Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaatuuko puu sinne viillon suuntaan vai viillosta poispäin?

Vierailija
15.12.2021 |

.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku lyö sulta lekalla vasemman jalan irti, kumpaan suuntaan kaadut?

Tuo vertaus yksinkertaistaa vähän liikaa, koska puulla on myös juuret.

Vierailija
42/46 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuiko puu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaatuu lähimmän asuinrakennuksen, auton, veneen, laiturin tai muun omaisuuden suuntaan.

Tämä oikeasti nauratti. Juuri noin siinä käy varsinkin kun säästää itse tekemällä. Kaverin pihalla oli puu joka alkoi olla vaaraksi talolle ja se piti kaataa. Ammatilainen oli kaverin mielestä liian kallis niin päätti kaataa sen itse. Sai kiivettyä puuhun köyden joka varmisti ettei puu kaadu talon päälle.

Sehän onnistui eikä puu kaatunut talon päälle. Auto meni läjään kun jäi kaatuvan puun alle. Vakuutus ei korvannut kun palo ja varkausvakuutus ei kata itse kaadettua puuta. Jätkällä paloi hermot aika pahasti. 

Kuinka paljon  ammattilainen maksaa?

eri

Se varmaan vaihtelee. Mulle kaveri väitti että halvinkin oli 500 euroa kun talon lähellä oleva puu. En tiedä oikeasti kun en ole sellaisesta kysellyt hintoja. Ei 5 sataa ole mun mielestä paha kun aattellee. Talon arvo satoja tonneja. Auto mikä meni rikki kymppitonneja. 

Ne tee se itsemiehet on parhaita ammattilaisille. Ensin pitää purkaa virheet ja sitten tehdä se oikealla tavalla uusiksi. Näitä on itsekkin nähnyt. 9/10 se on nainen joka soittaa kun mies on ensin tehnyt itse. 

Meillä kävi ammattilainen ja maksoi 100 e ja vei oksat pois ja katkoi pöllit pyydettyyn mittaan.

Uudellamaalla.

Vierailija
44/46 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sen loven suuntaan ellei ole kovaa painoa oksissa voi vetää vinoon.

Vierailija
45/46 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen edes kysy tällaisia. Keskity vain kitkemään rikkaruohoja ja luomaan lunta. Omasi ja muiden terveyden vuoksi vain kirjoittelen...

Vierailija
46/46 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatokolon suuntaan. Eli sahasta poispäin.

Pitäisi kaatua, mutta siihen voi vaikuttaa muutkin tekijät: puun kallistuminen, tuulen suunta, oksaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme