"Ticetin haalarista saa hyvin kirpparilla"
naurattaa nämät ihmiset. sitten yritetään myydä polvet puhki kuluneita tai pesussa haalistuneita haalareita jopa 60€! Ihan ihme porukkaa!
Kommentit (8)
Mä sain polvista kuluneista ticketin housuista ja lähes uudenveroisesta takista yhteensä vain 20 euroa. Ja olin maksanu kuiteski 250 euroa setistä
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:56"]Joku ostaa kuitenkin.
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:56"]Joku ostaa kuitenkin.
[/quote] No ei kuule osta rikkinäistä haalaria tuolla hinnalla.
No saa siitä paremmin kuin Cirafista, tosin on alunperinkin maksanut paljon enemmän.. ja nyt tullaan kuorossa sanomaan, että mä ostankin alesta niin ei maksa enempää. No saa sitä Cirafiakin varmaan alesta, pilkkahinnalla.
Mut se on vähän outoa, kun joillain ei ilmeisesti kulu puvut lainkaan, kun pitää aina kehua että myydään samalla hinnalla kuin on ostettu. Onko ne sitten niitä "Älä Jari konttaa siellä, ettei haalari mene rikki"-tyyppejä.
Mun wt yksinhuoltaja tuttava pukee lapset vaan Ticketin haalareihin. Muuten lapset kulkee ryysyissä, mutta haalari pitää olla T2H ja ihan sama missä kunnossa kunhan merkki näkyy.
En ikinä maksais merkistä tai mistää käytetystä haalarista noin paljo :O maksan uutrna ilomielin siitä mikä itsestä näyttää hyvältä, monesti just ne merkkituotteet on uutenaki kauheita reuhkoja..
Mä ostin ticketin vk-haalarin 15 eurolla, jalkalenkki oli poikki ja yksi nappi puuttui nappilistasta, muuten hyvä kunto. Mielestäni ihan ok hinta.
Minä myin De Waltin akkukoneen kirpparilla 30 eurolla.
Maksoi aikanaan 220e. Tein ihan hyvän tilin. Ostan rahoillani ehkä rahkaa.
Joku ostaa kuitenkin.