Alemman tason naisia ei ole olemassa
HC-YTM = Saa seksiä haluamaltaan naiselta koska tahansa. Alle 1% miehistä on tällaisia
YTM = Saa seksiä joskus (ilmaiseksi). Noin 30% miehistä
ATM = Ei saa seksiä koskaan ilmaiseksi vaan joutuu maksamaan siitä (esim. parisuhteella) Noin 60% miehistä
HC-ATM = Ei saa edes parisuhdetta koskaan. Seksiä saa vain rumilta huorilta ja joutuu siitäkin maksamaan paljon. Noin 10% miehistä.
Samanlainen luokittelu voitaisiin tehdä naisillekkin, mutta käytännössä kaikki naiset päätyisivät HC-YTN kategoriaan ja ne loputkin YTN kategoriaan. Eli alemman tason naisia ei ole olemassa.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:36"]Hassua kyllä miten ne ujommat, hiljaisemmat ja (anteeksi) rumemmat naiset jäävät kokonaan huomiotta.[/quote]
Missä noin on? Kauniit naiset valittavat, että miehet haluavat vain rumia. Ujoa naista on yleensä turha lähestyä, hän on omien estojensa vanki eikä suostu mihinkään (kokemusta on). Jos pariskuntia katsoo, niin aika peruspekkoja ja -pirkkoja ne ovat. Omassa tuttavapiirissä kauniimmilla ja halutuimmilla (miehillä ja naisilla) on nuoruuden jälkeen paljon enemmän ongelmia ja vaihtuvuutta kuin rumilla ja ujoilla, jotka ottavat sopivan ja tyytyvät siihen. Ylemmän tason ihmisten pitää koko ajan panikoida vieläkö taso pitää ja onko kumppani välttämättä parasta tasoa, jota voi saada.
Se tuntuu vain olevan niin, että ujommat naiset odottavat pariutumisen olevan täysin helppoa, riskitöntä ja hallittua. Eivät he voi edes harkita, jos eivät pysty vakuttamaan neuroottista mieltään, että mies on täysin varmasti loppuiän elämänkumppani. Parit pakit tai epäonnistuneet suhteet riittävät siihen, että naiset luovuttavat ja alkavat katkeroitua vanhana piikana ja luoda harhakuvitelmia jostain "rumuudesta". Suurin osa miehistä on vain iloisia, jos nainen on ruma ja "homssuinen" resupirkko, jos nainen sallii saman ulkonäöstä piittaamattomuuden miehellekin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:49"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:36"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:34"] Minä olen alemman tason nainen. En pysty sairauden takia harrastamaan seksiä vaikka haluja olisikin. Olen siis vielä huonommassa asemassa kuin alemman tason mies. [/quote] Mikä se sellainen sairaus oikein on? Ja kyllä sinäkin SAISIT seksiä, vaikka et välttämättä pysty harrastamaan sitä. [/quote] Vulvodynia. Enkä saa seksiä koska en sitä pysty harrastamaan. Yksinkertaista. [/quote] Olet aika samassa asemassa kuin erektiohäiriöiset miehet. [/quote] Erektiohäiriöön on lääke.
[/quote]
Niinpä. Erektiohäiriö voidaan parantaa helposti, vulvodynia voi kestää vuosia eikä parane välttämättä koskaan. Hoidon aikana lähes vuoden seksikielto.
[/quote]
Erektiohäiriötä ei voida parantaa kaikissa tapauksissa, kuten ei vulvodyniaakaan. Molempiin on olemassa lääkkeitä, ja useimmat potilaat pystyvät niiden ja oikeanlaisen hoidon avulla yhdyntään.
[/quote]
Ei vulvodyniaan ole lääkkeitä! Sitä voidaan hoitaa kipulääkkeillä, jotka tosin auttavat vain tietynlaiseen vulvodynaain _hieman_, ei niin että yhdyntä onnistuisi saatika siitä koskaan voisi nauttia.
Mä olen KTM, YTM ja HTM, mitä sillä saa?
Mä en ole edes FM, enkä halua enää ikinä munaa! Pitäkää prkl tunkkinne.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:39"]
Parisuhteella maksetaan seksistä? Hohhoijaa. Ei ihme, että ap on peräkammarinpoika.
[/quote]
Sen on pakko olla, niin koska ATM:ät eivät saa seksiä ilman parisuhdetta.
AP
No, kuka tahansa mies saa aina jonkun homon panemaan itseään perseeseen, joten ei atm:iäkään oikeasti ole. Jos luokituksen ydin on kyky saada seksiä ilman, että seksin laatua tai seksikumppania mitenkään huomioidaan, niin tuo on ihan sama asia miehelle kuin naiselle on se, että saa jonkun ällöttävän juopon käyttämään itseään sperma-astiana.
Luokitus on aika surkea. Saan seksiä joiltakin naisilta koska haluan, mutta he eivät minua kiinnosta. Mun luokkaa ei siis ole tuossa. Lisäksi parisuhde ei todellakaan ole mikään seksistä maksamisen keino kaikille miehille vaikka näin toki voi olla. Ap tavallaan väittää, että lähes kaikki naiset ovat huoria, joillemaksetaan rahalla tai seurustelulla. Vain ne jotka panee 1% gigoloja on hyveellisiä naisia.
Siis se että noita 1 % miehiäei ole tarpeeksi, ei tarkoita sitä ettäseksiä myydään parisuhdevastikkeella. Pakkovaan ottaa korvaavia tuotteita, kun parempaa ei ole tarjolla. Monet tosin päätyvät sitten koiraan tai jonkin muun lajin edustajaan seuramiestä etsiessään.