Ehdota mulle hiustyyliä!
Olen 28v nainen. Kasvot on aika normaalit, soikeat (ehkä pyöreähköt vähän) ja symmetriset, ja iho keskivaalea. Ihan lyhyttä en halua. Väreistä mulle sopii tosi moni, joten ulkonäköni on nyt av-raadin käsissä!
Kommentit (9)
Tuossa tietty hiusta laitettu tosi paljon, mutta jotain tuommoista tarkoitin mallilta.
T.2
2, toi näyttää ihan hienolta. En tajunnu oikein vaan niitä pidennyksiä, saisko muka tohon malliin :/ ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:12"]
2, toi näyttää ihan hienolta. En tajunnu oikein vaan niitä pidennyksiä, saisko muka tohon malliin :/ ap
[/quote]
No kampaaja voi leikata niitä pidennyksiä sitten myötäilemään leikkausmallia. Ja ihan vain muutama, ei mitään tuksupehkoa. Ja siis sen värin takia, shokkivärit kun ei tahdo oikeissa hiuksissa pysyä.
Ei tullut enempää ehdotuksia, joten kakkosen ehdottama tukka kai sitten D: ap
Laita ap vaikka jpnkun julkkiksen tms kuva ketä lähiten muistutat, aika vaikea kuvauksestasi kuitenkaan hahmottaa millainen olet.
Ahaa, laitoin tahallaan itestäni vain lyhyen kuvauksen, jotta saisin monipuolisia vastauksia, mutta se taisikin olla vähän turnoff :)
Älkää naurako,mutta olen vähän Lindsay Lohanin näköinen..
http://www.vamshare.com/wp-content/uploads/2014/06/lindsay-lohan.jpg
Kavot on tuollaiset vähän leveät ja lapsekkaat, en kumminkaan ole pisamainen ja mulla on vihreänsiniharmaat silmät, ei noin vihreät.
Semmoinen punk-tyylinen, jossa sivuilta tosi lyhyet, mutta pitenee selkärankaa kohti. Hyvin tumma ruskea, melkein musta pohja ja siihen sähkönsinisiä raitoja hiuslisäkkeillä.