Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official

Vierailija
15.12.2021 |

Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html

Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.

Kommentit (1434)

Vierailija
141/1434 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten perusteella ei ollut odotukset korkealla. Ihan vaan koska Janne Kataja ja Aku hirviniemi ja kaikkea "tosi hauskaa".

Katsoin kuitenkin, koska Selviytyjät, Farmit ja kaikki muutkin "leiri-meiningit" on mielenkiintoisia. Ja LUOJAN KIITOS, tässä näytettiin yllättävän paljon sitä viidakon leirielämää ja näitä mukana olijoita. Ymmärrän että jonkun mielestä tylsä ja pitkäveteinen, mutta jos tuota leirielämää olisi leikattu pois ja jäljelle olisi jäänyt Jannen ja Akun "hauskat läpät" ja kyseenalaiset kilpailut, niin jäisi varmasti katsomatta. Nyt kiinnostaa seurata että miten näillä tuolla viidakossa menee. Ihan kivan monipuolista sakkia siellä ainakin on.

Mutta. MIKSI kansaa on "hauskuuttamassa" lasten ahdistelija? Ja MIKSI elävät eläimet pitää ottaa mukaan sinne leikkikaluiksi? Syökää ihan vapaasti silmiä ja häränpen!xiä, mutta onko pakko kiduttaa eläviä eläimiä? Mun mielestä ei ole hauskaa katsoa kun hiiri paniikissa hyppii kiljuvan ihmisen naaman päälle tai kädet menee huitomaan elävää käärmettä. Mistä nämä eläimet on hommattu? Mikä on niiden kohtalo sen jälkeen kun niitä on hyväksikäytetty viihteen nimissä?

Vierailija
142/1434 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut nyt tätä puoli tuntia ja tähän jää... Suorastaan luotaantyöntävän oloinen ohjelma, nimeään myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1434 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että nyppii tuo Jannen ja Akun "hulvaton" hassuttelu. 

Vierailija
144/1434 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini ja Kerttu näyttäisivät paljon paremmalta ilman huulitäytteitä.

Sori mutta Kertulla ei kylläkään ole mitään huulitäytteitä.

Vierailija
145/1434 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aivan viihdyttävä ohjelma.

Ekaa jaksoa katsoin puoli tuntia lopusta, kun muistin alkamisajan väärin. Kattelin sitten seuraavan jakson siihen perään.

Pidän Akun ja Jannen ystävyydestä ja miten se on tuodaan nyt esille. Janne on se johtavampi puoli. Aku esitetään jopa suht "haavoittuvassa" roolissa.. hänen persoonastaan on paljastettu uusia puolia.

Tässä hymisytti ne Tarzan leffoista tutut vaatetukset ja pätkät ja se vanhojen mustavalkoelokuvien puheenparret. En ajatellutkaan, että niiden olisi pitänyt olla erityisen hauskoja. Vaan semmoista heidän nostalgointia vanhalle.

Ainoa mikä ärsytti, että todella huonosti kerrottiin kuka on kuka. Kaikki nykyään somepersoonia, jopa Satu Silvo ja Antonio Floreskin.

Nuppu ja Kyösti mulle täysin tuntemattomia. Nopeemmin sain tietoa heistä googlesta kuin ohjelmasta. Vaikuttivat symppiksiltä.

Parkkali ärsyttää mua aina, en tiedä miksi. Muut ok. Huvitti, että Perttu ei ole muuttunut miksikään sitten BB aikojen. Suu käy koko ajan ja samat hölmöt jutut.

Alkuperäistä formaattia en ole nähnyt, eikä siten ole sekään rasitteena.

Katsopa Jaakkoa uusin silmin. Hyvin viaton ja harmiton ihminen ja vielä tosi nuori. Mielestäni hyväntahtoinen ja positiivinen kaveri. Ehkä vähän häseltää, mutta muuten kyllä ihan mukava poika

Vierailija
146/1434 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suomessa itse keksitä mitään ohjelmia vaan näinkin ankea idea pitää ulkomailta ostaa.

Vierailija
147/1434 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin kahdesta ekasta jaksosta. Juontajien vitsit ei uppoa, mut kai on tarkoituskin että he on vähän "huonoja". Sabotaasin vinkuminenjok asiasta on vielä rasittavampaa :D

Eka jakso oli floppi vaikka siitä pidinkin, jännä jos edes puolet sen katsoneet jaksavat katsoa seuraavan, paremman jakson!

Vierailija
148/1434 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidin kahdesta ekasta jaksosta. Juontajien vitsit ei uppoa, mut kai on tarkoituskin että he on vähän "huonoja". Sabotaasin vinkuminenjok asiasta on vielä rasittavampaa :D

Eka jakso oli floppi vaikka siitä pidinkin, jännä jos edes puolet sen katsoneet jaksavat katsoa seuraavan, paremman jakson!

Mikä ihmeen sabotaasi. Ja kyllä toka jakso oli hyvä ei niin huono kun väitit.

Vierailija
149/1434 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen julkkis ohjelma tavoitti 1029 000 katsojaa. Todella hieno luku.

Vierailija
150/1434 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aivan viihdyttävä ohjelma.

Ekaa jaksoa katsoin puoli tuntia lopusta, kun muistin alkamisajan väärin. Kattelin sitten seuraavan jakson siihen perään.

Pidän Akun ja Jannen ystävyydestä ja miten se on tuodaan nyt esille. Janne on se johtavampi puoli. Aku esitetään jopa suht "haavoittuvassa" roolissa.. hänen persoonastaan on paljastettu uusia puolia.

Tässä hymisytti ne Tarzan leffoista tutut vaatetukset ja pätkät ja se vanhojen mustavalkoelokuvien puheenparret. En ajatellutkaan, että niiden olisi pitänyt olla erityisen hauskoja. Vaan semmoista heidän nostalgointia vanhalle.

Ainoa mikä ärsytti, että todella huonosti kerrottiin kuka on kuka. Kaikki nykyään somepersoonia, jopa Satu Silvo ja Antonio Floreskin.

Nuppu ja Kyösti mulle täysin tuntemattomia. Nopeemmin sain tietoa heistä googlesta kuin ohjelmasta. Vaikuttivat symppiksiltä.

Parkkali ärsyttää mua aina, en tiedä miksi. Muut ok. Huvitti, että Perttu ei ole muuttunut miksikään sitten BB aikojen. Suu käy koko ajan ja samat hölmöt jutut.

Alkuperäistä formaattia en ole nähnyt, eikä siten ole sekään rasitteena.

Katsopa Jaakkoa uusin silmin. Hyvin viaton ja harmiton ihminen ja vielä tosi nuori. Mielestäni hyväntahtoinen ja positiivinen kaveri. Ehkä vähän häseltää, mutta muuten kyllä ihan mukava poika

Jaakko "tosi nuori". Hän on 26-vuotias. 18-vuotiasta voisi kutsua "tosi nuoreksi".

Vierailija
151/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko järkevää ottaa Sakke tuonne..? Tiedettiin kuitenkin mikä tilanne hänellä oli meneillään. 

Vierailija
152/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyösti alkoi heti puuhaamaan porukan hyväksi. Ei ole tullut viidakkoon pelkästään valittamaan.

Vierailija
153/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin selvisivät tuosta syöntitehtävästä, olihan ruoka aika iljettävää.

Vierailija
154/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiika vähän omaperäistä ideaa ja jotenkin aika rönsyileväää leikkattua materiaaalia ja tarinankerrontaa. Liikaa luotetaan johonkin tusinajulkkuihin jotka ovat olleet piilossa liian kauan.

Vierailija
155/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyösti alkoi heti puuhaamaan porukan hyväksi. Ei ole tullut viidakkoon pelkästään valittamaan.

Mä en jaksais kauheen pitkään kuunnella noin hidasta ja raaaauhaaallista puhetyyliä, millä Kyösyi puhuu.

Vierailija
156/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiika vähän omaperäistä ideaa ja jotenkin aika rönsyileväää leikkattua materiaaalia ja tarinankerrontaa. Liikaa luotetaan johonkin tusinajulkkuihin jotka ovat olleet piilossa liian kauan.

Jos ohjellma jää liika etäiseksi ja sekavaksi niiin peli on menetetty. Intensiiivisyyttä lisää ja jännityskerrointa suuremmmalle.

Vierailija
157/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ohjellma jää liika etäiseksi ja sekavaksi niiin peli on menetetty. Intensiiivisyyttä lisää ja jännityskerrointa suuremmmalle.

Intensiiivisyydellä tarkoitetaan mm samaistuttavuuutta.

Vierailija
158/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeä

Vierailija
159/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerttu on kyllä kaunis.

ja mikä perä ku äsken pyllisteli

Vierailija
160/1434 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että nyppii tuo Jannen ja Akun "hulvaton" hassuttelu. 

tuntuu että kaikissa näissä ohjelmissa on samaa ala-aste tasosta hassuttelu huumoria nykyään