Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttelijäpariskunta Jonna Järnefelt, 58, ja Asko Sarkola, 77, eroavat 33 vuoden avioliiton jälkeen. Asian Iltalehdelle vahvistaa Helsingin käräjäoikeus.

Vierailija
02.08.2023 |

Onkohan nuorempi mies kuvioissa

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nuorempi nainen. Jommalla kummalla.

Vierailija
2/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt Jonna Järnefeltiä jotenkin hyvin viehättävänä ja kauniina. Sääli tällaiset pitkän avioliiton loppumiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt Jonna Järnefeltiä jotenkin hyvin viehättävänä ja kauniina. Sääli tällaiset pitkän avioliiton loppumiset.

Näin hänet taannoin kaupungilla ja on kyllä hätkähdyttävän, pysäyttävän kaunis edelleen, vaikkei enää nuori tyttö olekaan.

Vierailija
4/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä tulee vanhoina ihan järkyttävän ärtysiä, koheltajia, autolla päin seiniä ajajia, lattioille kuseksijoita, että aion myös itse erota kun lapset pääsee jaloilleen.

Onko sulla jo nyt niin vanha äijä vaikka lapset eivät vielä ole jaloillaan?

Vierailija
5/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ikähän on vain numero siihen saakka kun siitä tulee numero.

Vierailija
6/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen, itse en haluaisi nyt olla 77 v kanssa.

Vierailija
7/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keväällä erosin 17 vuotta vanhemmasta miehestä. Mies oli se joka halusi erota koska ei ole enää tunteita. No oli myös potenssiongelmia. Nyt mä 43v. sinkkunainen saan sitä seksiä, mutta toisaalta kun toista rakastaa niin kyllä potenssiongelmat sietää. Ei vain auta kun mies ei enää rakasta mua. Uuden naisen kyllä otti melko nopeasti, mutta eipä kuulemma seksi oikein suju kun asiasta tivasin miten ei mua halunnut, mutta itsensä ikäistä naista haluaa.

Vierailija
8/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu ottaa 20 vuotta vanhemman miehen alun alkaenkaan?

Eppu Nuotio taisi myös ottaa.

Vierailija
9/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ikähän on vain numero siihen saakka kun siitä tulee numero.

Erittäin hyvin sanottu.

Vierailija
10/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä en tiedä mitään, mutta yleensä sillä osapuolella, joka jätetään, on aivokasvain tai aivo-oireet, jotka johtuvat aivo sairaudesta.

Sama koskee työstä irtisanoutujia. He ovat uupuneita, koska heillä on syöpä. Ensin pitää jäädä pitkälle saikulle ja tutkituttaa itsensä, vasta sitten irtisanominen.

Vierailija
11/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaan heitetyt avioliittovuodet.

ihan yleisellä tasolla kommentoin kun ko paria tunne: miten niin? On voinut olla oikein hyviä ja onnellisia vuosia/hetkiä, eiväthän ne katoa tai mitätöidy jos syystä tai toisesta pitkänkin liiton jälkeen ero tulee.

Vierailija
12/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heistä en tiedä mitään, mutta yleensä sillä osapuolella, joka jätetään, on aivokasvain tai aivo-oireet, jotka johtuvat aivo sairaudesta.

Sama koskee työstä irtisanoutujia. He ovat uupuneita, koska heillä on syöpä. Ensin pitää jäädä pitkälle saikulle ja tutkituttaa itsensä, vasta sitten irtisanominen.

Mitä ihmettä nyt taas? Johan on logiikkaa ja yleistämistä.

Vierailija
13/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenny "runotyttö" Haukio esim

Oon usein miettinyt, et miten ne voi olla yhdessä. Jos mun pitäisi olla isääni vanhemman äijän kanssa, niin hyi helv yök. N42

Vierailija
14/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hukkaan heitetyt avioliittovuodet.

ihan yleisellä tasolla kommentoin kun ko paria tunne: miten niin? On voinut olla oikein hyviä ja onnellisia vuosia/hetkiä, eiväthän ne katoa tai mitätöidy jos syystä tai toisesta pitkänkin liiton jälkeen ero tulee.

Ymmärrän, että tämä herättää ärtymystä ja varmasti olet oikeassa että on voinut olla onnellisia vuosia. Mutta itse kun menetin mieheni syövälle tuossa kuusissakymmenissä, tajusin, että menetimme yhteisen vanhuuden, jossa olisi voinut kerätä pitkän avioliiton hedelmiä. Liitto muovautuu loppuun saakka, ja nuoruuden ja keski-ikän vaikeuksien jälkeen voi olla vuorossa ihan uudet levelit. Meillä ne oli alkamassa.

Ajattelen niin, että on olemassa "se oikea" (tai useampiakin), ja jos sellaisesta eroaa, tekee virheen. Ja jos ero on hyvä asia, silloin vuosikausien kumppani ei olekaan ollut "se oikea", ja "se oikea" on mennyt jossain elämän vaiheessa sivu suun.

Usein ihminen jopa pelkää sitä oikeaa tai karsastaa hänet tavatessaan, koska yhteen meneminen sellaisen kanssa ei välttämättä ole pelkkää onnea ja auvoa.

Vierailija
15/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse keväällä erosin 17 vuotta vanhemmasta miehestä. Mies oli se joka halusi erota koska ei ole enää tunteita. No oli myös potenssiongelmia. Nyt mä 43v. sinkkunainen saan sitä seksiä, mutta toisaalta kun toista rakastaa niin kyllä potenssiongelmat sietää. Ei vain auta kun mies ei enää rakasta mua. Uuden naisen kyllä otti melko nopeasti, mutta eipä kuulemma seksi oikein suju kun asiasta tivasin miten ei mua halunnut, mutta itsensä ikäistä naista haluaa.

Myös minut 21 vuotta vanhempi mies vaihtoi oman ikäiseensä. Olin silloin 29, mies 50. Jälkikäteen olen kyllä ymmärtänyt että olihan heillä paljon enemmän yhteistä, mikä varmasti luo myös sitä intimiteettiä ja halua toiseen. Nykyään sanon ei ikäerosuhteille. Itselläkin toki parempi olla nykyään oman ikäisen miehen kanssa.

Vierailija
16/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä tulee vanhoina ihan järkyttävän ärtysiä, koheltajia, autolla päin seiniä ajajia, lattioille kuseksijoita, että aion myös itse erota kun lapset pääsee jaloilleen.

Onko sulla jo nyt niin vanha äijä vaikka lapset eivät vielä ole jaloillaan?

😂😂😂

Vierailija
17/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KETÄ KIINOSTAA? MOLEMMAT VANHOJA MUMMONPILLUJA!

Mikä sinussa on vialla, kun täytyy tulla tänne HUUTAMAAN? Eikö mummosi ole opettanut sinulle sivistynyttä käytöstä?

No, luulen kyllä, että sinun tyyppisesti ihminen pyyhkii sivistyksellä perzeensä. :)

Vierailija
18/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eppu Nuotio taisi myös ottaa.

Tämä on mielenkiintoinen asia.

Yleinen (naisten käyttämä) väittämä on se ettei miehen ulkonäöllä tai asemalla tai iällä ole mitään merkitystä. Kun se rakkaus iskee niin se iskee, siinä ei silloin ikää tai sosiaalista asemaa katsota!

Eppu Nuotio meni yhteen huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Oliko mies muurari tai autokuski? No ei, vaan teatterimaailman iso guru. Lotta Hintsa meni yhteen huomattavasti vanhemman Martti Servon kaksoisveljen näköisen vuorikiipeilijägurun kanssa. Jännä, ettei ottanut kumppanikseen esim. huomattavasti vanhempaa kiipeilijäporukan tavaranroudaajaa...? Jenni Haukiolla huomattavasti vanhempi mies, onko yhdessä metsäkoneenkuljettajan kanssa tai mainostoimiston pikkupomon? Ehei, vaan huippupoliitikon, nykyisen tasavallan presidentin kanssa. Jonna Järnefeltillä iski kaksviitosena rakkaus 44- vuotiaaseen mieheen,joka ikänsä puolesta olisi voinut olla isänsä. Oliko sydämen valittu teatterin lavasterakentaja, tai valomies? Eipä ollut, vaan yllätys yllätys, teatterinjohtaja, alansa guru, Jonnan esimies.

Mutta nämä ja lukuisat muut esimerkit ovat tietysti ihan vain sattumia. Eihän statuksella tai sosiaalisella asemalla ole mitään merkitystä kun se rakkaus iskee. Eihän vaikka ole?

Vierailija
19/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisen kuvassa näyttää olevan isä ja tytär. Samanlaiset suut ainakin.

Vierailija
20/72 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että paljon nuorempi vaimo haluaa ryhtyä omaishoitajaksi raihnaiselle, vaikka mies olisi ollut kuinka menestynyt tahansa nuorempana, koskee kaikkia: Lipposet, Niinistöt, ... juu neim it