“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Antonio Flores yllätti minut homofobisen rasistin täysin. Oli tuossa sarjassa kuin kotonaan. Positiivinen ja iloinen koko ajan ja ennen muuta hyvä kilpailija. En olisi "pekanpatjasta" uskonut.
Jaakko Parkkalin ärrän sortaminen on tuskallista kuultavaa.
Ja: kuinkahan kauan menee, ennenkuin ensimmäinen tasa-arvon soturi pääsee julistamaan kuinka puheterapiaa harjoittava terapeutti on syrjivä rasisti?
Ärrävika on vika, ja siihen on helposti saatavissa apua. Kyse on todellakin siitä, että kyse on puheviasta jonka pystyy - ja pitääkin pystyä - korjaamaan.Kyse ei ole syrjinnästä.
Sairasta eläinrääkkäystä koko ohjelma. Boikotoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja: kuinkahan kauan menee, ennenkuin ensimmäinen tasa-arvon soturi pääsee julistamaan kuinka puheterapiaa harjoittava terapeutti on syrjivä rasisti?
Ärrävika on vika, ja siihen on helposti saatavissa apua. Kyse on todellakin siitä, että kyse on puheviasta jonka pystyy - ja pitääkin pystyä - korjaamaan.Kyse ei ole syrjinnästä.
Mua ei häiritse pätkän vertaa. Antonio oli ihanin ja mun suosikki. Nuppu ja Jaakko vaikuttaisi oivalta parilta reaalimaailmaankin. Kaikki viimeiset neljä tyyppiä tuntuvat kilteiltä ihmisiltä. Eskon kuvittelin mukavammaksi, mutta olikin aikamoinen kitisijä ja vähän ylimielinenkin, kun osoitti mieltään; toisten jutut oli liian tyhmiä maailman miehelle. Vois jättää sanomatta ääneen, antaa vaan ikävän mielikuvan itsestään. Onneks ei voittanut.
Kuka urpo tekee tästä ”official”-avauksen? Tuo on niin täyttä sontaa, että sitä voi kommentoida ihan missä haluaa ken haluaa. Itse en ole viitsinyt katsoa viittä minuuttia enempää.
Jaakko ei taida pärjätä loppukilpailussa, kun on niin onneton yleistieto.
Vierailija kirjoitti:
Parkkali on todella raskas tyyppi.
Eihän se kovin raskas ole, paremminkin kevyt, ainakin painoltaan.
Minusta on paremminkin huvitavaa ja tietysti viihdettä, kun Parkkali oli ulalla joka tehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Antonio olisi varmaan loistanut viimeisessä tähtitehtävässä, missä piti syödä ällöttäviä ruokia (taas). Esko tippui juuri ennen kuin olisi saanut palkinnoiksi videotervehdyksen Vikeltä kotoa. No ehkäpä tuptanto näytti sen hänelle silti. Janne ja Aku olivat kyllä voineet antaa viimeisellä Viidakkokioski-käynnillä ne kaikki muutkin tuotteet leiriin. Sen verran kaunis oli Köpin ja Nupun laulu. Ja ettei tuotteet mene hukkaan. Sinne jäi vielä cola, sipsit, muut hedelmät, kala, yms.
Antoniolle oli ilmeisesti kovinkin tuttua eläinten syönti, Antonion kotimaassa on varmaan syöty eläinten aivot ja ne eläimet, mitä meillä on lemmikkeinä.
Ainakin vaikutti, että se söi yhtä ahneesti, kuin meillä syödään tavallista päivällistä.
Onneksi nuo sellaiset on jääneet, joilla on parhain hyväntekeväisyyskohde.
Noita itsekin voisin kannustaa. Mutta oli kisassa myös sellaisia, joitten hyväntekeväisyys kohteelle en koskaan antaisi senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nuo sellaiset on jääneet, joilla on parhain hyväntekeväisyyskohde.
Noita itsekin voisin kannustaa. Mutta oli kisassa myös sellaisia, joitten hyväntekeväisyys kohteelle en koskaan antaisi senttiäkään.
No voi tsiisus, kauan säkin jaksat tätä samaa. Antonio on jo tippunut, ei tarvitse enää huolehtia siitä, ettei voittopotti mene suomalaiselle kohteelle. Vaihda jo levyä. Ihme, ettet maininnut mitään irvistyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko ei taida pärjätä loppukilpailussa, kun on niin onneton yleistieto.
Onko varmaa, että loppukilpailussa testataan myös yleistietoa? En ole seurannut muiden maiden versioita, joten ei tietoa miten lopullinen voittaja valitaan. Toivottavasti finaalitehtävä olisi mahdollisimman monipuolinen ja sellainen, että kaikilla olisi mahdollosuudet loistaa joissakin osuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei häiritse pätkän vertaa. Antonio oli ihanin ja mun suosikki. Nuppu ja Jaakko vaikuttaisi oivalta parilta reaalimaailmaankin. Kaikki viimeiset neljä tyyppiä tuntuvat kilteiltä ihmisiltä. Eskon kuvittelin mukavammaksi, mutta olikin aikamoinen kitisijä ja vähän ylimielinenkin, kun osoitti mieltään; toisten jutut oli liian tyhmiä maailman miehelle. Vois jättää sanomatta ääneen, antaa vaan ikävän mielikuvan itsestään. Onneks ei voittanut.
Antoniolla on känsä alahuulessa.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanu ärsyttää toi Nuopu tossa söpöilyssään ja ton Jaakon perään kuolaaminen.
Nuopu tai Nuppu, minua ärsytti alussa suunnattomasti, kun hän puhui kuin viisivuotias naukumalla. . Nyt puhuu jo pikkasen normaalimmin, kuten auikuinen ihminen. Kuka muuten jaksaa häntä vapaaehtoisesti kuunnella?
Osa ei opi sanomaan ärrää puheterapiasta huolimatta. Tunnen parikin, jotka vielä aikuisenakaan eivät osaa sanoa ärrää, vaikka lapsena on yritetty terapiaa. Heitä oma puhevika ei häiritse. Ovat 30-40 vuotiaita
Kohta se tulee tämäkin ohjelma päätökseensä. Ja pikkuhiljaa moni ohjelma jää kesätauolle. Kesässä on se huono puoli, että telkkarista ei tuu paljon mitään. Ja turha sanoa, että voi ulkoilla. Ei siellä ulkonakaan koko ajan voi olla. :)
Vierailija kirjoitti:
Antonio Flores yllätti minut homofobisen rasistin täysin. Oli tuossa sarjassa kuin kotonaan. Positiivinen ja iloinen koko ajan ja ennen muuta hyvä kilpailija. En olisi "pekanpatjasta" uskonut.
Olisiko sen Antonion pitänyt homoilla tuolla viidakossa, ei siellä vaan ollut muita homoja, niin ei homoilu olisi onnistunutkaan. Tuolla haaviston maskotilla, pikkupojan kokoisella, on aina sama ilme.
Vieläkö joku vuonna 2022 luulee, että "ulkomailla" syödään kaikki mikä liikkuu ja eletään muutenkin kuin luolaihmiset? No miten se Esko kuitenkin on oppinut yökkimään suolenpätkille, vaikka hänkin on kotoisin Etelä-Amerikasta ja siellä koko lapsuutensa viettänyt? Vai olisiko kuitenkin niin, että teillä ra sisti sesti kommentoivilla on luuloja enemmän kuin tietoa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku vuonna 2022 luulee, että "ulkomailla" syödään kaikki mikä liikkuu ja eletään muutenkin kuin luolaihmiset? No miten se Esko kuitenkin on oppinut yökkimään suolenpätkille, vaikka hänkin on kotoisin Etelä-Amerikasta ja siellä koko lapsuutensa viettänyt? Vai olisiko kuitenkin niin, että teillä ra sisti sesti kommentoivilla on luuloja enemmän kuin tietoa? 🤔
Niinpä. Eikä kaikki suomalaistenkaan perinne herkut juuri tänä päivänä houkuttele. En esimerkiksi itse ikinä alkaisi lotraamaan verellä, veripalttua/veriohukaisia kokaten.
mainos tauoilla surffailen kanavia tuan ohjelman mainostajat menevät ei ikinä palstaan. MONILLA PERHEILLÄ ON VIHKO PÖYDÄLLÄ INHOKEISTA. FAZSER JA VALIO VOIVAT KESKITTYÄ VENÄJÄLLÄ MARKKINOINTIIN
Joo ei tällaista ole hauska katsoa. Jouduin laittamaan äänet pois, koska en kestä kuunnella yökkimistä ja olin silti oksentaa, vaikka en katsonut Eskon matojen syöntiä