Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hannele Laurin miesmaku, samaa utopiaa kuin muillakin naisilla.

Vierailija
15.12.2021 |

Miehen pitäisi olla n. 50-60 vuotias ja Al Pacinon näköinen, toteaa Hannele Lauri, jotta mies kelpaisi hänelle.

Samaa jäätävää sokeutta omalle tasolleen tuntuu olevan muillakin naisilla. Siis miksi ihmeessä joku 50-kymppinen komea mies ottaisi itselleen kohta 8-kymppiä käyvän eläkeläisnaisen?? Tuo 50-v Al Pacinon näköinen mies pyörittelee n. 10 vuotta nuorempia vielä lisääntymisiässä olevia naisia. Ei heille kelpaa ikäloppu röökimummo.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008475842.html

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jokainen nainen tietää, mistä narusta pitää nykäistä jos miehen haluaa.

Mutta useimmilla miehillä ei ole mitään käryä siitä, millä nainen jekutetaan.

Vinkki: se ei ole raha eikä se ole ulkonäkö tai status, ei leuan muoto, pituus, kauniit piirteet tai lihakset. Eikä auto.

Vierailija
22/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun joku kertoisi miten Hannele Laurin kriteerit ovat keneltäkään pois? Itsellänikin on todella korkeat kriteerit miehelle ja sen takia olen yksin. Miksi tämä henkilökohtainen valinta häiritsee ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Hannele Laurilla ei saisi olla unelmia ja haaveita siitä, millainen hänen kumppaninsa tulisi olla?

En minäkään usko, että itse ns. syttyisin Hannele Laurista. - Ei hän varmasti olisi itselleni sopiva kumppani. - Hän luultavasti ajattelisi minusta samantapaisesti kuin mitä minä hänestä,

Mikä tässä kohtaa on väärin? 

Se vähän yksinkertaisempi mies

Miksi valkoritarina olet noin nyssykkä?

Olen mielelläni nyssykkä, jos merkitsee sitä, että puollustan ihmisten oikeutta omiin unelmiin ja haavisiin, niin kauan kuin niiden tarkoitus ei ole loukata tai satuttaa ketään.  Toisinaan jopa silloin kun ne kuullostavat täysin järjettömiltä, eivätkä saa varauksertonta yleistä hyväksyntää. - Kuten viimeksi tänään kun puolsin sitä, että KKO:lta oli minusta oikein puoltaa hautojen avaamista geneettistä isyystestiä varten.

Se vähän yksinkertaisempi mies

Et ole yksinkertainen mutta olet MIES. Samaa ei voi tuosta solvaajahyypiöstä sanoa. Hän on ehkäpä hyttynen, uroshyttynen ilman kärsää.

Vierailija
24/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika puutteessa pitäisi olla, että tuohon mummeliin ryhtyisi.

Saattaisi se olla aika hyvä lommottaja. Röökin imijät yleensä on.

Vierailija
25/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa haluta mutta jokainen ei saa mitä haluaa. Hannele todennäköisesti saa. Üli ei saa kuin turpiinsa.

Vierailija
26/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Miksi miesten on vaikea hyväksyä että moni nainen on mieluummin kokonaan ilman miestä kuin ottaa jonkun "vähän sinne päin". Heillä on siihen täysi oikeus, varsinkin tuossa iässä kannattaa elää just niin oman näköistä elämää kuin haluaa. Jos matchiä ei löydy niin voi voi, elämä on hyvää ilmankin. Ja jos löytyy niin jes mikä onnenpotku!

Kyllä mä ainakin tiedän että jos ja kun nykyinen suhteeni päättyy, niin en tule enää sellaista saamaan jonka haluaisin, ja olenkin sitten kviasti ihan omasta halustani ilman kokonaan :) Lisäksi olen ollut jo villi ja vapaa ja nätti ja kaikkea jo silloin nuorena, ja sain ihan tarpeeksi huomiota ja kokemuksia silloin, en tarvitse siis niitä määränsä enempää. Olen hyvilläni etten lähtenyt muiden miellyttämiseen ja "oikealla tavalla " elämiseen mukaan, vaikka minua onkin haukuttu "kevytkenkäisyydestäni", vaan olen täysin rinnoin nauttinut huomiosta ja seurasta <3 

Vierailija
27/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika puutteessa pitäisi olla, että tuohon mummeliin ryhtyisi.

Saattaisi se olla aika hyvä lommottaja. Röökin imijät yleensä on.

Älä kerro enempää tasostasi (kaatopaikka).

Vierailija
28/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Lauri todennäköisesti pitää enemmän sinkkuna olosta kuin jonkun "oman tasoisen" miehen kanssa olemisesta. Se on oleellinen seikka tässä.

Vierailija
29/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan jormat potee puutetta.

Vierailija
30/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Al Pacinohan on lyhyt mieheksi, eikö tämä nyt sodi kaikkien palstaulien pituusteoriaa vastaan?

Sekö tässä on ongelma?

Lyhyys ei haittaa mitään, jos on komeutta, karismaa, rahnoo ja maailmanluokan status. Moni pätykkä olisi tyytyväinen yhteenkin noista.

Totta kai lyhyys haittaa.

Vierailija
31/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannele Lauri on 69. Onpa tosiaan hävytöntä toivoa kuusikymppistä miesystävää, siis aivan räävitön vaatimus :D

Tyytyisivät vaan miehetkin noin pieneen ikäeroon!

Saahan sitä hakea mitä vain, mutta naisten hakukriteerit ovat naurettavia. Naisten suosimat miehet naivat nuorempiaan, eikä itseään vanhempia naisia. Kuten se Lotan vuorikiipeilijäkin näin tuoreena tapauksena. Hannele voi räkäkähiä mitä haluaa, mutta ei ole löytämässä mitään noilla kriteereillä.

Naisten etsikkoaika on muutenkin nuorina ja yli 4-kymppisenä on turha enää vänistä kun on jo paskat housussa.

Mutta ei niitä naisia haittaa jos prinssiä ei löydy. Luitko artikkelia? Hannele sanoi nauttivansa yksinolosta ja sanoi ettei tahdo enää asua kenenkään kanssa. JOS löytyy joku kriteerit täyttävä huipputyyppi niin hän voi harkita parisuhdetta, mutta muuten on tyytyväinen omaan seuraan. Mikä tuossa on naurettavaa? Jos ei löydy niin ei löydy, ei se ole keneltäkään pois.

Itsepetos. Kaljaa koneeseen ja itkien itsensä uneen.

Ei kai tuommosoille julkiselle parinhaulle ole tarvetta, jos ei ketään kaipaa. Joku Frederik on Hannelen miesvastine.

Vierailija
32/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Laurilla on varaa vaatia, koska hän on Hannele Lauri. Ei kai hän nyt voisi jossakin Iltasonnassa kehuskella, kuinka hänelle kelpaa kuka tahansa ukkeli.

Kyllä naiset viimeistään jo tuossa iässä tajuavat, mitä on realistista vaatia.

Moni nainen ei enää tuossa iässä etsi miestä, koska kokee, että ei pysty saamaan kuin korkeintaan omaishoitajaa etsivän 10 vuotta itseään vanhemman rollaattorintyöntäjän. Kaikki naiset tajuavat, että tuossa ikäluokassa naisia on jo valtavasti enemmän kuin miehiä (etenkään parisuhteeseen kykeneviä).

Vierailija
33/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Al Pacinohan on lyhyt mieheksi, eikö tämä nyt sodi kaikkien palstaulien pituusteoriaa vastaan?

Sekö tässä on ongelma?

pituudella ei oo väliä naiselle silloin kun miehellä on kova "status". sentit lentää romukoppaan

Vierailija
34/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että kaikilla on haaveensa. Ei se ole keltään pois.

Jos ap ei pysty yhtäkään naista maailmassa viehättämään eikä suostu kyseenalaistamaan suuntautumistaan, hänet on tarkoitettu kuolemaan yksin ja sukupuuttoon. Niin evoluutio toimii.

Vierailija
35/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannelella on miesmäinen kumppanipreferenssi. Naiselle tämä on muka haihattelua, mutta miehelle realismia :D

Vierailija
36/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin sitten, jos sitä haluamaansa ei löydy. 

Vierailija
37/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannele Lauri on 69. Onpa tosiaan hävytöntä toivoa kuusikymppistä miesystävää, siis aivan räävitön vaatimus :D

Tyytyisivät vaan miehetkin noin pieneen ikäeroon!

Sanopas muuta! :D Ei yhtään hävyttömämpää, kuin samanikäiseltä mieheltä toivoa jotain kolmekymppistä fitnesspimua, kuten näyttävät tekevät a la Harlin. Ja entäs Macron, ois varaa valkata vaikka millainen teinipissis. Tulkaa jo tasa-arvon aikaan!

Vierailija
38/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pacinohan on jutussa pelkkä heitto, loppukevennys.  Naisenpuutteeseensa katkeroitunut aloittaja takertuu yksityiskohtiin saadakseen polttoainetta agendalleen.

Vierailija
39/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkää kröhivä röökimuija ei edes sylkäisisi apeen tasoiseen palstakurppaan päinkään. Eikä kukaan muukaan näemmä.

Vierailija
40/82 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä viihdyn tosi hyvin yksinkin, joten mä olen just niitä tyyppejä joille kelpaa vain tosi mukava, fiksu, komea ja ystävällinen mies. Olen yksinkertaisesti onnellisimmillani joko yksin tai tosi mieluisan miehen kanssa, kädenlämpöinen ei kelpaa. Mikä järki siinä siis olisi, että ottaisin minkä hyvänsä takatukka-Tanelin, kunhan nyt ei ole väkivaltainen alkoholisti?

Olen kyllä itsekin koulutettu, urheilullinen, kiva ja itsestäni huolehtiva, eli on mulla varaa vaatiakin.

Ai leuhka ja nimittelevä ihminen on "kiva"?