Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sinusta koskaan yhdynnän jälkeen selälläsi maatessa siltä

Vierailija
23.02.2015 |

että olet juuri ollut miehesi seksuaalisten himojen ja paineiden purkamisen feminiini objekti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein

Vierailija
2/4 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. Kun peräaukkoni on ammollaan ja spermainen. On niin käytetty olo
-Jonne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mietin vain, etten jaksaisi nousta, koska edeltävä orgasmi on ollut mieletön.

Vierailija
4/4 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, tuntuu kyllä joskus :) Varsinkin jos mies lähtee heti keittiöön juomaan tai nappaa puhelimen käteen tai muuten vaan on niin taju kankaalla että meinaa nukahtaa. Mies myös yleensä sanoo seksin jälkeen minulle "kiitos" ja sekin on vähän sellainen, että särähtää korvaan, yhtälailla kai minä olen häneltä saanut kuin hän minulta :D

Myös se saa joskus olon tuntumaan "runkkualustalta" kun mies vääntää minut lopuksi johonkin mieleiseensä asentoon (josta hyvät näkymät) ja panee aivan kuin viimeistä päivää samalla hullunkiilto silmissä minua tuijottaen... :D Usein haluaa lopuksi takaapäin ja joskus siitäkin tulee vähän sellainen olo, että häiritsee kun en näe "mitä hän touhuaa"...

On meillä hellääkin seksiä juu, mutta se on yleensä siinä session alussa ja loppua kohden mies varsinkin vaatii lauetakseen rajumpaa meininkiä...

Ikävin asia on se, että seksin jälkeen tiedän, ettei mies helli minua taas pitkään aikaan :/