Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinä pienten lasten työssäkäyvä äiti joka

Vierailija
24.03.2015 |

Et ole väsynyt.

Kerro miten sen teet? Mikä työ? Millaiset tukiverkot? Harrastatko? Onko lapset terveitä? Onko talous kunnossa? Miten asutte? Paljonko nukut? Mitä syöt?

Onko teitä? Tarkoitan alle kouluikäisiä, mahtavaa jos löytyy alle 3v. lasten ei-väsynyt työssäkäyvä äiti kertomaan elämästään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä paljon löytynyt. olisko ketään akateemista?

Vierailija
2/7 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä akateeminen tutkija. Mutta en voi väittää olevani pirteä. Kaksi tarhaikäistä lasta, vaativa työ, joka seuraa kotiinkin. Lapset sairastelleet. Syödään tavallista kotiruokaa, harvoin eineksiä. Omia harrastuksia ei ole, vanhemmalla lapsella yksi. Mies harrastaa vain lenkkeilyä hänkin. Rahallisesti on tiukkaa, kun hoitomaksut kahdesta, vakuutukset kahdesta, pakko olla 2 autoa työmatkojen ja -aikojen takia (lähellä työpaikkoja ei ole varaa asua). Jatkuva riittämättömyyden tunne niin kotiin kuin työhönkin.

Vastasin ehkä väärään ketjuun, mutta kolahti kohdalle, koska olen usein väsy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljasta on...

Vierailija
5/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelen amkissa, lapset 3v ja 2v. Lisäksi teen ilta-viikonlopputöitä (n. 20h max. Vko). Jaksan koska nukun hyvin ja olen vasta 25 :) miestä ei ole pahemmin sotkemassa kuvioita (näkee lapsiaan 6h viikossa äitinsä luona mun töiden ajan).

Rahaa riittää kun sitä ei tuhlaa. Asutaan kolmiossa (vuokra 700e, sis. veden). Ja auto on. Säästöjä.. Mun vanhemmat auttaa rahallisesti, ex-anoppi lastenhoidossa.

Vierailija
6/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:41"]Minä opiskelen amkissa, lapset 3v ja 2v. Lisäksi teen ilta-viikonlopputöitä (n. 20h max. Vko). Jaksan koska nukun hyvin ja olen vasta 25 :) miestä ei ole pahemmin sotkemassa kuvioita (näkee lapsiaan 6h viikossa äitinsä luona mun töiden ajan).

Rahaa riittää kun sitä ei tuhlaa. Asutaan kolmiossa (vuokra 700e, sis. veden). Ja auto on. Säästöjä.. Mun vanhemmat auttaa rahallisesti, ex-anoppi lastenhoidossa.
[/quote]

Nii ja syödään peruskotiruokaa. En polta tai juo, urheilu tulee lastenkuskauksen ja iltajumpan merkissä

Vierailija
7/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 3 vuotiaalle lapset, ravintolapäällikkö olen.
Ei tehdä arki - iltaisin mitään ylimääräistä, nukkumaan puoli kymmenen.
Kyläilyt tms. vain viikonloppuisin. Itse en jaksa harrastaa kuin työmatkapyöräilyä.
Syödään ihan tavallista ruokaa ja noin kerran viikossa ravintolassa/haetaan valmista kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi