Miehelleni määrättiin Mirtazapiiniä, Apua?
Olen huolestunut. Onko kenelläkää kokemusta tuosta? Huonoja vai hyvin vaikutuksia?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:37"]Ja eihän tuolla voi "tappaa itseään jos ottaa yliannostuksen??
En ole itse kokopäiväsesti kotona, mies menetti juuri lapsensa. Minua pelottaa että meneekö kaikki hyvin kotona kun minä en ole sielä. Masennukseen mieheni sai lääkkeet.
[/quote]
No kyllähän tuollakin saa halutessaan hengen riiistettyä jos haluaa
No ei ainakaan nukuta.
Ja ei se paino nouse, jos ei kaksinkäsin mätä ruokaa tai muuta tavaraa sisään.
Itsellä lääkitys mirtzapin, ketipinor ja zyprexa. Unet luokkaa 3 tuntia yössä hereilyä ja paino tullut alas 8 kiloa.
Ihania pikku pillereitä. Sain niitä univaikeuksiin ja täydellinen rauha laskeutui mun öihin. Eipä ne sitä aamuyön valvomista poistaneet, mutta kuitenkin hiljensivät pään sisäisen sekamelskan täysin. Suosittelen kaikille rauhattomista öistä kärsiville, mutta pienillä annoksilla.
Onko miehelläsi masennustaustaa? Surua varmasti on menetyksestä, mutta tavallista surua ei tulisi lääkitä psyykenlääkkeillä, etenkään jos ei ole psyyketaustaa.
Jos joku haluaa käyttää unettomuuteen, niin puolikas ! Eli 7,5 mg !!! Yhden kerran otin kokonaisen 15mg niin vaikutus oli päinvastainen !!! En nukkunut koko yönä! Juju on se "puolikas"...lääkäri tämän kertoi ja totta oli !
90 mg???