Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdota mulle hiustyyliä!

Vierailija
24.03.2015 |

Olen 28v nainen. Kasvot on aika normaalit, soikeat (ehkä pyöreähköt vähän) ja symmetriset, ja iho keskivaalea. Ihan lyhyttä en halua. Väreistä mulle sopii tosi moni, joten ulkonäköni on nyt av-raadin käsissä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen punk-tyylinen, jossa sivuilta tosi lyhyet, mutta pitenee selkärankaa kohti. Hyvin tumma ruskea, melkein musta pohja ja siihen sähkönsinisiä raitoja hiuslisäkkeillä.

Vierailija
2/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuksu look.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fashionfist.com/wp-content/uploads/2014/06/Punk-Hair-Styles-Latest-Trends-for-Men-and-Women-Fashion-Fist-18.jpg

Tuossa tietty hiusta laitettu tosi paljon, mutta jotain tuommoista tarkoitin mallilta.

T.2

Vierailija
4/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, toi näyttää ihan hienolta. En tajunnu oikein vaan niitä pidennyksiä, saisko muka tohon malliin :/ ap

Vierailija
5/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:12"]

2, toi näyttää ihan hienolta. En tajunnu oikein vaan niitä pidennyksiä, saisko muka tohon malliin :/ ap

[/quote]

No kampaaja voi leikata niitä pidennyksiä sitten myötäilemään leikkausmallia. Ja ihan vain muutama, ei mitään tuksupehkoa. Ja siis sen värin takia, shokkivärit kun ei tahdo oikeissa hiuksissa pysyä.

Vierailija
6/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut enempää ehdotuksia, joten kakkosen ehdottama tukka kai sitten D: ap

Vierailija
7/9 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap vaikka jpnkun julkkiksen tms kuva ketä lähiten muistutat, aika vaikea kuvauksestasi kuitenkaan hahmottaa millainen olet.

Vierailija
8/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, laitoin tahallaan itestäni vain lyhyen kuvauksen, jotta saisin monipuolisia vastauksia, mutta se taisikin olla vähän turnoff :)

Älkää naurako,mutta olen vähän Lindsay Lohanin näköinen..

http://www.vamshare.com/wp-content/uploads/2014/06/lindsay-lohan.jpg

Kavot on  tuollaiset vähän leveät ja lapsekkaat, en kumminkaan ole pisamainen ja mulla on vihreänsiniharmaat silmät, ei noin vihreät.

Vierailija
9/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän