan irstailla niinkuin itse haluan, ei tarvi aina naida samaa ämmää, saan aina nuorta naista milloin tummaa milloin vaaleaa mielialani mukaan, eikä kotona ole akka vanhenemassa ja vittuilemassa joka helvetin asiasta ja koko ajan.

Muutamien pidempi aikaisten suhteiden jälkeen kun vertaan sitä aikaa nykyiseen elämääni niin minua ei saa suhteeseen enää kirveelläkään. Suosittelen lämpimästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän