Tältä näyttää terveelliset elämäntavat omaava melkein 40v-nainen
http://www.findance.com/uutiset/25325/38-vuotiaasta-povipommista-tuli-uskomaton-fitness-hottis
Rintoihin en ota kantaa, mutta muuten vartalo on sellainen kuin sen pitää olla.
Kommentit (40)
Tuo eukko ei ole luomua nähnytkään.
Ja joku reppana luulee että eukko näyttää luonnossa tuolta kuin kuvissa! Kuvat on käsitelty ja ilman meikkiä voi näyttää kuivan kesän oravalta jolla on 2 ilmapalloa tunkettu tisseiksi.
Kyllä on kaukana terveellisestä ap:n käsitys terveestä 4kymppisestä naisesta...
Taitaa olla vähän photoshopattuja kuvia.
Järkyttävät munkit! Itsellänikin luomut f-kupit, mutta ne ovat ihan minit noihin verrattuna.
Jos joku luulee, että nuo tissit on aidot niin voi herran jestas. Ei kai fitnesstähdellä joka on noin siro voi olla luonnostaan noin jäätäviä palloja.
Selvästi myös photoshoppi ollut vaikuttajana ja koko päivä taitaa kulua hänellä kehon ylläpitämiseen. Ei työssäkäyvällä, varsinkaan perheenäidillä ole mahdollisuutta sellaiseen treenimäärään ja rahaa sellaiseen ruokavalioon, mitä nämä syö.
Ahahah, taas tätä epätoivoista pro-anoreksiasettiä :D Ap onko thigh gap ja bikini bridge kanssa must-juttu?!
Jokaisen fiksun, kolme lasta synnyttäneen nelikymppisen salainen haavehan on saada nuoren pojan kroppa jumalattomilla silareilla. (sic!)
PS: oletko kuullut photoshopista, koska sitähän noihin kuviin ei ole käytetty. Raakakuvia kaikki tyynni.
Alapeukkujen määrästä päätellen kateellisia riittää.
Naamasta vanhempi. Muu kroppa kaunis.
Otsikon luettuani kuvittelin että linkissä olisi taas joku lättäperse vaatehenkari mutta tällä naisella olikin oikeasti hyvä kroppa. Lukuunottamatta rumia silareita.
Liian riuku vyötäröltä, menisi halatessa katki. Rinnat liian muoviset.
Onhan tuo hyvännäköinen (miinus silarit) mutta kyllä mulle tulee jotain ihan muuta mieleen sanoista "terveelliset elintavat omaava nelikymppinen"
Voisin vaihtaa kroppani tuohon jos sen saisi ilman noita hirveän näköisiä silareita...joten en vaihda. Noi on oikeesti tosi RUMAT!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:08"]Ihmisen irvikuva. Surullista :(
[/quote]
Etköhän sinä oo ennemmin ku sua kattoo :D tos ei oo mikään vialla paitsi liian isot silikonit
Onneksi mun vaimo ei näytä tuolta, järkyttävä muija! Mun vaimo on ihanan naisellinen, vartaloltaan sellainen Marilyn-tyyppinen, pitempi kyllä ja hiukka on lihaksiakin, koska harrastaa liikuntaa aika paljon. ja luomu on tottakai, ihanan pehmeä ja sopivan kurvikas.
https://instagram.com/p/r-QEUSu4LG/ siinä kans kohta nelikymppinen itsestään huolta pitävä nainen.
Tarja on ihana. Muutama lisäkilo vielä, niin olis tosi nam.
Siis mitä, miten joku voi edes väittää noita luomuiksi? Eikai noin pienellä rasvaprosentilla ole fyysisesti edes mahdollista omistaa noin isoja tissejä luomusti. Jos se vähäinen rasva olisi kaikki tuolla tisseissä, eihän sitä jäisi muualle lainkaan ja nainen kuolisi. Ja jos tuo olisi muka pelkkää rintarauhasta niin sittenkin pitäisi puhua jo jostain sairaudesta.
Tissit ei voi olla aidot, koska eivät näyttäisi tuolta tuommosten tuettomien bikiniliivien kanssa. Olen itse lähes 40v kroppa on hyvä ja naama nuori ja tissit melko kiinteät dd tai f. Nännit osoittaa hieman yläviistoon ilman liivejä ettei mitkään hirveät riipparit kuitenkaan. Mutta en todellakaan voi käyttää tuollaisia liivejä, pitää olla kaarituet ja tukevat kupit jotta näyttää tolta. Ihan selkeät silarit nuo on. Vielä jos rasvaprosentti on tuo niin miten jäätävät ne tissit on olleet aiemmin kun oletettavaa että tisseistäkin rasvaa lähtenyt? Ja siinä tapauksessa ne olisi tyhjemmät ja roikkuvampi ihokin.
Paremman näköinen olisi ilman noita silikoneja.