Elämän kova koulu
Kommentit (15)
Moukat, olen DOSETTI, koulussa Elämän Korkeakoulu.
Ammatti:Kotiäiti :D
Koulutus: Elämän kova koulu xD
Ollaan vaan lähetty... Ketä meitä nyt oli.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:46"]Ollaan vaan lähetty... Ketä meitä nyt oli.
[/quote]
Hä?
Mulla on teille arvoitus: Mieheni pyörä varastettiin pari vuotta sitten. Pyörä löytyi muusta syystä tehdyn kotietsinnän ohessa erään naisen asunnosta. Löysimme naisen facebookista.
Kysymys: Mitä nainen mainitsi koulutukseksensa?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:50"]Mulla on teille arvoitus: Mieheni pyörä varastettiin pari vuotta sitten. Pyörä löytyi muusta syystä tehdyn kotietsinnän ohessa erään naisen asunnosta. Löysimme naisen facebookista.
[/quote]
EKK xD
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:50"]Mulla on teille arvoitus: Mieheni pyörä varastettiin pari vuotta sitten. Pyörä löytyi muusta syystä tehdyn kotietsinnän ohessa erään naisen asunnosta. Löysimme naisen facebookista.
[/quote]
EKK xD
[/quote]Oikein! :'''D
Miksi mies elättäisi kotiäidin? Miksi ostaa sille vuittonin laukkuja? Antaa akan shoppailla lapsille merkkivaatteita? Miksi (paskaluuseri) kotiäiti on kelvannut noin rikkaalle miehelle jonka rahat riittää tohon kaikkeen? Miksi mies ei vaihda tuota luuseria työssäkäyvään kunnolla koulutettuun naiseen?
Niin.. Mieti sitä. Ehkä ne kotiäidit ovat naisista parhaimmat..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 00:55"]Miksi mies elättäisi kotiäidin? Miksi ostaa sille vuittonin laukkuja? Antaa akan shoppailla lapsille merkkivaatteita? Miksi (paskaluuseri) kotiäiti on kelvannut noin rikkaalle miehelle jonka rahat riittää tohon kaikkeen? Miksi mies ei vaihda tuota luuseria työssäkäyvään kunnolla koulutettuun naiseen?
Niin.. Mieti sitä. Ehkä ne kotiäidit ovat naisista parhaimmat..
[/quote]Älä nyt ole noin huumorintajuton.
LUKION KOVA KOULU!
LUKION KOVA KOULU!
muut voi käydä yli opiston mutta minäpä kävin elämän kovan kirje kurssin hyväksytyin arvo sanoin