Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka vanha voi mielestänne käydä vielä virpomassa?

Vierailija
24.03.2015 |

Meillä poika 8v ja haluaisin mennä kaverinsa kanssa. On käynyt kolme vuotiaasta saakka virpomassa, mutta nyt miehen mukaan poika jo liian iso siihen hommaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästäii lapsia virpomaan ilman valvontaa...liikaa ollut noita raiskaus ja muita juttuja jatkuvasti.

Vierailija
22/30 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:50"]Meitä on muutaman parikymppisen naisen porukka ja käydään virpomassa :) Tehdään kyllä tosi hienot vitsat, käytetään ihan aikaa ja rahaa niiden koristeluun. Ei ole iästä kiinni virpominen [/quote] Millaisen munan perässä noin vanhat noidat on?

[/quote]

Ihan tavallisten karkkien perässä :) Joskus saadaan ihan rahaakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaluokkalainen poika on vielä menossa. Näitä lähikerrostaloja (Helsinki) kiertää ja lähinnä niilläovilla käy, mistä tietää ihmiset ainakin jotenkin.

Vierailija
24/30 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi viime vuonna humalainen noin nelikymppinen mies. Oli jotenkin aika söötti :D Munaa olisi ollut tarjolla kuulemma pääsiäisen kunniaksi mutta sille sanoin kiitos ei, otin vaan virpomisen ja pullakahvit tarjosin :D

Vierailija
25/30 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäiset ja mieluiten käydään tutuilla ihmisillä/lähitaloissa eikä lähdetä ahneuksissaan kierrättämään lapsia autolla koko kaupunkia.

Vierailija
26/30 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni korkeintaan 8-vuotias. Sinuna päästäisin poikasi vielä virpomaan, mutta sanoisin että ensi vuonna sitten jätetään väliin ja ostetaan vaikka omia pääsiäiskarkkeja.

Vierailija
27/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 12v ja menen virpomaan viimeisen kerran tenä vuonna : )

Vierailija
28/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:50"]

Meitä on muutaman parikymppisen naisen porukka ja käydään virpomassa :) Tehdään kyllä tosi hienot vitsat, käytetään ihan aikaa ja rahaa niiden koristeluun. Ei ole iästä kiinni virpominen

No kyllä hajoaisin jos aikuiset naiset olisivat oven takana virpomassa. Pitäisikö niille jotain pikkulasten namuja antaa. Voisi naapurin lapset katsoa tätejä ihmeissään kun ovat lasten reviirille tulleet.

Kyllä minä annan naisille munaa enkä lapsille

Vierailija
29/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa tulla nuo isot noidat

Vierailija
30/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12v ja 8v kävivät.