“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Vierailija kirjoitti:
Ja Mielenterveyden keskusliitto sai juuri sen 19800 euroa niinkuin pitikin. Se 2000 euroa Sinin kohteelle taisi tulla Kyöstin omasta pussista.
Varmaankin niin, koska Kyösti sanoo Mielenterveyden Keskusliiton sivulla:
Hyväntekeväisyysaspekti oli ratkaiseva tekijä Mäkimattilan osallistumiselle ohjelmaan. Hänelle hyväntekeväisyyteen lahjoittaminen on säännöllinen tapa.
− Ilman sitä kulmaa en olisi lähtenyt mukaan. Olen syntynyt onnellisten tähtien alla ja minulla on käynyt monta kertaa hyvä tuuri. Ajattelen, että minun kuuluu se kuitata, ja lahjoittaminen on oma tapani siihen.
Mäkimattila uskoo, että monelle katsojalle hyvän mielen ohjelma tuli yllätyksenä, sillä usein vastaavissa realityissä on totuttu näkemään draamaa ja selkäänpuukotuksia. Hän kertoo, etteivät kilpailijat kaivanneet sellaista lainkaan.
Mäkimattila iloitsee uusista ystävyyssuhteista, joita ohjelman myötä syntyi. Hän kertoo olevansa kiitollinen tuotantoyhtiölle ohjelman eteen tehdystä taustatyöstä.
− Mukaan oli saatu tosi kivoja ihmisiä: lempeitä, hyväntahtoisia, kuuntelevia, hauskoja ja elämää nähneitä. Sopivan hulluja ja estottomia. Ihmisiä, joiden kanssa juttu ei lopu millään.
Yksi uusista ystävistä on radiojuontaja Esko Eerikäinen.
− Soitin eräänä päivänä Eskolle, sillä halusin kertoa olevani onnellinen siitä, että olen saanut hänet elämääni. Eskolla oli siinä juuri lähetys starttaamassa, ja hän sitten laittoi minulle vastaterveiset radion kautta. Se oli täyttä rakkautta.
− Vaikka voisi kuvitella, että Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois! olisi ollut vain höpöhöpö-ohjelma, niin todellisuudessa siitä on tullutkin jotain ihan muuta. Miten paljon olenkaan saanut ohjelman myötä hyvää elämääni!
https://www.mtkl.fi/ajankohtaista/kyosti-makimattila-voitti-viidakkosei…
Kyöstillä riittää kesällä keikkaa, heinäkuussa peräti 22 keikkaa.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=551403003014933&set=a.205041827651…
Vierailija kirjoitti:
Onko näinkin säälittävästä formaatista keskusteluketju? :D
Ohjelman nimi on niin typerä, etten alkuun katsonut sitä. Aloin kuitenkin myöhemmin katsoa ja katsoin kaikki jaksot, eilen finaalin.
Ohjelma oli erinomainen.
Aivan vastakohta esim Farmille ja Selviytyjille, jossa ihmiset ilkeitä ja kieroilevia. Tässä oli hyvää mieltä ja ihmiset ystävällisiä. Muuttui mielikuva monista julkkiksista.
Tykkäsin kyllä tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näinkin säälittävästä formaatista keskusteluketju? :D
Ohjelman nimi on niin typerä, etten alkuun katsonut sitä. Aloin kuitenkin myöhemmin katsoa ja katsoin kaikki jaksot, eilen finaalin.
Ohjelma oli erinomainen.
Aivan vastakohta esim Farmille ja Selviytyjille, jossa ihmiset ilkeitä ja kieroilevia. Tässä oli hyvää mieltä ja ihmiset ystävällisiä. Muuttui mielikuva monista julkkiksista.
Tykkäsin kyllä tosi paljon.
Minä myös pidin ohjelmasta kovasti. Toivottavasti tulee toinen kausi. Toivomus sille olisi, että tehtävistä vähennettäisiin niitä inhottavien "ruokien" syöntiä.
Kyösti Me Naisten haastattelussa, mm.:
Sinusta sai Olen julkkis -ohjelmassa hämmentävän rauhallisen kuvan. Oletko oikeasti niin hillitty ja rauhallinen?
Ehkä ohjelmassa oli hyperaktiivisia tyyppejä, jotka saivat minut näyttämään poikkeuksellisen rauhalliselta. Olen ryhmätilanteissa helposti tarkkailija. Lisäksi ohjelma oli leikattu tosi kohteliaasti minua ajatellen. Olen myös sitä mieltä, että jos ei ole mitään fiksua sanottavaa, on fiksuinta pitää suu kiinni. Saan työssäni olla niin paljon kohdevaloissa, että ei mun tarvitse koko ajan olla suuna päänä.
Sinua on kutsuttu seksisymboliksi. Imarteleeko saamasi huomio?
Se sekä imartelee että vaivaannuttaa. Siitä on aiheutunut erinäinen määrä erinäisiä väärinkäsityksiä. Esimerkiksi somen valeprofiilit ovat aiheuttaneet kaikenlaista harmia.
Olet tyylikäs pukeutuja. Mistä saat tyyli-inspiraatiota?
Seuraan Instagramissa eurooppalaisia vaattureita ja pienempiä valmistajia. Olen kiinnostunut hyvin leikatuista puvuista, käsintehdyistä kengistä ja asusteista rannekelloista kalvosinnappeihin ja taskuliinoihin. Pitää paikkansa, että köyhän ei kannata ostaa halpaa. Valitsen vaatteeni huolella ja käytän niitä vuosikausia.
Ketä ihailet?
Ihailen epäitsekkäitä ihmisiä, jotka tekevät töitä toisten hyvinvoinnin eteen alkaen sairaanhoitajista, lastentarhanopettajista, kansanedustajista ja suurperheiden äideistä. Jos pitää nimetä joku ihailemani henkilö, mainitsen Jenni Haukion. Hän on kaunokirjallisuuteen erikoistunut luova ihminen, mutta myös tyyli-ikoni ja käytökseltään timanttinen. Myös hänen miehensä on aina nauttinut arvostustani.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008819640.html
Hei kuulkaas kaikki ku kuolasi sitä Kyöstiä niin nyt on vapailla markkinoilla.
Eikös 2. kausi ole kuvattu, mutta Akun takia jäi esittämättä?
Sakari Pietilä
Jättikö se vaimonsa, erosi ja tytär kuoli?
Nousi keltainen päähän.
Oliko niin, että Sakari tyri avioliittonsa, jätti vaimonsa? Kadutti ja halusi takaisin. Vaimo ei enää huolinut pettäjää.
Mitä elämässä on nyt?
Kävelykepit, lööpit, nöyryys, katumus
Ja Mielenterveyden keskusliitto sai juuri sen 19800 euroa niinkuin pitikin. Se 2000 euroa Sinin kohteelle taisi tulla Kyöstin omasta pussista.