Miehen puheripuli
Alkaa heti aamusta ennen kuin saan itse edes silmiä auki saati aamukahvia.
Mikään määrä kuuntelua ei riitä vaan uusi juttu alkaa. Väliin ei ehdi sanoa mitään kun taukoja ei tule.
Olisi omiakin hommia tehtävänä ja omia ajatuksia ajateltavana.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Uppista
Kukaan ei ehdi vastata kun miehet pulputtaa vieressä?
On kait luonteeltaan sellainen. Tykkää pölöttää, kun joku juttu tulee mieleen ei Malta odottaa vaan se pitää kertoa heti. Vaikka kesken TV-ohjelman. Joskus rasittaa, joskus jopa naurattaa.[/quote]
Mä oon samanlainen. Olen ADHD.
Mitä sitten jos olisi diagnoosina ADHD? Pitäähän niidenkin oppia elämään oireiden kanssa? Vai pitääkö sallia kaikki "koska diagnoosi"?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos olisi diagnoosina ADHD? Pitäähän niidenkin oppia elämään oireiden kanssa? Vai pitääkö sallia kaikki "koska diagnoosi"?
Pitää.
Meillä miehellä ei ole virallista diagnoosia, mutta hän kyllä kovin vahvasti ADD-tyyppinen. Eli ADHD ilman ylivilkautta.
Mm. ylikeskittyy. Muuhunkin kuin puhumiseen, mutta tämä puhumiseenkin (omaan puheeseen, omien ajatusten ääneen ajatteluun) keskittyminen on yksi.
Selostaako nuo pellet pannessaankin jotakin? Entä mitä tuollainen tekee työkseen vai onko kyse siitä, että siellä kyllä osaa käyttäytyä, mutta puolisoa saa kohdella kuin paskaa.
Naisten tinder profiileita kun selaa niin siellä lukee yleensä naisten teksteissä että pitävät keskusteluista/pitkistä keskusteluista. Nyt te täällä valitatte kun miehet keskustelee?
Vierailija kirjoitti:
Naisten tinder profiileita kun selaa niin siellä lukee yleensä naisten teksteissä että pitävät keskusteluista/pitkistä keskusteluista. Nyt te täällä valitatte kun miehet keskustelee?
Taidat olla vammainen. Ei tuollainen yksipuolinen kaakatus ole keskustelua.
Minä olisin hiljaa jos jollekin naiselle kelpaisin. Puhetta sitten kun on asiaa.
Uppista