“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyösti mäkimattila voitti olen julkkis ohjelman. Sini tuli toiseks. Ja kyösti lahjotti puolet hyväntekeväisyys potista sinin kohteeseen. Siis kyöstille onnea ei ossllistunu kertaakaa putoamiskilpailuun. Ja jotenkin ounasteli et tää kaksikko on finaalissa. Molemmat on voittajia.
Mitä sä oikein sekoilet? Kyösti voitti kilpailussa 19 800 ja lahjoitti Sinin kohteeseen 2000. Mikä ainakin minusta oli tosi fiksusti tehty.
Mitä?? Niin puolet lahjoitti sinin kohteeseen mitä itte sekoilet
En tiedä, mitä sitten lahjoitti, enemmänkö, mutta sanoi voiton jälkeen 2000 euroa Sinin kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyösti mäkimattila voitti olen julkkis ohjelman. Sini tuli toiseks. Ja kyösti lahjotti puolet hyväntekeväisyys potista sinin kohteeseen. Siis kyöstille onnea ei ossllistunu kertaakaa putoamiskilpailuun. Ja jotenkin ounasteli et tää kaksikko on finaalissa. Molemmat on voittajia.
Mitä sä oikein sekoilet? Kyösti voitti kilpailussa 19 800 ja lahjoitti Sinin kohteeseen 2000. Mikä ainakin minusta oli tosi fiksusti tehty.
Mitä?? Niin puolet lahjoitti sinin kohteeseen mitä itte sekoilet
En tiedä, mitä sitten lahjoitti, enemmänkö, mutta sanoi voiton jälkeen 2000 euroa Sinin kohteeseen.
Niin? Se on hienosti tehty et anto puolet siitä potista sinin kohteelle sitä tarkotin. Ikävää jos käsitin asian väärin. Hienoa juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi käyttäjä ei sanonu et Kyöstin ei pitänyt antaa, tarkotin varmaan et miten jalostus teki lähetti. Siinä ei mennyt kaikki sanat ihan kohdalleen, mutta on aina pakko alkaa ilkeillä ku toinen kirjoittaa omituisesti.
Ottamatta asiaan kantaa olisi ihan hyvä myös kirjoittaa selkeästi sillä kaikki ei välttämättä tajua, tosin itse tajusin kyllä. Mutta ei siihen viitsi tarttua. Mutta jos vastaa sanalla sekoilet niin ei sekään kovin nätisti ole sanottu ja joihinkin voi sattua tollanen aika ilkeä kommentti. Ja siks ois hyvä miettiä miten ihmiset puhuu keskenään toisilleen.
Ei olis mennyt finaali-lähetyksen alun apinavitsi läpi, jos leirissä olisi ollut joku musta kilpailija.
Valkoisia kantasuomalaisia voi verrata apinoihin, mutta mustia ei.
Olipa hieno tuo Kyöstin voitto. Ja Kyöstimäisen tyylikkäästi hän lahjoitti pari tonnia Sinin hyväntekeväisyyskohteelle.
Onko näinkin säälittävästä formaatista keskusteluketju? :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on
Vierailija kirjoitti:
Ei olis mennyt finaali-lähetyksen alun apinavitsi läpi, jos leirissä olisi ollut joku musta kilpailija.
Valkoisia kantasuomalaisia voi verrata apinoihin, mutta mustia ei.
Saa nähä syntyykö tosta muuten kohu.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ekaa jaksoa katoin, sitten loppui mielenkiinto.
– Kokemus oli jännittävä, viidakossa elettiin päivä ja tehtävä kerrallaan. Voitto realisoitui vasta, kun olen katsonut jaksoja itse, tuohan on oikeasti tapahtunut ja on täysin totta, Mäkimattila kuvailee.
Kuvauksissa oli Mäkimattilan mukaan hyvä tunnelma, joka tuli osin yllätyksenä.
– Kyllä minä voin rehellisesti sanoa, etten ollut kovin perehtynyt siihen, mihin olen lähdössä. Elämä leirissä oli oikeasti aika ihanaa. Siellä kun ei tarvinnut huolehtia kuin itsestään, se oli jopa aika rentoakin, hän jatkaa.
Korona oli tyhjentänyt Mäkimattilan keikkakalenterit, ja hän aavisteli, että samanlainen tyhjyys tulisi jatkumaan syksylläkin. Yhteyttä kilpakumppaneiden jälkeen on tullut pidettyä myös kuvausten jälkeen.
– Elämään tuli reissun myötä iso joukko hauskoja uusia ihmisiä. Olen oikein yllättynyt, kuinka aktiivinen meidän Whatsapp-ryhmämme on. Siellä kommentoidaan kaikkea muutakin elämää eikä vaan tätä ohjelmaa. Esko Eerikäiseen on ollut erityisen hieno tutustua, hän on mahtava tyyppi, Mäkimattila kertoo.
Vaikka suoranaista selkäänpuukotusta Mäkimattilan mukaan viidakossa ei ollut, nähtiin ohjelman aikana myös tunteenpurkauksia.
– Lähtökohtaisesti minua ärsyttää tyhjästä kitiseminen, en itse ole sellainen. Minä myös ymmärrän, että on luonnollista, että tuollaisissa olosuhteissa voi hermo palaa. Kenellä palaa itikoihin ja kenellä toisten lärveihin.
– Olen iloinen esimerkiksi siitä, että Satu Silvo piti tiukasti huolta keittiöhygieniasta. Vältyin hänen ansiostaan kaikilta vatsapöpöiltä eikä minulla ollut minkäänlaisia muitakaan fyysisiä vaivoja, Mäkimattila naurahtaa.
Mäkimattilan mukaan viidakossa tylsyys vaivasi aika ajoin jokaista kilpailijaa. Tangokuningas kertoo laulaneensa paljon, jopa niin paljon, että kilpakumppanit saattoivat ärsyyntyä siitä.
– Toimettomuus on sielun vihollinen. Kyllä tuollaisissa olosuhteissa aina löytyy tekemistä. Omaa punkkaa tai kaverin punkkaa voi kohentaa. Se on itsestä kiinni, miten tuolla toimii.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ff835aa8-3b43-4942-97aa-2179c1e…
Musta tuntuio että tämä sarja kesti jtn 4kk ja sitä uusittiin noin 300 kertaa, toivottavsti ei enää ikinä
Vierailija kirjoitti:
Kylöstiltä tosiaan puuttuu karisma täysin ja siksi ei ole koko kansan tuttu. Verkkaisesti puhuva, kuiva ja puiseva ukko.
Tämän to viestin kirjoittaja sen sijaan vaikuttaa erittäin fiksulta ja näin näkemättä oikein karismaattiselta kaverilta!
Kyösti M. on mun mieleinen ihminen, hyväkäytöksinen, rauhallinen ja sympaattinen henkilö.
Silloin tällöin yritin vähän katsella tätä, mutta juontajakaksikko piti visusti huolen siitä, ettei tullut vahingossakaan jäätyä koukkuun.
Pääasia ettei rahat menny johonki haaviston morsiamen ulkomaan rahastoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylöstiltä tosiaan puuttuu karisma täysin ja siksi ei ole koko kansan tuttu. Verkkaisesti puhuva, kuiva ja puiseva ukko.
Tämän to viestin kirjoittaja sen sijaan vaikuttaa erittäin fiksulta ja näin näkemättä oikein karismaattiselta kaverilta!
Kyösti M. on mun mieleinen ihminen, hyväkäytöksinen, rauhallinen ja sympaattinen henkilö.
vaikuttaa aika tylsältä tyypiltä, puhuukin silleen monotoomisesti ja hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttei karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuio että tämä sarja kesti jtn 4kk ja sitä uusittiin noin 300 kertaa, toivottavsti ei enää ikinä
Joudutko ammatiksesi katsomaan kaikki ohjelmat? Silloin varmaan toivoo joidenkin ohjelmien loppuvan, mutta muuten tällaiset kommentit ovat ällistyttäviä.
Minäkin nousen barrikadeille. En siedä mitään tanssiohjelmia. TTK pitää lopettaa! En voi sietää sitä. Onneksi loppui ja toivottavasti kestää kauan, ennenkuin uusi kausi alkaa. Vihdoin saan olla edes muutaman kuukauden rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia ettei rahat menny johonki haaviston morsiamen ulkomaan rahastoon
Sinä se jaksat jauhaa samaa, vaikka ohjelma on jo loppunut. Miten voikin mennä joku ihminen ja seksuaalinen suuntautuminen noin tunteisiin? Taitaa olla omia käsittelemättömiä fobioita siellä taustalla. Hyvää vappua!
Ja onnea Kyöstille! Juuri oikea kaksikko pääsi semifinalisteista finaaliin.
Toi käyttäjä ei sanonu et Kyöstin ei pitänyt antaa, tarkotin varmaan et miten jalostus teki lähetti. Siinä ei mennyt kaikki sanat ihan kohdalleen, mutta on aina pakko alkaa ilkeillä ku toinen kirjoittaa omituisesti.