Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko sinä, pitkä nainen seurustella lyhyemmän miehen kanssa?

Vierailija
24.03.2015 |

Vähän aikaa sitten kaverit ehdotti, että minun pitäisi iskeä yksi nainen johon olin tutustunut ja joka oli uusi meidän kaveriryhmässä. Olen hiukan keskivetoa lyhyempi mies ja tämä nainen on minua pidempi. Yleensähän nainen haluaa olla miestään pidempi, joten oletan aina, että pidempi nainen ei ole kiinnostunut minusta. En ole kuitenkaan tutustunut tähän naiseen tarpeeksi vielä, jotta voisin sanoa mitään sen persoonasta yms. Ja jos joskus tulee parisuhde, niin siihen on vielä matkaa.

Mutta miten TE pitkät naiset? Voisitteko TE seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Ihan vaan näin mielenkiinnosta yleisesti oottaen kyselen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tapaillut muutamaa mua lyhempää miestä, mutta olen antanut kengän kuvan perseelle miehen huonon itsetunnon takia.

Vierailija
2/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu oikeasti, että voisiko mies seurustella amatsoonin kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella seurustelevani jos miehellä tarpeeksi hyvä itsetunto. Olen 177 cm ja n.10 cm korot usein jalassa.

Vierailija
4/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata seurustella pitkän naisen kanssa niillä on usein isot pillut. T. Mies

Vierailija
5/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:16"]Kysymys kuuluu oikeasti, että voisiko mies seurustella amatsoonin kans
[/quote]
Aika surullista haukkua toisia amatsoneiksi. En mäkään hauku muita kitukasvuisiksi.

Vierailija
6/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.
Tuntisin itseni jotenkin miehekkääksi.
Kerran kun suutelin lyhyen miehen kanssa niin se riitti.
En tarkoita pahalla.
Ei se ole meidän vika että olemme sen pituisia kuin olemme.

Vierailija
7/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:17"]Ei kannata seurustella pitkän naisen kanssa niillä on usein isot pillut. T. Mies
[/quote]
Myytti. Vehkeiden koko ei korreloi pituuteen millään lailla. Oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
8/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen serustellutkin. Kyllä suhde toiseen ihmiseen on paljon muusta kuin cm kiinni. Rohkeasti vain naisen juttusille, jos et tee pituudesta ongelmaa ei normaali nainenkaan tee.

Vierailija
9/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin, jos mies tykkäisi pitkästä naisesta, eikä ole sitä mieltä että naisen pitää olla alle 160cm. Eikä myöskään vertailisi pituutta mitenkään.

Vierailija
10/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin rakastua lähempää mieheen. Luonne on tärkeämpi ja keskinäinen kemia.

Vierailija
11/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut. Tällä hetkelläkin olen ihastunut minua lyhyempään mieheen.

Vierailija
12/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:17"]Ei kannata seurustella pitkän naisen kanssa niillä on usein isot pillut. T. Mies
[/quote]

Joo, samalla periaatteella lyhyillä miehillä on lyhyt ja pieni muna.

Vierailija
13/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olenkin seurustellut. En ole mikään erityisen pitkä (174 cm), mutta nämä miehet ovat olleet molemmat alle 170-senttisiä. Olen seurustellut myös yli 190-senttisten kanssa ja yhtä lailla ovat miehiä lyhyet kuin pitkätkin. Muut asiat ratkaisee.

Vierailija
14/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Ja kaikkia käyny kokeilemas? Olet minut jättäny välistä! :((((

Vierailija
15/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:17"]Ei kannata seurustella pitkän naisen kanssa niillä on usein isot pillut. T. Mies
[/quote]

Joo, samalla periaatteella lyhyillä miehillä on lyhyt ja pieni muna.
[/quote]
Tuolla miehellä taitaa olla mikropenis. :)

Vierailija
16/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi olla mahdollista, jos olisin syystä tai toisesta hirveän rakastunut siihen lyhyempään mieheen. Käytännössä näin ei ole koskaan tapahtunut. Joskus nuorempana olin pareilla treffeillä itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mutta en tiedä olisinko koskaan voinut tuntea fyysistä vetoa häneen. Hän kyllä oli selvästi aika kiinnostunut.

Tietysti jos pitäisi valita lyhyen, hyvän miehen ja pitkän kieroonkasvaneen kaunasäkin välillä, valintaa ei tarvitsisi miettiä.

Vierailija
17/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin periaatteessa. Kaikki poikaystävät ovat silti olleet aina pidempiä, vaikken pituutta ole minään kriteerinä pitänytkään.

Vierailija
18/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se ei vaan toimi heterosuhteessa

Vierailija
19/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:17"]Ei kannata seurustella pitkän naisen kanssa niillä on usein isot pillut. T. Mies [/quote] Myytti. Vehkeiden koko ei korreloi pituuteen millään lailla. Oli sitten mies tai nainen.

[/quote]

Totta. Monessa Afrikan maassa, jossa miesten keskipituus on 160-170 cm välillä, on kuitenkin vehkeen keskipituus siellä 18 cm tienoilla eli pisimpiä maailmassa.

Vierailija
20/37 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen seurustellutkin. Nykyisin seurustelen itseäni pidemmän miehen kanssa. Kummassakaan suhteessa ei oo pituudella ollut mitään merkitystä, tosin nykyiseni ja minun sanotaan olevan komea pari kun ollaan molemmat pitkiä. T. Nainen 178cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän