Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka uskaltaa kysyä tapaamista vain ollessaan baarissa?

Vierailija
24.03.2015 |

Eli tällainen tapaus, olen tapaillut yhtä miestä, lähinnä siis vain ilta-aikaan viihteellä ollessani. Eli hän kyselee aina koska olen menossa ja tulee sitten samaan paikkaan. Ja jos on itse jossain liikenteessä, laittaa viestiä, että olenko jossain. Kerran olen käynyt hänen kans elokuvissa ja kahvilla.

Hän on ujo ja hiljainen ja varmaan uskaltautuu lähelleni paremmin pienissä promilleissa. Kännissä hän ei koskaan ole, siis liikaa.

Joskus mietin, että kelpaanko hälle vain hiprakassa. Ja kaiken lisäksi, hän ei ole seksin perään, olemme tavanneet monta kertaa ilman seksiä.

Onko hän vain outo vai antaisinko kuitenkin mahdollisuuden..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo

Vierailija
2/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kesyttää ujo mies? :) Pitääkö minun olla enemmän aktiivinen vai passiivisempi ettei pelästy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:26"]Miten kesyttää ujo mies? :) Pitääkö minun olla enemmän aktiivinen vai passiivisempi ettei pelästy?
[/quote]
Minä ainakin pitäisin aktiivisemmasta naisesta, olisi helpompi olla "vietävänä". Osoita ainakin selvästi, että välität miehestä niin se voi rohkaista. Jos olette jo pidemmän aikaa tunteneet toisenne, voit nostaa suoraan kissan pöydälle.

Vierailija
4/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu jotain puoli vuotta. Ehkä mä seuraavan kerran voin kysyä suoraan, että haluaako hän että minä vien ja hän vikisee vai odottelenko vain hänen suunnaltaan jotain kontaktia..

AP

Vierailija
5/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa että alkoholi vääristää ihmisen hormonaallista toimintaa. Yritä tavata häntä muualla kuin anniskelupaikoissa  ja selvinpäin.

Pyydä ulkoilemaa kanssasi, tai museoon tai ihan minne vaan muualle kuin noihin räkälöihin. Näin opitte tuntemaan toisenne oikeasti. Ja jos sitten ei syty mitään molemmin puolista teidän välille tiedätte jatkaa omaa elämäänne toisaalla.

Vierailija
6/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain enemmän juomis-/ baariseuraa? Ei sitä taida perinteinen treffailu kiinnostaa. Onko sopinut tapaamisia esim. kahville ja sitten perunut niitä? Puolessa vuodessa yhdet vai kahdet normaalit treffit on aika vähän...