Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hannele Laurin miesmaku, samaa utopiaa kuin muillakin naisilla.

Vierailija
15.12.2021 |

Miehen pitäisi olla n. 50-60 vuotias ja Al Pacinon näköinen, toteaa Hannele Lauri, jotta mies kelpaisi hänelle.

Samaa jäätävää sokeutta omalle tasolleen tuntuu olevan muillakin naisilla. Siis miksi ihmeessä joku 50-kymppinen komea mies ottaisi itselleen kohta 8-kymppiä käyvän eläkeläisnaisen?? Tuo 50-v Al Pacinon näköinen mies pyörittelee n. 10 vuotta nuorempia vielä lisääntymisiässä olevia naisia. Ei heille kelpaa ikäloppu röökimummo.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008475842.html

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli, että noin kaunis nainen meni tuhoamaan upeat kasvonsa täytteillä ja kiristyksillä.

Hän on ollut kauneimpia näkemiäni naisia, jopa maailman mittapuulla, ei pelkästään Suomen rajojen sisällä.

Totta

Vierailija
62/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tyydy kakkosvaihtoehtoon, kun miehet tekevät, jos eivät saa sitä ykkösvaihtoehtoa. 

Näin on, koska mies haluaa joka tapauksessa ruuanlaittajan ja siivoojan kuitenkin, vaikkei se olisikaan muuten unelmanainen. Nainen taas on mieluummin yksin ja soittaa remonttimiehille ja vie autonsa ammattilaisille renkaidenvaihtoon kun tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nuoremmat miehet kuitenkin lähestyvät häntä jutusta päätellen jopa riesaksi asti toisin kuin palstapetterit luulevat.

Sitä paitsi tupakointikin toimii fetissinä, mitä en itse varsinaisesti ymmärrä.  Itse olen enemmänkin jalkamiehiä.

Vierailija
64/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on kännissä porukalla lähettäneet käntylle kikkelikuvan ja nyt luulee olevansa kovinkin haluttu lumoojatar. :D

Vierailija
65/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan Hannele - tai kuka tahansa - voi vaatia. Eri asia, löytääkö sitä, mitä vaatii.

Kyllähän tällä palstalla miehetkin vaativat parikymmentä vuotta nuorempaa ymsyms.

Vierailija
66/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on kännissä porukalla lähettäneet käntylle kikkelikuvan ja nyt luulee olevansa kovinkin haluttu lumoojatar. :D

No tällä palstalla miehet ovat ihan pähkinöinä jos nuori nainen katsoo edes päin kaupassa.

Vierailija
67/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tällä palstalla miehet ovat ihan pähkinöinä jos nuori nainen katsoo edes päin kaupassa.

Mutta nyt onkin kyse Hannele Laurista. Karita Mattila toinen samanlainen.

Vierailija
68/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on aika kalkkuna

Vierailija
69/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä viihdyn tosi hyvin yksinkin, joten mä olen just niitä tyyppejä joille kelpaa vain tosi mukava, fiksu, komea ja ystävällinen mies. Olen yksinkertaisesti onnellisimmillani joko yksin tai tosi mieluisan miehen kanssa, kädenlämpöinen ei kelpaa. Mikä järki siinä siis olisi, että ottaisin minkä hyvänsä takatukka-Tanelin, kunhan nyt ei ole väkivaltainen alkoholisti?

Olen kyllä itsekin koulutettu, urheilullinen, kiva ja itsestäni huolehtiva, eli on mulla varaa vaatiakin.

Ai leuhka ja nimittelevä ihminen on "kiva"?

Koet siis että minun täytyy olla ihmisenä tosi ilkeä koska käytin termiä ”Takatukka-Taneli?”

Se on ehkä lempein ilmaisu mitä tästä koko ketjusta löytyy.

Vierailija
70/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Al Pacinohan on lyhyt mieheksi, eikö tämä nyt sodi kaikkien palstaulien pituusteoriaa vastaan?

Sekö tässä on ongelma?

pituudella ei oo väliä naiselle silloin kun miehellä on kova "status". sentit lentää romukoppaan

Koskahan miehet oppivat statuksen ja karisman eron? Nuori Al Pacino olisi saanut lyhyydestään huomimatta varmasti seuraa, vaikka olisi ollut jonkun räkälän persaukinen baarimikko tai jopa työtön :D

Rahaan ja kuuluisuuteen vaan on helppo tarttua, kun ne ovat niitä oman itsensä ulkopuolisia asioita. Karisma ja keskustelutaito ei ole.

Siis tämä!! Karismaattinen mies saa AINA seuraa vaikka olisi mikä pennitön tappi. Katsoin juuri dokumentin Pavarottista, ja hän oli naisten mieleen jo nuorena metrin mittaisena tyhjätaskuna. Mutta on toki helpompi vinkua naisten pinnallisuudesta kuin mennä itseensä.

Vierailija
71/82 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaan Hannelelle viestiä, että jos kiinnostaa 30 vuotta nuorempi mies, niin kyllä onnistuu treffit. Tai jos häneen voisi itse olla yhteydessä?

Vierailija
72/82 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat biologisesti valikoivempia. Ei voi mitään että luonto teki meistä tällaisen. Odotteleehan jotkut miehetkin sitä puolta nuorempaa kaunista naista loppuikänsä. Ihmiset nyt ovat liskoaivoja, ei sille mitään voi.

Vierailija
73/82 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea-Hannele, yäk.

Vierailija
74/82 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tyydy kakkosvaihtoehtoon, kun miehet tekevät, jos eivät saa sitä ykkösvaihtoehtoa. 

Näin on, koska mies haluaa joka tapauksessa ruuanlaittajan ja siivoojan kuitenkin, vaikkei se olisikaan muuten unelmanainen. Nainen taas on mieluummin yksin ja soittaa remonttimiehille ja vie autonsa ammattilaisille renkaidenvaihtoon kun tarvitsee.

Ruuanlaiton ja siivouksen tason tietäen on parempi tehdä ne itse. Pillu kun löytyy niin sillä pääsee jo pitkälle

Vierailija
75/82 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saa olla nuorempi nainen. Mutta ei naisella. Nyt jotain rotia, herran jumala.

Vierailija
76/82 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle ei kelpaisi edes ikäiseni viisikymppinen Pacinon näköinen mies :D tulkaa nyt palstaulisijat haukkumaan minutkin miten en ymmärrä tasoani :)

Vierailija
77/82 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulle ei kelpaisi edes ikäiseni viisikymppinen Pacinon näköinen mies :D tulkaa nyt palstaulisijat haukkumaan minutkin miten en ymmärrä tasoani :)

Pacino oli komea ekan Kummisedän aikaan, mutta nykyään väljähtyneen näköinen. Semmoinen haalistunut.

Vierailija
78/82 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin käydä poistamassa hampaani, jotta matchaisimme paremmin Hannelen kanssa. Kaljuuntunut kun jo olen ja puolet Hannelea nuorempi. Mp siitä

Vierailija
79/82 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HL on tyylitajuton nainen.

Vierailija
80/82 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tässä ei nyt täsmää. Al pacino on 83 vuotta ja siltä myös näyttää, ei suinkaan miltään viisikymppiseltä.