Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi lapsiani juuri nyt.

Vierailija
24.03.2015 |

Ovat tietysti rakkaita ja tärkeitä enkä ikinä luopuisi heistä, mutta juuri nyt joku saisi viedä pariksi päiväksi pois.
Ovat kotihoidossa, käyvät n.2h/pvä puistossa. Silloin korvat saa hetken levätä.
Muuten on aamusta iltaan jatkuvaa pälätystä. Esikoinen varsinkin, miksi sitä ja tätä ja miten ja milloin ja voiko ja miksei ja plaaah....
Uhmaa, raivareita, kiukuttelua.
(Päiviin mahtuu onneksi myös naurua ja haleja).
Juuri nyt haluaisim vain karata.
(Pääsen kyllä onnrksi illalla kaverin luo katsomaan leffaa,mies nukuttaa muksut.)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian tuttu tunne... Nyt kyllä ymmärän miksi jotkut vievät lapsiaan hoitoon vaikka ovat itse kotona.

Vierailija
2/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhmmudesta ei ole vapaapäiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinne!

Vierailija
4/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, tuollaisina huonoina päivinä ei auta muu kuin hengitellä syvään ja elää hetki kerrallaan. Kohta huomaat, että onkin jo ilta ja pääset vapaalle.

Vierailija
5/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki siitä, että tarvitset enemmän aikaa itsellesi.

Vierailija
6/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla samaa.. vauva 5kk ja esikoinen 2.5v... ku toisen saa päikkäreille ni jo toinen herää.. päivisin ei käytännössä enää yhtään lapsetonta hetkeä, onneks on piirretyt, jotka aina sillon tällön kasvattaa esikoista :D koitetaanpa jaksaa..

Vierailija
7/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä.
Kyllä tämä tästä, kaipaan vain hiljaisuutta ja mahdollisuutta makoilla vaikka koko päivän sohvalla ihan rauhassa.
Olen tällä hetkellä allerginen sanalle "äiti!" =D

Vierailija
8/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, niin tuttua. Olen muuten pistänyt merkille että viimeaikainen ollut paljon perheeseen ja lapsiin ja arkeen väsyneiden kirjoituksia. Taitaa olla kevätväsymystä.

Koitetaan jaksaa, kesä on jo oven takana. :)

Vierailija
9/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika kamalaa, jos elämä olisi suureksi osaksi vain jaksamista ja kestämistä ja sen toivomista, että aika menisi nopeasti...

Vierailija
10/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku olisi tässä hullunmyllyn keskellä mies joka auttaisi. minulle olisi juhlaa jos pääsisin esim. kerran kuukaudessa yksin illaksi johonkin tai jos lapset olisi vaikka kerran viikossa kaksi tuntia jossakin muualla kun minun kanssani. :)

Mutta tsemppiä ap! toivotaan, että kesä piristää mieltä. :)

Vierailija
11/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tosin mulla on vain 1 lapsi, joka käy päiväkodissa... Itse olen opiskelija. Saan omaa aikaa sen verran, että vien lapsen hoitoon esim. 9.30-15 ja olen itse koulussa vain 11-13 tms. Tällä hetkellä rasittaa jotenkin tosi paljon, tekisi mieli pitää lapsi hoidossa 8-16 joka päivä...

Vierailija
12/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:18"]Voi, niin tuttua. Olen muuten pistänyt merkille että viimeaikainen ollut paljon perheeseen ja lapsiin ja arkeen väsyneiden kirjoituksia. Taitaa olla kevätväsymystä.

Koitetaan jaksaa, kesä on jo oven takana. :)
[/quote]
Mä oon huomannu saman. Ainakin av:tä lukiessani.

Vierailija
13/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:26"]Olisi aika kamalaa, jos elämä olisi suureksi osaksi vain jaksamista ja kestämistä ja sen toivomista, että aika menisi nopeasti...
[/quote] Niin no, ensin 9v. menee näin (peruskoulu) ja sitten 3v. (lukio) ja sitten ehkä jo viihtyy paremmin ja sit jos pääsee töihin koottaa vain kestää yksi työpäivä kerrallaan ja jos on työtön niin sinnittelee kunnes saa töitä ja kun hankkii koiranpennun koittaa vain jakdaa kunnes se opetwttu perustavoille jne jne jne....

Vierailija
14/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:26"]

Olisi aika kamalaa, jos elämä olisi suureksi osaksi vain jaksamista ja kestämistä ja sen toivomista, että aika menisi nopeasti...

[/quote]

Tämähän se ahdistaakin. Kamala syyllisyys, kun en osaa nauttia tästä, kun lapsi on pieni ja blaablaa. En voi kieltää odottavani, että lapsi kasvaa ja saan itsekin taas vähän hengittää ja mennä vapaammin, olen siis yh. Eniten kuitenkin odotan, että saan taas nukkua kunnolla ilman että olo on jatkuvasti kuin jyrän alle jääneellä. Aivotoimintakin voisi sitten palautua ennalleen.

Vierailija
15/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:26"]

[/quote]

Tämähän se ahdistaakin. Kamala syyllisyys, kun en osaa nauttia tästä, kun lapsi on pieni ja blaablaa. En voi kieltää odottavani, että lapsi kasvaa ja saan itsekin taas vähän hengittää ja mennä vapaammin, olen siis yh. Eniten kuitenkin odotan, että saan taas nukkua kunnolla ilman että olo on jatkuvasti kuin jyrän alle jääneellä. Aivotoimintakin voisi sitten palautua ennalleen.

[/quote] Ah uni.... kun nämä ihanat lapset puhuvat jopa unissaan!

Vierailija
16/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoa töitä tekevä opiskelija ja nyt mulla on viikko lomaa. 2 ja 4v. lapset olleet sairaina kotona melkein koko kuukauden samalla kun yritin opiskella ja tehdä töitä umpiväsyneenä valvomisesta ja olen aivan poikki. Oikeasti burn outin partaalla. Tällä viikolla aion viedä vihdoin terveet lapseni päiväkotiin joka päivä ja oikeasti vain lököillä sohvalla ja syödä jätskiä. Ehkä käyn myös jumpassa, leffoissa ja Hullareilla.

Vierailija
17/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:14"]

Olen kotoa töitä tekevä opiskelija ja nyt mulla on viikko lomaa. 2 ja 4v. lapset olleet sairaina kotona melkein koko kuukauden samalla kun yritin opiskella ja tehdä töitä umpiväsyneenä valvomisesta ja olen aivan poikki. Oikeasti burn outin partaalla. Tällä viikolla aion viedä vihdoin terveet lapseni päiväkotiin joka päivä ja oikeasti vain lököillä sohvalla ja syödä jätskiä. Ehkä käyn myös jumpassa, leffoissa ja Hullareilla.

[/quote] Kuulostaa mahtavalta viikolta, toivottavasti saat akkusi ladattua =)