Hannele Laurin miesmaku, samaa utopiaa kuin muillakin naisilla.
Miehen pitäisi olla n. 50-60 vuotias ja Al Pacinon näköinen, toteaa Hannele Lauri, jotta mies kelpaisi hänelle.
Samaa jäätävää sokeutta omalle tasolleen tuntuu olevan muillakin naisilla. Siis miksi ihmeessä joku 50-kymppinen komea mies ottaisi itselleen kohta 8-kymppiä käyvän eläkeläisnaisen?? Tuo 50-v Al Pacinon näköinen mies pyörittelee n. 10 vuotta nuorempia vielä lisääntymisiässä olevia naisia. Ei heille kelpaa ikäloppu röökimummo.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tyydy kakkosvaihtoehtoon, kun miehet tekevät, jos eivät saa sitä ykkösvaihtoehtoa.
Näin on, koska mies haluaa joka tapauksessa ruuanlaittajan ja siivoojan kuitenkin, vaikkei se olisikaan muuten unelmanainen. Nainen taas on mieluummin yksin ja soittaa remonttimiehille ja vie autonsa ammattilaisille renkaidenvaihtoon kun tarvitsee.
Jostain syystä nuoremmat miehet kuitenkin lähestyvät häntä jutusta päätellen jopa riesaksi asti toisin kuin palstapetterit luulevat.
Sitä paitsi tupakointikin toimii fetissinä, mitä en itse varsinaisesti ymmärrä. Itse olen enemmänkin jalkamiehiä.
Pojat on kännissä porukalla lähettäneet käntylle kikkelikuvan ja nyt luulee olevansa kovinkin haluttu lumoojatar. :D
Ainahan Hannele - tai kuka tahansa - voi vaatia. Eri asia, löytääkö sitä, mitä vaatii.
Kyllähän tällä palstalla miehetkin vaativat parikymmentä vuotta nuorempaa ymsyms.
Vierailija kirjoitti:
Pojat on kännissä porukalla lähettäneet käntylle kikkelikuvan ja nyt luulee olevansa kovinkin haluttu lumoojatar. :D
No tällä palstalla miehet ovat ihan pähkinöinä jos nuori nainen katsoo edes päin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällä palstalla miehet ovat ihan pähkinöinä jos nuori nainen katsoo edes päin kaupassa.
Mutta nyt onkin kyse Hannele Laurista. Karita Mattila toinen samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä viihdyn tosi hyvin yksinkin, joten mä olen just niitä tyyppejä joille kelpaa vain tosi mukava, fiksu, komea ja ystävällinen mies. Olen yksinkertaisesti onnellisimmillani joko yksin tai tosi mieluisan miehen kanssa, kädenlämpöinen ei kelpaa. Mikä järki siinä siis olisi, että ottaisin minkä hyvänsä takatukka-Tanelin, kunhan nyt ei ole väkivaltainen alkoholisti?
Olen kyllä itsekin koulutettu, urheilullinen, kiva ja itsestäni huolehtiva, eli on mulla varaa vaatiakin.
Ai leuhka ja nimittelevä ihminen on "kiva"?
Koet siis että minun täytyy olla ihmisenä tosi ilkeä koska käytin termiä ”Takatukka-Taneli?”
Se on ehkä lempein ilmaisu mitä tästä koko ketjusta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Al Pacinohan on lyhyt mieheksi, eikö tämä nyt sodi kaikkien palstaulien pituusteoriaa vastaan?
Sekö tässä on ongelma?
pituudella ei oo väliä naiselle silloin kun miehellä on kova "status". sentit lentää romukoppaan
Koskahan miehet oppivat statuksen ja karisman eron? Nuori Al Pacino olisi saanut lyhyydestään huomimatta varmasti seuraa, vaikka olisi ollut jonkun räkälän persaukinen baarimikko tai jopa työtön :D
Rahaan ja kuuluisuuteen vaan on helppo tarttua, kun ne ovat niitä oman itsensä ulkopuolisia asioita. Karisma ja keskustelutaito ei ole.
Siis tämä!! Karismaattinen mies saa AINA seuraa vaikka olisi mikä pennitön tappi. Katsoin juuri dokumentin Pavarottista, ja hän oli naisten mieleen jo nuorena metrin mittaisena tyhjätaskuna. Mutta on toki helpompi vinkua naisten pinnallisuudesta kuin mennä itseensä.
Laittakaa vaan Hannelelle viestiä, että jos kiinnostaa 30 vuotta nuorempi mies, niin kyllä onnistuu treffit. Tai jos häneen voisi itse olla yhteydessä?
Koska naiset ovat biologisesti valikoivempia. Ei voi mitään että luonto teki meistä tällaisen. Odotteleehan jotkut miehetkin sitä puolta nuorempaa kaunista naista loppuikänsä. Ihmiset nyt ovat liskoaivoja, ei sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tyydy kakkosvaihtoehtoon, kun miehet tekevät, jos eivät saa sitä ykkösvaihtoehtoa.
Näin on, koska mies haluaa joka tapauksessa ruuanlaittajan ja siivoojan kuitenkin, vaikkei se olisikaan muuten unelmanainen. Nainen taas on mieluummin yksin ja soittaa remonttimiehille ja vie autonsa ammattilaisille renkaidenvaihtoon kun tarvitsee.
Ruuanlaiton ja siivouksen tason tietäen on parempi tehdä ne itse. Pillu kun löytyy niin sillä pääsee jo pitkälle
Miehellä saa olla nuorempi nainen. Mutta ei naisella. Nyt jotain rotia, herran jumala.
Ja mulle ei kelpaisi edes ikäiseni viisikymppinen Pacinon näköinen mies :D tulkaa nyt palstaulisijat haukkumaan minutkin miten en ymmärrä tasoani :)
Vierailija kirjoitti:
Ja mulle ei kelpaisi edes ikäiseni viisikymppinen Pacinon näköinen mies :D tulkaa nyt palstaulisijat haukkumaan minutkin miten en ymmärrä tasoani :)
Pacino oli komea ekan Kummisedän aikaan, mutta nykyään väljähtyneen näköinen. Semmoinen haalistunut.
Ajattelin käydä poistamassa hampaani, jotta matchaisimme paremmin Hannelen kanssa. Kaljuuntunut kun jo olen ja puolet Hannelea nuorempi. Mp siitä
Jokin tässä ei nyt täsmää. Al pacino on 83 vuotta ja siltä myös näyttää, ei suinkaan miltään viisikymppiseltä.
Totta