“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku vuonna 2022 luulee, että "ulkomailla" syödään kaikki mikä liikkuu ja eletään muutenkin kuin luolaihmiset? No miten se Esko kuitenkin on oppinut yökkimään suolenpätkille, vaikka hänkin on kotoisin Etelä-Amerikasta ja siellä koko lapsuutensa viettänyt? Vai olisiko kuitenkin niin, että teillä ra sisti sesti kommentoivilla on luuloja enemmän kuin tietoa? 🤔
Esko ei kai pystynyt siellä syömään ja perhe lähetti hänet Suomeen.
Mämmin ja läskisoosin perässähän ne kaikki tulee.
Minua tympäisee mämmin kanssa ilveily, sitähän laipioidaan kouraan satamaan saapuville naureskellen. Nuorison on pakko mennä ilvelyyn mukaan, ollakseen cool. Mämmi on hyvin terveellista ja kuitupitoista syötävää, vaikkapa kerran vuodessa.
Kehuskellaan kuinka maailmalla on vedetty kaikkea napaan hyvällä ruokahalulla, mutta kotimaan puhtaita antimia halveksitaan.
Onko Jaakko ja Nuppu tosielämässä pari?
Vierailija kirjoitti:
Onko Jaakko ja Nuppu tosielämässä pari?
Ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tullut uutta jaksoa?
Koskav se on finaalijakso, joka näytetään TVssä ensi viikolla.
Voi tylsyys, olin jo valmistautunut katsomaan finaalin tänään :(
Koska tulee semmonen Running Man (Juokse tai kuole) henkinen tosi TV, missä laitettas aivottomat some-bimbot juoksemaan pakoon Anneli Jäätteenmäkeä ja Sanna Ukkolaa? Sitä jaksaisi katsoa.
Suomalaiset julkkikset on säälittäviä esittäjiä joita ei jaksa kukaan katsoa. Päästäkää ne nyt pois sieltä TV:stä.
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nuo sellaiset on jääneet, joilla on parhain hyväntekeväisyyskohde.
Noita itsekin voisin kannustaa. Mutta oli kisassa myös sellaisia, joitten hyväntekeväisyys kohteelle en koskaan antaisi senttiäkään.
Viitsiikö joku kertoa ketkä siellä on? Jaakko, Nuppu, Esko? Mulla jäi seuraaminen ihan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita itsekin voisin kannustaa. Mutta oli kisassa myös sellaisia, joitten hyväntekeväisyys kohteelle en koskaan antaisi senttiäkään.
Viitsiikö joku kertoa ketkä siellä on? Jaakko, Nuppu, Esko? Mulla jäi seuraaminen ihan kesken.
Siellä on vielä Jaakko, Nuppu, Sini ja Kyösti.
Vierailija kirjoitti:
Voi tylsyys, olin jo valmistautunut katsomaan finaalin tänään :(
Varmaan Masters Chef ohjelmassa sama juttu, ettei finaalia näytetä ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kiva että Sini on. Kiva hyväntekeväisyyskohde hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kiva että Sini on. Kiva hyväntekeväisyyskohde hänellä.
Joo. Sinillä on hyvä ja harvemmin esillä ollut hyväntekeväisyyskohde.
ja miksi turhaan mainita että mikä se hyväntekeväisyyskohde sitten on?
Is still the jungleboy with the game?
Vierailija kirjoitti:
ja miksi turhaan mainita että mikä se hyväntekeväisyyskohde sitten on?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6d062c21-576d-4171-8729-50b2882…
On vastenmielistä katsella kilpailijoiden yökkäilyä ja kakomista, torakoiden ja matojen syömistä ja panikoituvaa ahdistusta. "Suoli tuntuu olevan vaikea". Mikä tämän tarkoitus on? Mitä tämä todistaa?
Miksi tällaisiin formaatteihin pitää tunkea täysin luonnotonta, järkyttävää pakottamista tekemiseen joka ei ole ihmiselle ominta? Onko ajatus se, että mikä tahansa (kuten nykymeininki on) on sallittua, mitä tahansa pitää tehdä? Mikä vain on "normaalia".
Maku on mennyt koko ohjelmaan ja sen ratkaisuihin kilpailun sisällöstä. Yäk. Yäk. Yäk. Vai kuka voi sanoa pitävänsä tätä normaalina? Kuka? Mihin meitä kasvatetaan? Millaiseen toimintamalliin?
Lukihaerikko kirjoitti:
Koska tulee semmonen Running Man (Juokse tai kuole) henkinen tosi TV, missä laitettas aivottomat some-bimbot juoksemaan pakoon Anneli Jäätteenmäkeä ja Sanna Ukkolaa? Sitä jaksaisi katsoa.
Suomalaiset julkkikset on säälittäviä esittäjiä joita ei jaksa kukaan katsoa. Päästäkää ne nyt pois sieltä TV:stä.
Kyllähän näitä selviytymis formaatteja olis jos vaan uskaltas joku tehdä
- täysipäinen vihreiden puoluekokouksessa
-jumissa esko eerikäisen kanssa hississä
-peppu paljaana gaybaarissa
Vierailija kirjoitti:
Is still the jungleboy with the game?
WHO?
Esko ei kai pystynyt siellä syömään ja perhe lähetti hänet Suomeen.