Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official

Vierailija
15.12.2021 |

Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html

Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.

Kommentit (1434)

Vierailija
1/1434 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on pienet julkkispiirit, samat ihmiset pyörivät eri ohjelmissa.

Vierailija
2/1434 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Pekka ja Antonio ovat eronneet. Tämäkö se Esko Eerikäisen ilmoitus olikin? Moni luuli,että tänään ilmoitetaan miehen roolista Salatuissa elämissä. Jollakin oli siis vihiä miehen roolista tässä sarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1434 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä kestää Janne Katajaa ja Aku Hirviniemeä juontamassa, tämä Game Showkin on jäänyt katsomatta heidän takiaan.

Vierailija
4/1434 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten hyväntekeväisyyskohteet esitellään MTVn sivulla:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-olen-julkkis-paastakaa-m…

Vierailija
5/1434 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa ainutkaan aloituksessa mainittu, en tunne puoltakaan mainituista enkä tiedä miksi edes pitäisi? Jotain some"vaikuttajia" ilmeisesti, mitä nämä ovat elämässään koskaan tehneet tai saavuttaneet?

Vierailija
6/1434 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kohteita kaikilla kisaajilla mihin keräävät siis.

Vierailija
7/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kannattaa Sieppiä, koska niin monia (miehiä) sieppaa hänen tekemisensä.  Satu Silvo taitaa olla ainoa mua oikeasti kiinnostava osallistuja mutta hänen takiaan tuskin viitsin haaskata aikaani tähän.

Vierailija
9/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo ulkoministeri Pekka Haavisto pitää mainita?

Vierailija
10/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei Kari Tapion aviottoman pojan veli ole mukana.

Vierailija
11/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin helpolla sitä voi Suomessa tehdä rahaa. Ulkomailla näille maksetaan tästä isoja osallistumispalkkioita. Voittajalle on luvassa taas joku 50 k€?

Vierailija
12/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI PÄÄSTETÄ :... Pysykööt siellä!( Joo huomenta luin Aloittajan otsikon ja oon nähny mainoksia tästä ohjelmasta , eli tiedän mistä on kyse.).

.

Vierailija
13/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsoa, miten Sieppi pärjää...vetääkö jo porot eka päivänä.

Ei mulla oikeesti ole mitään häntä vastaan, mutta hänellä ei aina huumorin kukka kukoista😄

Vierailija
14/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisikö joku vielä yhden uuden turhan ja entisiä muistuttavan formaatin, johon saa tungettua julkkiksia kisaamaan?! Ja Hirviniemi ja Kataja taas, ei helvata......

Vierailija
15/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs ei oo mitään jännittävää. Julkkikset ei kisaa potista vaan menee hyväntekeväisyyteen joten mitään peliä ei ole tulossa. Tää ois hyvä jos kilpailija voittaisi ton koko potin itselleen. Ja mä lopetan ohjelman kattomisen jos Aku ja Janne kommentoi noiden kilpailijoiden suoritusten päälle. Ja kertoo paljon ohjelman tasosta kun trailerissa Janne Kataja ja Aku Hirviniemi laulaa. Jopa myyrä on parempi ja saa enemmän katsojia. Siinä sentään juonittelua ja kuppikuntia on, ja siinä saa rahapotin itselleen. Tää on loma viidakossa jossa pitää suorittaa tehtäviä.

Vierailija
16/1434 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa kisataan rennolla, hauskalla otteella. Eli pelailua ei ole paljon mutta voihan ihan hyvä olla.

Vierailija
17/1434 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso perjantaina Maikkarilla. Pitänee katsoa, jos ohjelma on huono, niin seuraavaa ei sitten enää tarvitsekaan katsoa.

Vierailija
18/1434 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tämä ohjelma herätti kiinnostukseni, en ole juurikaan suomalaisia kisailuohjelmia seurannut. Voin antaa mahdollisuuden. Kataja ja Hirviniemi toivottavasti eivät ole pääosissa, mutta kilpailijoissa on monta tavallaan uuttakin tv-kasvoa (siis ei joka kisassa mukanaolleita): Jussu Pöyhönen, Kyösti Mäkimattila, Sakari Pietilä nyt vaikka.

Vierailija
19/1434 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää katsomatta Akun ja Jannen vuoksi.

Vierailija
20/1434 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini Sabotagella lahjoituskohde on erittäin hyvä. En katso ohjelmaa kuitenkaan. Sanoisin VMP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi