Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko yliluonnollisiin?

Vierailija
15.12.2021 |

Itse yritän ajatella järjellä elämän, mutta äsken näin jotain mitä en pysty selittämään

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näit?

Vierailija
2/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka mitteepä näit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yliluonnollista. Ihmisen aistintakyky on vaan rajallinen.

Vierailija
4/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näit?

50cm nahkahaulikon

ap

Vierailija
5/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin perheen. He hohtivat luonnottoman valkoisina. Mies ja nainen, joka työnsi lastenrattaita. Teini ikäinen tytär, pitkät hiukset. Pysähdyin katsomaan heitä ja he katsoivat minua. Heidän kasvonsa.. näyttivät oudoilta. Eivät pelottavilta. Tunsin että heillä olisi asiaa minulle. Jatkoin matkaani ja he jatkoivat matkaansa. Tällä asuinalueella ei asu ketään perhettä joka sopii kuvaukseeni.

Vierailija
6/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näit?

50cm nahkahaulikon

ap

Älä viitsi pelle esiintyä minuna. Pomppaa pois.

Vierailija
7/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat rajallisella aistikyvyllä? Tiedän ettemme näe infrapunaa tai UV aluetta vaan näkyvän valon jne. Näinkö minä jollekin alueelle, jolle ei yleensä nähdä, vai jms?

Vierailija
8/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta asioita voi sanoa yliluonnollisiksi silloin, kun luonnontieteen ”luonnollisilla” selityksillä niitä ei kykene vielä selittämään. Ilmiöt muuttuu luonnollisiksi, kun tiede kehittyy ja oppii selittämään ilmiön.

Esimerkiksi mustan aukon ympärillä on vielä paljon yliluonnollisia ilmiöitä. Ne on ristiriidassa luonnollisen, tunnetun tieteen kanssa.

Vierailija
9/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat rajallisella aistikyvyllä? Tiedän ettemme näe infrapunaa tai UV aluetta vaan näkyvän valon jne. Näinkö minä jollekin alueelle, jolle ei yleensä nähdä, vai jms?

Ajattele vertauskuvana tv-kanavia. Katselet yhtä kanavaa, mutta samaan aikaan ne muutkin kanavat ovat olemassa.

Vierailija
10/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta asioita voi sanoa yliluonnollisiksi silloin, kun luonnontieteen ”luonnollisilla” selityksillä niitä ei kykene vielä selittämään. Ilmiöt muuttuu luonnollisiksi, kun tiede kehittyy ja oppii selittämään ilmiön.

Esimerkiksi mustan aukon ympärillä on vielä paljon yliluonnollisia ilmiöitä. Ne on ristiriidassa luonnollisen, tunnetun tieteen kanssa.

Tiede on hyvin alkeellista vielä. Luulen, että kaikkea ei ihminen voi koskaan ymmärtää maailmankaikkeudesta.

Vierailija
11/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Kelassa ystävällistä palvelua

Ap

Vierailija
12/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon jumalaan ja kuoleman jälkeiseen elämään, mutta en usko että mitään yliluonnollista tapahtuu täällä maan päällä. Olen tiedemies, mutta mielestäni tiede ei sulje pois jumalaa. En usko että raamattu on kirjaimellinen vaan ennemminkin vertauskuvallinen kertomus joka opettaa ja laittaa miettimään miten olla hyvä ihminen

Vierailija
13/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on toinenkin tai toisia ulottuvuuksia ja että joskus sinne on portti auki kun meitä yritetään tavoitella. Tällaisen vierailun tai näyttäytymisen koin itse viimeksi kolme päivää ennen isäni kuolemaa n. kuukausi sitten.

Vierailija
14/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vannoa sen mitä näin tänään todeksi. Tämän vannon Jumalan nimeen

Vierailija
15/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä on, on luonnollista.

Vierailija
16/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin elämää suurempia asioita ja tietysti mielikuvitukseni laukkaa, mutta en mä niitä ajatuksiani pois sulje, jos se voisikin olla mahdollista.

Vierailija
17/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampiakin kokemuksia joita voidaan yleisesti nimittää yliluonnollisiksi. Itse koen ne luonnollisina. Tietysti ensin olin hämmästynyt. Sitten tajusin, että todellisuus onkin erilainen kuin yleisesti luullaan.

Vierailija
18/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Uskon Jumalaan (Isä) ja Jeesukseen (Poika). Tiedän myös, että Saatana langenneine enkeleineen ja demoneineen on olemassa ja pian koko revohka on tulossa maan päälle ottamaan kristityistä mittaa. 

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. (Joh. 3:18)

Vierailija
19/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain Kelassa ystävällistä palvelua

Ap

Älä jaksa. Et ole Ap. Ole ystävällinen äläkä häiritse

Vierailija
20/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Uskon Jumalaan (Isä) ja Jeesukseen (Poika). Tiedän myös, että Saatana langenneine enkeleineen ja demoneineen on olemassa ja pian koko revohka on tulossa maan päälle ottamaan kristityistä mittaa. 

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. (Joh. 3:18)

Siunausta sinulle. Terveisin aloittaja. En tiedä miksi minä näin tuon tapauksen