Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Hintsa ja Don Bowie seurustelevat!

Vierailija
15.12.2021 |

Kuten aiemmin on uumoiltu heidän suhdettaan, niin nyt saatiin virallinen ilmoitus suhteesta. 52-vuotias kiipeilyvalmentaja hurmasi Lotan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008470251.html

Kommentit (1216)

Vierailija
141/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don vie perusleiriteltassa Lotan huipulle monta kertaa.

Vierailija
142/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don vie perusleiriteltassa Lotan huipulle monta kertaa.

Aa, oo Don... Näen tähdet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kyllä taatusti ikimuistoinen kokemus, jos saisi poskihoidon kasitonnisen huipulla.

Vierailija
144/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sai minut mietteliääksi:

"– Se oli tavallaan hyvin järkipäätös, joka perustui yhteisiin arvoihin ja elämäntyyliin. Siihen, että minun on rehellisesti vaikeaa kuvitella, että kukaan mies alkaisi base camp -aviomiehekseni lätkävaimojen tyyliin. Kuka haluaisi odotella leirissä, että tulen alas ja tarjota kahvikuppia ja hierontaa? Istua siellä muiden base camp -miesten kanssa ja vertailla, kenen vaimo on kiivennyt minnekin ja millä tyylillä? Lotta vitsailee."

Olen toki onnellinen heidän puolestaan, mutta siis eikö Lotta ole tavannut nykyaikaista miestä, joka tukee vaimoaan eikä koe maskuliinisuuttaan uhatuksi helpolla. Oma mieheni varmasti tulisi tuekseni base campille, jos sitä häneltä pyytäisin, ja tarjoaisi kahvia. Ja minä tekisin saman hänelle, jos hän sitä pyytäisi. Vaikkakin meistä kahdesta se todennäköinen kiipeilijä olisi hän (mieheni on huippu-urheilullinen). En siis vain käsitä, miten nuorta, modernia naista tällainen miehen rooli naurattaa. 

Kuitenkin kaikkea hyvää Lotalle toivotan :) 

Hänellähän on kokemusta lätkävaimona, missä koko elämä pyöri miehen ympärillä ja vaimo toimi pelkkänä talouskoneena ja koristeena. Ymmärrän Lotan pointin hyvin, vaikka mies olenkin.

Lotta suoritti kauppakorkeakoulun sinä aikana KTM.

Vierailija
145/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa yhdessä miettivät perusleiriteltassa, että miten saataisiin latistettua muiden suorituksia ja kiillotettua omaa kuvaa.

Tätähän he on jo tehneet ihan alusta alkaen.

Vierailija
146/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävää, että av:lta löytyy näin paljon kiipeilyn ammattilaisia, jotka tietävät kaiken Lotan kanssaleiriytyjien ilmeistä lähtien. Tai no, minkä alan tietäjiä täältä ei löytyisi. Suomen kovimpien osaajien palsta!

Vierailija
147/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ylläri.

Ei todellakaan. Lotta nyt tunnetusti valehtelee kaikesta, mutta siltikin ihmetyttää, miksi piti niin pitkään valehdella siitäkin, että ovat vaan kavereita eivätkä voisi kuvitellakaan seurustelevansa.

Vierailija
148/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä he ovat?

Vierailija
149/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, saavuttavat yhtäaikasia huippuja!

Vierailija
150/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas uusi valmentaja/oppilas-suhde... On se kumma kun ei voi harrastaa ilman seksuaalista jännitettä!

Vierailija
151/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen kummallinen tunne että Lotalle käy huonosti tuossa kiipeily hommassa, toivon että olisin väärässä.

Lotta lopettaa kiipeilyuransa ilmastonmuutos verukkeella ja sen jälkeen alkaa haukkumaan kaikkia kiipeilijöitä vastuuttomiksi turisteiksi, jotka tuhoavat vuorten herkät kivikot ja jäätiköt.

Naulan kantaan! Tämä jos mikä on peruskuvio. Kun MINÄ olen tehnyt jotakin (josta jaettu avokätisesti kuvamateriaalia sosmediaan karvahattukansan kadehdittavaksi) niin saadaan yhtäkkiä valaistuminen, ja ollaan keskusteluohjelmissa puhumassa pää kallellaan siitä kuinka vastuuttomia muut ovat, kun tekevät sitä samaa kuin minä tein vuosi sitten.

Vierailija
152/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 33v kun rakastuin 16 vuotta vanhempaan mieheen. Olemme olleet nyt melkein 10 vuotta yhdessä, ollaan ostettu omakotitalo ja on yksi yhteinen lapsi. Mulla ennestään yksi lapsi, miehellä kaksi aikuista lasta sekä yksi lapsenlapsi jonka bonusmummo mä olen. ❤️

Vierailija
153/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketun charmi on vastustamaton

Vierailija
154/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sen tiesi mitä siellä puuhasivat. Naurattaa vaan tää valkopesu nyt, että selitellään, että suhde on tuore. Vaikka tietäähän sen mikä avioeron syy oli.  

Vierailija
155/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähettää Donille farkkuhaalarin ja valkoiset tennarit joululahjaksi! Hopeakettu menee niillä kolmevitosesta.

Vierailija
156/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka ku puuliiteri. Sanokaa miten tuon näköisen leuan saa. Don on kuin veistos.

T.leukakateus

Vierailija
157/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä Don ollut sohvaperunoissa? Ihme kun ei ole enään näkynytkään telkussa, ulkonäkökin parantunut kun alkanut kiipeilemään.

Vierailija
158/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sen tiesi mitä siellä puuhasivat. Naurattaa vaan tää valkopesu nyt, että selitellään, että suhde on tuore. Vaikka tietäähän sen mikä avioeron syy oli.  

Miiloin se Don erosi??

Vierailija
159/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja kun kun lukee niin tulee selväksi että Suomessa on paljon huonosti voivia ihmisiä jotka valitsee järkyttävän negatiivisuuden ja pervouden. Ja sitten ihmetellään kun kukaan nainen ei kiinnostu. En koskisi pitkällä tikullakaan yhteenkään teistä perspanoista jauhavista miehistä tässä ketjussa. Ja on ihan turha vinkua ja märistä miksi ei kiltti ja kunnollinen mies kelpaa. Ette ole kilttejä ja kunnollisia vaan ällöttäviä hyypiötä. Ällättävät hyypiöt ei kelpaa ja hyvä niin.

Vierailija
160/1216 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä komea mies. En vaan ymmärrä näitä kiipeilijöitä että millä he elättävät itsensä? Kallistahan tollanen kiipeily eri maiden vuoristoissa on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän