Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan kanssa virpomaan?

Vierailija
24.03.2015 |

Minulla on kaksikuukautinen vauva ja ajattelin mennä hänen kanssaan virpomaan kerrostalojen oville :) mitä pukisin vauvan päälle? Entä itseni?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huono provo. Tai no antaa mennä. Pue itsesi kanaksi ja vauva tipuksi tai munaksi, muista lausua loru.

Vierailija
2/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperipussi päähän. Ainakin aloittajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat ja kummit varmasti ilahtuvat mutta älä herranjumala vieraille oville mene. Osta munat kaupasta jos noin kova himo on!

Vierailija
4/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scream-naamarit molemmille

Vierailija
5/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:11"]Vähän huono provo. Tai no antaa mennä. Pue itsesi kanaksi ja vauva tipuksi tai munaksi, muista lausua loru.
[/quote]

Ei ole provo. Olen vähän surullinen..joten ajattelin tehdä jotain kivaa ja spontaania. Vauvan munaksi pukeminen on suloinen idea :) entäs mikä loru? Ap

Vierailija
6/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:11"]Vähän huono provo. Tai no antaa mennä. Pue itsesi kanaksi ja vauva tipuksi tai munaksi, muista lausua loru. [/quote] Ei ole provo. Olen vähän surullinen..joten ajattelin tehdä jotain kivaa ja spontaania. Vauvan munaksi pukeminen on suloinen idea :) entäs mikä loru? Ap

[/quote]

Olet menossa virpomaan etkä lorua tiedä :)

Vierailija
7/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin oven avaavana naapurina sanoisin teille, että tulkaa sitten virpomaan kun lapsi osaa sen lorun sanoa itse ja vitsaa heiluttaa. Myötähäpeä iskee kyllä jos ap:n viesti ei ollut provo.

Vierailija
8/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:11"]Vähän huono provo. Tai no antaa mennä. Pue itsesi kanaksi ja vauva tipuksi tai munaksi, muista lausua loru. [/quote] Ei ole provo. Olen vähän surullinen..joten ajattelin tehdä jotain kivaa ja spontaania. Vauvan munaksi pukeminen on suloinen idea :) entäs mikä loru? Ap

[/quote]

[/quote]

''Kädet ylös, tämä on ryöstö.''

Vierailija
9/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole tosissasi, itse en ainakaan kuuna päivänä kehtaisi.

Vierailija
10/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

No, kyllähän minä sen lapsuuden lorun tiedän. Joku toinen,uusi olisi kivempi:)

Vierailija
11/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olisi yksinomaan noloa. En minä ainakaan pitäisi tuollaista muijaa enää sen jälkeen täyspäisenä.

Vierailija
12/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi et ole ainoa laatuaan. Kirjoitin viime pääsisäisenä tänne AV.lle, kun ovellani kävi nuori äiti vauvan kanssa virpomassa. Kysyi asiallisesti saako virpoa? Olin niin päähän puulla lyöty, etten hennonnut kieltääkään. Siinä lorusi ja ojensi vitsan minulle. Annoin geishakonvehteja kourallisen koriinsa ja toivoteltiin hyvät pääsiäiset. Ja siis vauva oli hällä kainalossa koko toimituksen ajan, oli niin pieni ettei voinut laskea maahankaan.

Vierailija
13/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Suosittelen keksimään jotain muuta. Vai eikö mielikuvitus riitä?

Vierailija
14/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:26"]Voi et ole ainoa laatuaan. Kirjoitin viime pääsisäisenä tänne AV.lle, kun ovellani kävi nuori äiti vauvan kanssa virpomassa. Kysyi asiallisesti saako virpoa? Olin niin päähän puulla lyöty, etten hennonnut kieltääkään. Siinä lorusi ja ojensi vitsan minulle. Annoin geishakonvehteja kourallisen koriinsa ja toivoteltiin hyvät pääsiäiset. Ja siis vauva oli hällä kainalossa koko toimituksen ajan, oli niin pieni ettei voinut laskea maahankaan.

[/quote]

Et oo tosissas :D
Pitäisköhän mun tehdä tänä vuonna itelleni omat oksat ja lähtee ihan pokalla virpomaan :D
Vois miehen suostutella kaveriks!

Vierailija
15/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä virpomisloru:

"Miepä ensin emännän virvon,
semmoiseksi selvittelen,
että levenisi lehmikarja,
sikiäisi siko karja,
lampaat vuonnia latosi
kaksin kolmin kerrassaan."

Vierailija
16/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:26"]Voi et ole ainoa laatuaan. Kirjoitin viime pääsisäisenä tänne AV.lle, kun ovellani kävi nuori äiti vauvan kanssa virpomassa. Kysyi asiallisesti saako virpoa? Olin niin päähän puulla lyöty, etten hennonnut kieltääkään. Siinä lorusi ja ojensi vitsan minulle. Annoin geishakonvehteja kourallisen koriinsa ja toivoteltiin hyvät pääsiäiset. Ja siis vauva oli hällä kainalossa koko toimituksen ajan, oli niin pieni ettei voinut laskea maahankaan.   [/quote] Et oo tosissas :D Pitäisköhän mun tehdä tänä vuonna itelleni omat oksat ja lähtee ihan pokalla virpomaan :D Vois miehen suostutella kaveriks!

[/quote]

Todellakin ettekä sitten hyväksy mitään suklaata palkaksi, rahaa sen on oltava!!!

Vierailija
17/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä toinen:

"Mie vaan virvon viisahast,
taputtelen taitavast,
munan eest rapsuttelen,
rahan eest raksuttelen."

Vierailija
18/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha

Vierailija
19/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varma että jos meidän oven taakse eksyt virpomaan, niin et saa edes lämmintä kättä hyvästä yrityksestä.

Käännytän ovelta myös kaikki pelkillä risuilla virpovat teini-ikäiset finninaamat.

Vierailija
20/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:26"]Voi et ole ainoa laatuaan. Kirjoitin viime pääsisäisenä tänne AV.lle, kun ovellani kävi nuori äiti vauvan kanssa virpomassa. Kysyi asiallisesti saako virpoa? Olin niin päähän puulla lyöty, etten hennonnut kieltääkään. Siinä lorusi ja ojensi vitsan minulle. Annoin geishakonvehteja kourallisen koriinsa ja toivoteltiin hyvät pääsiäiset. Ja siis vauva oli hällä kainalossa koko toimituksen ajan, oli niin pieni ettei voinut laskea maahankaan.   [/quote] Et oo tosissas :D Pitäisköhän mun tehdä tänä vuonna itelleni omat oksat ja lähtee ihan pokalla virpomaan :D Vois miehen suostutella kaveriks!

[/quote]

Todellakin ettekä sitten hyväksy mitään suklaata palkaksi, rahaa sen on oltava!!!
[/quote]

Joo hyvä idea! Mä lähen kanssa. Mikä ois sopiva summa pyytää? 50e? 100e?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan