Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei torju minua, mutta ei myöskään ole aloitteellinen

Vierailija
15.12.2021 |

Kertoo olevansa kiireinen kun kysyn, voisimmeko tavata.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä miehiä, älä takerru tuohon yhteen.

Mä tuossa jo vähän juttelin jonkun muun kanssa ja sit ajattelin, että tää tyyppi kiinnostaa mua enemmän. Että pitäis päästä tästä yli, että vois jatkaa. Ehdin siis ihastua. ap

Vierailija
22/27 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sellaisen viestin miehelle, jossa selvennän tuntojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo osoittanut olevasi epätoivoinen roikkuja, joten mies pitää sinua löyhässä hirressä siltä varalta, että iskee kova panetus eikä muuta seuraa ole tarjolla.

Ihan oikeasti, keskity tekoihin, älä sanoihin. Jos kaikki takkuaa ja on vaikeaa eikä mies ole oma-aloitteinen, kyllä-sanalla ei ole mitään merkitystä!

Itsevarma nainen olisi jo ajat sitten todennut, ettei tästä tule mitään, moikka. Maailma on täynnä miehiä, älä takerru tuohon yhteen.

*huokaus* tää ei ole edennyt fyysiselle tasolle, niin sekin tässä on se ihmetyksen aihe, miksi mies pitää löysässä hirressä. Että joo, olen kenties varalla, mutta mihin. ap

Että mies saa selville jatkaako edellisen kanssa vai ei, eli huoliiko vanha vielä vai pitääkö ruveta panostamaan uuteen.

Vierailija
24/27 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla oikeestikin kiireinen. Kyllä vielä jatkaisin tapailua.

Vierailija
25/27 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo osoittanut olevasi epätoivoinen roikkuja, joten mies pitää sinua löyhässä hirressä siltä varalta, että iskee kova panetus eikä muuta seuraa ole tarjolla.

Ihan oikeasti, keskity tekoihin, älä sanoihin. Jos kaikki takkuaa ja on vaikeaa eikä mies ole oma-aloitteinen, kyllä-sanalla ei ole mitään merkitystä!

Itsevarma nainen olisi jo ajat sitten todennut, ettei tästä tule mitään, moikka. Maailma on täynnä miehiä, älä takerru tuohon yhteen.

*huokaus* tää ei ole edennyt fyysiselle tasolle, niin sekin tässä on se ihmetyksen aihe, miksi mies pitää löysässä hirressä. Että joo, olen kenties varalla, mutta mihin. ap

Että mies saa selville jatkaako edellisen kanssa vai ei, eli huoliiko vanha vielä vai pitääkö ruveta panostamaan uuteen.

Kiitos tästä huomiosta. Itse tykkään keskittyä yhteen kerrallaan niin en osannut ajatella tätä. ap

Vierailija
26/27 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tää varmasti selventää sitä, miksi ei torju minua selvästi. ap

Vierailija
27/27 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG kiitos tästä muistutuksesta. Oon ollut todella väsynyt parisuhteeseeni, mutta tämän viestin ansiosta muistin taas mitä on olla sinkku ja deittailla ja elää siinä epävarmuudessa mitä toinen nyt ajattelee ja mitä itse ajattelen. Anteeksi tämä hehkutus, mutta tämä oli hyvä muistutus kun välillä ajattelee että jospa joku muu olisikin parempi vaihtoehto.

Jos mies ei ole aloitteellinen, ei kannata vaivautua. He's just not that into you. Siirry eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme