Voisitko sinä, pitkä nainen seurustella lyhyemmän miehen kanssa?
Vähän aikaa sitten kaverit ehdotti, että minun pitäisi iskeä yksi nainen johon olin tutustunut ja joka oli uusi meidän kaveriryhmässä. Olen hiukan keskivetoa lyhyempi mies ja tämä nainen on minua pidempi. Yleensähän nainen haluaa olla miestään pidempi, joten oletan aina, että pidempi nainen ei ole kiinnostunut minusta. En ole kuitenkaan tutustunut tähän naiseen tarpeeksi vielä, jotta voisin sanoa mitään sen persoonasta yms. Ja jos joskus tulee parisuhde, niin siihen on vielä matkaa.
Mutta miten TE pitkät naiset? Voisitteko TE seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Ihan vaan näin mielenkiinnosta yleisesti oottaen kyselen.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:18"]
Voisin ja olen serustellutkin. Kyllä suhde toiseen ihmiseen on paljon muusta kuin cm kiinni. Rohkeasti vain naisen juttusille, jos et tee pituudesta ongelmaa ei normaali nainenkaan tee.
[/quote]
Juu, ei se minulle ole mikään ongelma ja enkä välittäisi jos käyttäisi korkkareita.
Ap
On tyhmyyttä olla antamatta rakkaudelle mahdollisuutta pituuden takia.
Totta kai. Olen 178 cm nainen, naimisissa ollut yli 30v hiukan vanhuuttaan lyhentyneen miehen kanssa. Ennen seurusteluaikaamme kaikki ihastukseni kohteet olivat minua lyhyempiä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:16"]
Kysymys kuuluu oikeasti, että voisiko mies seurustella amatsoonin kans
[/quote]
Eikös amatsoni ole pitkä, bodarityylinen nainen? Tässä tapauksessa kyseessä on kehonrakenteeltaan semmoinen "perus".
Ap
Olen 183cm ja mies jonka kanssa Mulla on säpinää on 170.. En tiedä mitä tästä pitäisi ajatella, mies on ihana mutta tämä asia raastaa mua ja varsinkin huonoa itsetuntoani
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:18"]En.
Tuntisin itseni jotenkin miehekkääksi.
Kerran kun suutelin lyhyen miehen kanssa niin se riitti.
En tarkoita pahalla.
Ei se ole meidän vika että olemme sen pituisia kuin olemme.
[/quote]
No mitä vitun alapeukkuja heti?!!!
Kai minä saan olla asiasta omaa mieltä!
Ei luulisi keneltäkään olevan pois jos en seurustele itseäni lyhyempien kanssa!
En voisi. En tunne oloani naiselliseksi lyhyiden miesten seurassa, on jotenkin suuri ja kömpelö olo, ei voi käpertyä kainaloon, jne. Muutamakin sentti häiritsee, en haluaisi olla pinnallinen, mutta se on se fiilis.
Mutta ei kai se kaikkia häiritse, tiedän tällaisia pareja.
Nyt avaudun! :D
Olen aina, ihan lapsesta asti, ollut muita pidempi. Jopa pidempi kuin suurin osa luokkani pojista. Olen myös pitempi kuin äitini, korkokengillä olen isäni ja kahden veljeni mittainen. Olen siis 177cm pitkä. Aiemmin, varsinkin teini-ikäisenä, kadehdin pieniä ja siroja tyttöjä, itse olen aina ollut hoikka, mutta siroksi minua ei voi sanoa, varsinkaan verrattuna niihin minua 15cm lyhyempiin.
Olen aina ollut se, joka ei voinut lainata kavereiden vaatteita. Painoni kuulostaa pahalta, vaikka olenkin laiha. Puolet miehistä on minua lyhyempiä. Te lyhyet ja sirot ette voi kuvitella sitä tunnetta, kun istut jonkun miehen vieressä, jolla on kapeammat reidet kuin sinulla....
Aikuisikää lähestyessä muutkin kasvoivat pituutta, enkä enää ollut niiin huomattavan pitkä. Olen oppinut rakastamaan pituuttani. En ikinä tule olemaan siro 160cm typykkä, mutta sure as hell olen todella näyttävä nainen! Nykyisin isken korkkarit jalkaan ylpeydellä. Mutta kaikesta huolimatta, pidän pitkistä ja rotevista miehistä, joiden rinnalla näytän sirommalta :D
Jotenkin tuntuu, että itseä pienemmän miehen kanssa joutuisi varomaan, etten satuta sitä tai jotain! Lisäksi, ei se pieni mies minua jaksaisi välttämättä nostella, tai pitää sylissään :(
T. 177/68
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:41"]
Olen 183cm ja mies jonka kanssa Mulla on säpinää on 170.. En tiedä mitä tästä pitäisi ajatella, mies on ihana mutta tämä asia raastaa mua ja varsinkin huonoa itsetuntoani
[/quote]
Jonkun ajan päästä varmaan totut siihen. Antaako se mies sinulle kehuja? Kehut yleensä parantavat itsetuntoa.
Ap
Tiedän yhden pariskunnan, jossa nainen on 185 cm ja mies noin 175 cm.
Voisin hyvin seurustella. Oikeastaan nyt kun ajattelen niin miehet joihin olen tuntenut eniten vetoa ovat lähes kaikki olleet minua lyhyempiä. Itse en ole koskaan (ainakaan ennen av:lle tuloa) pitänyt pituuttani negatiivisena asiana eikä minulla ole ollut vaatimuksia miesten pituuden suhteen. Tuntuu että netissä pituus on paljon isompi juttu kuin oikeassa elämässä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:17"]Ei kannata seurustella pitkän naisen kanssa niillä on usein isot pillut. T. Mies [/quote] Myytti. Vehkeiden koko ei korreloi pituuteen millään lailla. Oli sitten mies tai nainen.
[/quote]
Totta. Monessa Afrikan maassa, jossa miesten keskipituus on 160-170 cm välillä, on kuitenkin vehkeen keskipituus siellä 18 cm tienoilla eli pisimpiä maailmassa.
[/quote]
Ja ÄO jossain 70 hujakoilla.
[/quote]
Kyllä se ÄO korkeampi on, ihan normaaliluokkaa.
Jos se 'vehje' on iso niin ei tarkoita todellakaan että vastaavasti ÄO:n pitäisi olla keskivertoa alempi.
Tämä ei tietenkään ollut kirjoittajan pointti, hän ei käyttäisi samaa logiikkaa suomalaisen tai muun länsimaalaisen kanssa. Pointti oli afrikkalaisuus, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:16"]
Kysymys kuuluu oikeasti, että voisiko mies seurustella amatsoonin kans
[/quote]
Kyllä voisin ainakin minä. Itse olen 177 ja ei mua haittais jos nainen ois pitempi.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:18"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:17"]Ei kannata seurustella pitkän naisen kanssa niillä on usein isot pillut. T. Mies [/quote] Myytti. Vehkeiden koko ei korreloi pituuteen millään lailla. Oli sitten mies tai nainen. [/quote] Totta. Monessa Afrikan maassa, jossa miesten keskipituus on 160-170 cm välillä, on kuitenkin vehkeen keskipituus siellä 18 cm tienoilla eli pisimpiä maailmassa. [/quote] Ja ÄO jossain 70 hujakoilla. [/quote] Kyllä se ÄO korkeampi on, ihan normaaliluokkaa. Jos se 'vehje' on iso niin ei tarkoita todellakaan että vastaavasti ÄO:n pitäisi olla keskivertoa alempi. Tämä ei tietenkään ollut kirjoittajan pointti, hän ei käyttäisi samaa logiikkaa suomalaisen tai muun länsimaalaisen kanssa. Pointti oli afrikkalaisuus, valitettavasti.
[/quote]
Ei pointti ollut sinänsä afrikkalaisuuskaan. Pointti oli siinä, että miehen pituus ja peniksen pituus ei välttämättä korreloi toistensa kanssa. Afrikkalaiset miehet ovat tästä hyvänä esimerkkinä, koska siellä miesten keskipituus ei ole läheskään länsimaiden tasolla, mutta peniksen keskipituus on pisin maailmassa.
Ilmanmuuta voisin! Olen 183 cm nainen, poikaystäväni on minua huomattavasti 15 cm lyhyempi. Jos ei miestäkään pituus haittaa, niin mikä ettei.. ☺
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:41"]Olen 183cm ja mies jonka kanssa Mulla on säpinää on 170.. En tiedä mitä tästä pitäisi ajatella, mies on ihana mutta tämä asia raastaa mua ja varsinkin huonoa itsetuntoani
[/quote] heh, meillä tasan samat pituudet. Olen itse 183 cm nainen, säätöni kohde 170 cm. Seurustelin vuoden 171 cm pitkän miehen kanssa, eikä pituus ollut ongelma eikö mikään.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:17"]Ei kannata seurustella pitkän naisen kanssa niillä on usein isot pillut. T. Mies [/quote] Myytti. Vehkeiden koko ei korreloi pituuteen millään lailla. Oli sitten mies tai nainen.
[/quote]
Totta. Monessa Afrikan maassa, jossa miesten keskipituus on 160-170 cm välillä, on kuitenkin vehkeen keskipituus siellä 18 cm tienoilla eli pisimpiä maailmassa.
[/quote]
Ja ÄO jossain 70 hujakoilla.