“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Voi helvata, voiko tyhmempää ohjelmaa olla? Millaiset tollot tuollaista katsoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidin tässä sarjassa siitä, että näytettiin paljon leirielämää, keskusteluja ja kiireettömiä hetkiä. Harvassa ohjelmassa maltetaan keskittyä tällaiseen tavallisten hetkien kuvaamiseen, vaan aina pitäisi tapahtua jotain (esim. juonittelua tai konflikteja).
Täälläkin moni on pitänyt sarjaa tylsänä, mutta minusta oli kiva seurata ihmisten ystävystymistä, kiireettömiä keskusteluja ja viidakon herättämiä pohdintoja omasta elämästään. Voin hyvin kuvitella, että kokemus oli osallistujille todella merkittävä ja he saivat siitä mukaansa sekä itsetuntemusta että uusia ystäviä.Olen aivan samaa mieltä. Minusta oli mukava kuunnella Kyöstin pohdiskeluja itsestään ja elämästään, Sinin räväkköjäkin mietteitä ja monen muiden ajatuksia. Minä myös pidin siitä kiireettömyydestä ja rauhallisuudesta, jolla sarjaa vietiin eteenpäin.
Tämä kuvastui hyvin myös leirin viimeisen illan ja aamun tunnelmoinnissa. Oli minusta kuvattu tosi hienoja hetkiä; Nuppu soittamassa kitaraa veden äärellä, Jaakko mietiskelemässä keskuspaikalla ja Sinin haikeus leiristä lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan uusi kausi? Mistähän ne löytää julkkiksia sinne, jotka joku vielä tunnistaisi?
No noita tangonhoilottajia kyllä piisaa ja sometähtiä...
Mielenkiintoistahan tässä ohjelmassa oli juuri se, että mukana oli sellaisia julkkiksia, jotka eivät lähde "tavallisiin juonittelu-TosiTV-ohjelmiin", kuten Jussu Pöyhönen ja Kyösti Mäkimattila. Vaan lähtivät, koska luvassa oli ainutlaatuinen elämys, elämää viidakossa Argentiinassa. En epäile ollenkaan, etteikö uudelle kaudelle saataisi osallistujia, jos nykyiset osallistujat, varsinkin neljä semifinalistia, kertovat upeista kokemuksistaan ja oivalluksista, joita jokainen löysi elämäänsä ollessaan viidakossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Esko luvannut sen 2000e Sinille jo aikaisemmin ja nyt sitten Kyösti pisti puoliksi.
En ymmärrä tätä Eskon haukkumista. Aika ymmärrettävää että on noin suojeleva tyttärensä suhteen,
Eskon oma lapsuus on ollut aika turvaton ja joutui niin nuorena eroon vanhemmistaan. Lisäksi tyttären äidin elämä on niin epävakaata . Jatkuvasti reissussa tai uudessa parisuhteessa tms.
Esko varmasti yrittää vain luoda turvallisuutta ja tasaisuuttaEskon tyttären äidin elämä ei ole sen epävakaampaa kuin Eskonkaan. Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä juorulehdet kertoo.
Mitä epävakaata Eskon elämässä on? Tyttären äiti on taas ollut hyvin myrskyisässä suhteessa alkoholistin kanssa ja sen jälkeen on miehet vaihtuneet tiheään.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidin tässä sarjassa siitä, että näytettiin paljon leirielämää, keskusteluja ja kiireettömiä hetkiä. Harvassa ohjelmassa maltetaan keskittyä tällaiseen tavallisten hetkien kuvaamiseen, vaan aina pitäisi tapahtua jotain (esim. juonittelua tai konflikteja).
Täälläkin moni on pitänyt sarjaa tylsänä, mutta minusta oli kiva seurata ihmisten ystävystymistä, kiireettömiä keskusteluja ja viidakon herättämiä pohdintoja omasta elämästään. Voin hyvin kuvitella, että kokemus oli osallistujille todella merkittävä ja he saivat siitä mukaansa sekä itsetuntemusta että uusia ystäviä.
Erittäin hyvin sanottu, tykkäsin myös! Ainoastaan se kaikenlainen oksettavien syöminen sai mun kääntämään kanavaa ja sitä oli aivan liikaa :O
Tämä tosi tv oli mukavaa katsella, kun siellä ei ollut juonittelua. Kaikki tulivat hyvin toimeen keskenään.
Jokainen kannusti jokaista ja oli kaikin puolin leppoisa tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia ettei rahat menny johonki haaviston morsiamen ulkomaan rahastoon
Tätä minäkin pelkäsin koko ajan. Olisi pitänyt olla ehto, että vain suomen hyväntekeväisyyskohteisiin
raha-apu. Jospa tämä rouva haavisto ei tiennyt yhtään suomalaista avustuskohdetta nimeltä.
Onneksi tippuikin sopivasti ennen loppurutistusta. Hirveen lapsellisen oloinen mies.
Kaikki viimeisen jakson tehtävät olivat hyviä ja mielenkiintoisia. Jos ohjelmasta tulee toinen kausi, enemmän tällaisia tehtäviä ja vähemmän niitä oksettavien "ruokien" syömisiä. Oli kiinnostavaa huomata, kuinka Jaakko ja Nuppu hätääntyivät luolassa. Rauhalliselle Kyöstille tehtävä oli helppo nakki, ja päättäväinen Sini suoriutui myös hyvin.
Huomasi että
eräskin pimpo ei jaksanut kilpailua kun pottia ei kerätty itselle..
Olisi ollu kiva ylläri että kahdelle vikalle oliskin yllärinä annettu rahapalkkio.
Kyösti kertoo, miksei soittanut perheelleen, kun kilpailijat saivat puhelun kotiin:
– Olen reissannut työn puolesta paljon ja tiedän sen verran koti-ikävästä, ettei siitä jutustelusta olisi tullut ikävän takia mitään. Ei täällä päässä, eikä siellä päässä. En halua tehdä sellaista perheelleni, kun ei ole pakko. Oman ikävän kanssa olen oppinut elämään. Päätökseen vaikutti sekin, että olen pitänyt perheen poissa julkisuudesta kaikki nämä vuodet.
Kyösti lupautui ohjelmaan alun perin, koska tarjous kisaan tuli juuri oikeaan saumaan. Tauko arjesta oli enemmän kuin tervetullut.
– Halusin saada kelan poikki, joka täällä Suomessa silloin oli. Mittani oli täynnä tapahtuma-alan tilanteeseen ja olin aivan loppu koronaepävarmuuden takia. Mikä tahansa vaihtelu kuulosti houkuttelevalta.
– Minua on aina viehättänyt askeettisuus ja yksinkertaisuus. Tuolla huomasin, että se pitää paikkansa. Ymmärsin pärjääväni vähemmällä, ja että nautin pelkistetystä elämäntavasta.
Haastavissa olosuhteissa suurta voimavaraa toivat varsinkin toiset kilpailijat. Kanssakilpailijoista jäi Kyöstin elämään uusia, mahtavia tyyppejä.
– Kun olimme loppumetreillä pienellä porukalla Esko Eerikäisen, Jaakko Parkkalin, Nuppu Oinaan ja Sini Sabotagen kanssa, heidän kanssaan syntyi jonkinlainen side. Ryhmähenki ei ollut mitään teeskentelyä. Kilpailijoiden yhteinen Whatsapp-ryhmä on laulanut perustamisesta asti, ja keskustelemme muistakin asioista kuin ohjelmasta.
Viidakosta kotiutui sama ja tuttu mies.
– Perheeni tuntee minut. He tietävät, että olen rauhallinen tyyppi ja minulla on hirvittävän pitkä pinna. Moni oli sitä mieltä, että tulen pärjäämään. Olen kilpailuhenkinen ja voimakastahtoinen. Se on kodin perintöä.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/kyosti-makimattila
Vierailija kirjoitti:
Kyöstin paras valtti jäätävä rauhallisuus ...ilmeisesti saanut siihen pohjat jo äidin maidossa.
En tiedä, mutta ainakin on niin hidas jaappaaja, että tekisi mieli aina pikakelata hänen kommenttinsa yli. Ja ihan tyhjää täynnä. Lähinnä kehuskelee itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyöstin paras valtti jäätävä rauhallisuus ...ilmeisesti saanut siihen pohjat jo äidin maidossa.
En tiedä, mutta ainakin on niin hidas jaappaaja, että tekisi mieli aina pikakelata hänen kommenttinsa yli. Ja ihan tyhjää täynnä. Lähinnä kehuskelee itseään.
Kyösti ei ole kehuskellut itseään, vaan kertonut pohdintoja siitä, miten selviää eri tilanteissa. Ja mitä on oppinut itsestään viidakossa. Kyöstin tapaisia ihmisiä tarvittaisiin maailmaan paljon enemmän. Ei tyhjää puhetta, vaan pelkkää asiaa ja perusteltua sellaista. Toivoisin tuttavapiiriini kuuluvan Kyöstin kaltaisen rauhallisen, viisaan ja lahjakkaan ihmisen.
Kyösti sanoi, että ohjelmassa syntyi ihmissuhteita, jotka tulevat kestämään hänen elämänsä loppuun. Oli hienoa, että tämän rauhallisen ja hyväntuulisen ohjelman teon yhteydessä kilpailijoilla oli aikaa keskustella, tutustua kunnolla toisiinsa ja ystävystyä.
ketä?!? nää tyypit muka on. en tunnista noista'mukajulkkisnobodysitätätä'-tyypeistä puoliakaa? ihan täysinturhii'nobody'tyyppejä..
ja ketä?!? nää tyypit sit oikeesti 'kiinnostaaseurata' jonkun täysinturhan 'tositeeveesitätätämuka' kiinnostavan ha! ohjelman kautta? en ymmärrä..
ehkä. ehkä noi sen yhentoisen'mukakiinnostavantositeevee'-ohjelman: sovaperunoitten täysunturhat tyypit? joo ne ehkä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyösti ei ole kehuskellut itseään, vaan kertonut pohdintoja siitä, miten selviää eri tilanteissa. Ja mitä on oppinut itsestään viidakossa. Kyöstin tapaisia ihmisiä tarvittaisiin maailmaan paljon enemmän. Ei tyhjää puhetta, vaan pelkkää asiaa ja perusteltua sellaista. Toivoisin tuttavapiiriini kuuluvan Kyöstin kaltaisen rauhallisen, viisaan ja lahjakkaan ihmisen.
Ahaa. Näin erilailla tulkitaan asioita. Minä olen kuullut vain hidasta jaappausta missä pohdiskelee omaa erinomaisuuttaan ja omia hyviä ominaisuuksiaan. Todella hitaasti.
On varmaan Suomen teevee-historian uusituin ohjelmaformaatti.
Kolmoselta, Subilta ja Avalta tulee non-stoppina ympäri vuorokauden uusintana.
turhatonturhii kirjoitti:
ketä?!? nää tyypit muka on. en tunnista noista'mukajulkkisnobodysitätätä'-tyypeistä puoliakaa? ihan täysinturhii'nobody'tyyppejä..
ja ketä?!? nää tyypit sit oikeesti 'kiinnostaaseurata' jonkun täysinturhan 'tositeeveesitätätämuka' kiinnostavan ha! ohjelman kautta? en ymmärrä..
ehkä. ehkä noi sen yhentoisen'mukakiinnostavantositeevee'-ohjelman: sovaperunoitten täysunturhat tyypit? joo ne ehkä..
Sun kannattais opetella kirjoittamaan jos haluat tulla ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Näin erilailla tulkitaan asioita. Minä olen kuullut vain hidasta jaappausta missä pohdiskelee omaa erinomaisuuttaan ja omia hyviä ominaisuuksiaan. Todella hitaasti.[/quote
Kuolemaanko sinulla on kiire vai mihin?
Kyöstin voitto oli mahtava juttu:)
En tiiä minkälainen tää formaatti on muissa maissa, mutta iha älyttömän vastakohtaisia asioita kisoissa: pelkoa naurua yökötystä ja naiviutta nuissa. Sitten päälle jotain sähköisiä häitä. Silti kiva katsoa vaikka jotain pitkäveteisiä osoitakin oli. Kyöstin paras valtti jäätävä rauhallisuus ...ilmeisesti saanut siihen pohjat jo äidin maidossa. Luolatehtävä ja se kammotalo ehkä "parhaita" kisoja. Nuppu aivan huikea, vaikka en sitä seuraa mistään tiktokeista. Näin sen hiljattain katukuvassa ja samat piirteet löytyi lähes välittömästi. Jutteli ehkäpä jonkun Tik Tok seuraajan kanssa. En usko että Jaakosta ja Nupista tulee koskaan paria