Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Mikko Leppälömpi kertoo: Oon sujut uusien leegojen kanssa

Vierailija
24.03.2015 |

Leppälömpi ei haikaile enää vanhojen leegojensa perään vaan on laskenut ne haudan lepoon yhteisymmärryksessä frentsujen kanssa. - Pieni muistotilaisuus pidettiin frentsujen kesken. Katseltiin kuvia musta niiltä ajoilta, kun kaikki mun leegot oli vielä luontoäidin kädenjälkeä. Leppälömpi katsahtaa alas ja vetää henkeä jatkaen: - Mutta enää ei itketä. Uskon elämän kantavaan voimaan! Ja nää uudet leegot on ihan siistit!

Toimittaja on hämmästynyt, koska edellisellä tapaamisella Leppälömpi oli kovin vaisu ja jätti lopulta haastattelun kesken. Nyt Leppälömpi säteilee ja juttua piisaa. Mistä oikein on kyse?
- No kun mä tajusin, että mä olen feimös TEE VEE-kasvo ja mun täytyy get over it, jotta mun success, prospérité ja framgång voi jatkua. - -- Nyt mä lähden Tähdet, tähdet -kuvauksiin! Kiireinen businessmies, what can you do? Leppälömpi virnistää ja hymyilee toimittajalle juostessaan ulos ovesta kohti studiota.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu. Aiotko postata tämän vielä montakin kertaa?

Vierailija
2/3 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 05:21"]Vanha juttu. Aiotko postata tämän vielä montakin kertaa?
[/quote]

Kyllä minä nyt ihan ekaa kertaa kerroin Leppälömmen päässeen yli asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin pahasti suivaannutte Leppälömmen kuulumisista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme