Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi ei nyt se alkaa....... rumia joulukortteja

Vierailija
15.12.2021 |

Miksi ihmiset lähettävät rumia joulukortteja? Vihaan tonttuja ja hyvä ystäväni lähetti minulle tonttukortin. Otan sen selkeänä vittuiluna. Ensi vuonna en lähetä hänelle itsetehtyä korttia vaan jonkun ruman kaupan kortin, missä lepattaa joku hautakynttilä ruistähkän kyljessä.

Ei luulisi olevan suuri vaiva valita jotain kivaa korttia. Tai ehkä hän sitten vain pitää minua paskana tyyppinä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee sellaisia joulukortteja, jotka olisivat erityisen kauniita. En silti muista pitäneeni yhtään joulukorttia rumana.

Vierailija
62/69 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja , ihme että ap yleensä saa yhtäkään joulukorttia.

Neuvo: lähetä ensi vuonna hyvissä ajoin ISO standardin mukaiset speksit minkälaisia kortteja suostut vastaanottamaan. Muihin pyydä liittämään palautus kuori mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olisi mahdollisimman ekologinen, syrjimätön ja muinkin tavoin eettisin mahdollisin Joulukortti?

Vierailija
64/69 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan Ap ei ole minun ystäväni. Kiittämätön ihminen. Tärkein on se joulumieli kortissa.

Vierailija
65/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon mukaan Ap ei ole minun ystäväni. Kiittämätön ihminen. Tärkein on se joulumieli kortissa.

Ei rumassa kortissa ole joulumieltä. Sepä juuri surettaa.

Vierailija
66/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen olisi mahdollisimman ekologinen, syrjimätön ja muinkin tavoin eettisin mahdollisin Joulukortti?

Joku käkkäräpäätonttu- tai pukkikortti. Luoja meitä näiltä varjelkoon!

Vierailija
67/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woltin ruskettunut kuski tulee luikauttamaan joululaulun ja tuomaan jouluterveiset ovellesi. Juu ei kiitos.

Vierailija
68/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan somessa erilaisia askarteluryhmiä, joissa nyt esitellään omatekoisia joulukortteja. Ymmärrys,mitä  tarkoittaa omatekoinen on aika harmaalla alueella.  Jotkut vain liimailevat valmiita kuvia valmiiksi leikattuihin korttipohjiin, sirottelevat kimalletta ja se on yhtäkkiä ns itte tehty. Harva osaa suunnitella ja toteuttaa ideoitaan käytännössä, joten voisin spekuloida itse tehdystä joulukortista pitkät pätkät.

Kaikki kuitenkin haluavat lähettää omasta mielestään kauniin kortin, joten eikö riittäisi ajatus miten kivaa on kun muistetaan. Silloin sitä joulumieltä saa.

Vierailija
69/69 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilijänä toivoisin niitä kortteja joissa postimaksu on maksettu, mutta eihän sellaisia enää hullukaan lähetä kun maksavat 3,50 euroa kappale. 

Joten tavallisia, myös rumia, saa lähettää tänne! Osoite toimituksessa.